Ylätiesynnytys yllätti minut helppoudellaan
Kommentit (42)
Mies on huomautellut, että olen suurisuinen, mutta sen voi nähtävästi kääntää voitoksikin.
Minä en tarvinnut sitäkään. Pari kertaa yökkäsin ja se oli siinä. ap
En tiennytkään, että kohtu aukeaa myös mahalaukun suuntaan.
Kaikissa sairaaloissa ei tarjota ellei osaa itse vaatia. ap
eli sulla tuli sitten limatulppa nenästä?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1041611/voiko_limatu…
ylätiesynnytys? Nyt on ap ihan sienissä
ettei tämä ole yleisessä tiedossa. Omista Mammapiireistä täältä itäisestä Suomesta 7 vuoden ajalta vain kaksi on mulle tunnustanut ylätiesynnytyksensä. Todellisuudessa luku voi olla suurempi.
Sinunkin naapurisi saattaa olla ylätiesynnyttäjä !
ylätiesynnytys? Nyt on ap ihan sienissä
erottaisit laadukkaat keskustelunavaukset turhanpäiväisestä jorinasta!
anteeksi mutta mikä on ylätiesynnytys?
Muutaman vuoden ajan on kuitenkin jo ollut käytössä. Yksinkertaisesti synnytetään yläteitse. Siistiä ja helppoa verrattuna perinteiseen alatiesynnytykseen.
Mikä tuossa nyt on niin vaikea ymmärtää? Minä olen omaan ylätiesynnytykseeni tyytyväinen. Ei jäänyt muuta vaivaa kuin että leuat loksahtavat helposti paikoiltaan.
Mikä tuossa nyt on niin vaikea ymmärtää? Minä olen omaan ylätiesynnytykseeni tyytyväinen. Ei jäänyt muuta vaivaa kuin että leuat loksahtavat helposti paikoiltaan.
Mieskin kehuu kun paikat on sen verran väljentyneet, että pystyy ottamaan syvemmälle suihin. Ennen tuppas tulemaan heti yökötysrefleksi.
Mieskin on sanonut, että lastentulon jälkeen suuni on ihan tiukkana viivana aina.
nielurisat ovat littaantuneet niin tämän synnytyksen myötä, että leikkauksesta on voitu luopua.
ettei tämä ole yleisessä tiedossa. Omista Mammapiireistä täältä itäisestä Suomesta 7 vuoden ajalta vain kaksi on mulle tunnustanut ylätiesynnytyksensä. Todellisuudessa luku voi olla suurempi.
Sinunkin naapurisi saattaa olla ylätiesynnyttäjä !
eihän näistä kehtaa puhua, kun aina joku on haukkumassa, ettei ylätiesynnytys ole oikea synnytys, koska se on niin helppo.
Senkus pulautat vaan, käynnistäminenkin sujuu esim. happamalla maidolla.
Itse pääsin pelkopolille ja vaadin siellä ylätiesynnytystä. Minulla on bulimiataustaa, joten lääkäri myönsi minulle automaattisesti ylätiesynnytyksen, mutta kaikilla ei välttämättä mene noin helposti.
voiko yläteitse synnyttää myös kaksoset? Jopa nuo mystisen yhteyden omaavat IDENTTISETkaksoset? Ja miten tähän vaikuttaa se, onko synnyttäjä ajellut häpykarvansa vaiko ei?
Synnytyskanava on niin väljä tuossa tavassa synnyttää. ap