Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututin vanhempani

Vierailija
26.06.2015 |

Ja varmaan lähisuvun kans. Ilmoitin pari kuukautta sitten heille että olen raskaana ja he olivat aivan tohkeissaa. Jotenkin he olettivat että muutan myös takaisin Suomeen raskauden myötä ja sana oli ehtinyt jo levitä. Kaikki olivat ihan tohkeissaan ja kukaan ei sitten tajunnut tarkistaa asiaa minulta. Olettivat vaan. Tuli eilen lomalle Suomeen ja asia tuli puheeksi, ai että sitä järkytyksen ja dramaattisuuden määrää kun tajusivat etten muutakaan Suomeen. Nyt mulle mökötetään :D Kauhea paikka, ei saisi nauraa, mutta onhan tää nyt naurettavaa. Ymmärrän tietty että heitä harmittaa ja sen että miksi heitä harmittaa, mutta silti. Onko reilua viettää meidän yhteistä lomaa mulle mököttäen? Menee hermot.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olettaa, että kaltaisesi hankala ihminen tulisi lapsen kanssa Suomeen? Tuskin suku on tohkeissaan vauvasta, niitähän saa Suomessakin eikä tarvitse olla tuontitavaraa. Sinullahan on ihana, loistava elämä ulkomailla. Vietä nyt koko viikon lomasi yhdessä puolisosi kanssa, koska pianhan sinulla on paluu takaisin töihin. Vai tosissasiko väität, että sinulla on suomalainen monen viikon loma?

Miksi muuten koko ajan kirjoitat elämästäsi yksikkönä ihan niin kuin suku ei olisi odottanut myös miehesi muuttavan tänne.

Vierailija
2/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan nyt muistanut kertoa mikis nykyinen kotimaasi on parempi valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:30"]Olethan nyt muistanut kertoa mikis nykyinen kotimaasi on parempi valinta.

[/quote]

Ei tämä sinänsä ole parempi valinta. Pakollisempi vaan. Ap

Vierailija
4/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:28"]Miksi kukaan olettaa, että kaltaisesi hankala ihminen tulisi lapsen kanssa Suomeen? Tuskin suku on tohkeissaan vauvasta, niitähän saa Suomessakin eikä tarvitse olla tuontitavaraa. Sinullahan on ihana, loistava elämä ulkomailla. Vietä nyt koko viikon lomasi yhdessä puolisosi kanssa, koska pianhan sinulla on paluu takaisin töihin. Vai tosissasiko väität, että sinulla on suomalainen monen viikon loma?

Miksi muuten koko ajan kirjoitat elämästäsi yksikkönä ihan niin kuin suku ei olisi odottanut myös miehesi muuttavan tänne.
[/quote]

Mitäs ihmettä nyt. Asun siis ihan vain kuitenkin Pohjoismaissa? :D Lomaa kyllä on suht reilusti nyt. Ja kyllä he olettivat että vain minä muutan. Tiesivät ettei mies töiden vuoksi pysty. Ap