En mene töihin vaikka maksettais
Kommentit (120)
en mäkään, ei suomessa kannata töidä tehdä eikä paljon muuallakaan
Mulle ainakin riittää tää työttömyys jo.
Onneksi on syksyllä töitä :)
Siis sehän siinä yleensä on ideana, että työstä maksetaan.
News flash : siitä oikeasti maksetaan :D
En minäkään menisi, jos ei maksettaisi, mutta kun maksetaan, menen.
Mä taas menisin vaikka ei maksettais mitään! Oon niin kyllästynyt tähän elämään, oon ollut aina pelkkä opiskelija, tunnen itseni ihan luuseriksi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:34"]Aivan vitun sama, kunhan ette loisi minun lompakollani.
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 11:34"]Aivan vitun sama, kunhan ette loisi minun lompakollani.
[/quote]Menepä töihin palstalla pyörimässä että saadaan mekin sossurahaa kun tekee etelään mieli syksyllä
Mä voisin mennä, jos se työ ei ois liian vaativaa ja siitä sais rahaa huomattavasti enemmän kuin työttömänä. Mitään 9e/pv hommia en tekis, tai sitte jos on jotain 12h päiviä raskasta fyysistä työtä, ei oo vaan sen arvoista pistää koko elämä/terveys siihen.
Olin vuoden ansiosidonnaisella, 2100 käteen/4 vkoa. Nyt töissä ja vaikka taloudellisesti pärjäsimme, on se hyvä työporukka kultaakin kalliimpaa :D ei kunnon palkastakaan haittaa ole
Teen fyysisesti raskasta vuorotyötä ja pelkkiin työmatkoihin menee 3 tuntia päivässä. Palkkaa tulee 300e enemmän kuin ansiosidonnaista työttömänä, tuosta vielä 200e bensoihin. Olen aivan loppu, enkä jaksa edes viikonloppuisin kuin levätä. Kunpa saisin yt-neuvotteluissa kenkää..
Kyllä minä tykkään töitä tehdä. Työttömänä olo on masentavaa. Ja ilmaiseksi myös, kaverikoiratoiminta ja muu vapaaehtoinen mistä pitää on kuin harrastus.
Tiedättekö, te kotona muitten varoilla loisijat: teillä on ihan helvetin huono elämä.
Vierailija kirjoitti:
Teen fyysisesti raskasta vuorotyötä ja pelkkiin työmatkoihin menee 3 tuntia päivässä. Palkkaa tulee 300e enemmän kuin ansiosidonnaista työttömänä, tuosta vielä 200e bensoihin. Olen aivan loppu, enkä jaksa edes viikonloppuisin kuin levätä. Kunpa saisin yt-neuvotteluissa kenkää..
Nyt joku ei täsmää tässä. Joko ajat helvetin hitaasti tai bensaan menee enemmän kuin 200€ kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Muista pölliä työpaikalta kaikkea arvokasta, jos saat kenkää. Se on sopiva kompensaatio riistosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, te kotona muitten varoilla loisijat: teillä on ihan helvetin huono elämä.
Bää.
Ansiosidonnaisen vero on sitten 25% että 2500 tienaava jää nykyisin alle sossutuen, että se siitä etuudesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bää.
Argumentointinne on muuten aika vaatimatonta tasoa.
Sopii siis elämäntasoonne kerrassaan hienosti, ei siinä mitään.
Kannattaa mennä. Teen n. 5h/pv ja käteen jää siltikin puolet enemmän kun ennen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:14"]
Olin vuoden ansiosidonnaisella, 2100 käteen/4 vkoa. Nyt töissä ja vaikka taloudellisesti pärjäsimme, on se hyvä työporukka kultaakin kalliimpaa :D ei kunnon palkastakaan haittaa ole
[/quote]
Mulla taas on vähän ihmiskammo, jos ois jotain työtä missä sais olla ihan yksin omassa rauhassaan, niin vois olla mun juttu.