Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänpä vielä näin: kuinka paljon menettäisit rahassa, jos eka saikkupäivä olisi palkaton?

Vierailija
01.10.2012 |

Itse menettäisin noin sata euroa netto vuositasolla. Sairastan keskimäärin kahdesti vuodessa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole viime vuosina paljoa sairastellut, 100ug D-vitamiisia päivässä toimii,

Vierailija
2/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pari kertaa vuodessa tuon päivän, nettona n. 250e.

Mitäs, menettääkö saman ekan päivän, jos jää hoitamaan sairasta lasta? Jos joo, niin sitten menis n. 500 e/vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mallin mukaan kaksi seuraavaa viikkoa 80% palkanmaksu.

Itse sairastun kalenterintarkkuudella huhtikuussa ja lokakuussa. Yleensä molemmat vaativat 4 päivän poissaoloa.

Menetys olisi 144€/kerta nettona

288€ vuodessa.

Vierailija
4/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta sairauspäivästä saisi jo palkkaa, mukavastihan siinä nettoaisi. Meillä yrittäjillä kun sairastumispäivä ja kolme sitä seuraavaa arkipäivää menevät omavastuulla ;)

Vierailija
5/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menettäisin noin sata euroa netto vuositasolla. Sairastan keskimäärin kahdesti vuodessa.

Pari kertaa vuodessa, saman sata euroa.

Mutta jos toi menee läpi, niin menen lääkärille ja haen joka kerta sairauslomaa ja olen joka kerta kaikki kolme päivää pois, tai jopa viisi jos lääkäri määrää.

Ihan taatusti.

Vierailija
6/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päivän palkka on n. 90 €.

Vierailija
7/7 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sairaustunnit ylityötunneista tai teen ne myöhemmin. En ole koskaan virallisesti sairaana. Tämä on mahdollista, koska minulla ei ole mitään perussairautta vaan hyvä perimä. Sairastan vain lieviä tulehdustauteja, jotka eivät yleensä vie työkykyäni koko päiväksi. Pystyn usein tekemään koko päivän täyteen, kun lepään välillä. Työkavereille kerron, että olen etätöissä, kuten olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi