Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo seksiongelma:

Vierailija
29.09.2012 |

miehelläni on tapana kosketella pakaroiden väliin ja reikääkin tyydyttäessään minua. Kielloista huolimatta hän laittaa sormen pyllyn puolelta pimppiin ja pelkään, että saan pahan tulehduksen. Voiko se aiheuttaa myös hiivatulehdusta? En tiedä, miten sanomalla saan hänet uskomaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuuluu ihan perussivystykseen, että pyllyssä ollutta munaa tai sormea ei laiteta pilluun. Ne tuöehdukset on vaikeita ja myös vakavia. Sormia on paljon. Jo teinikunditkin osaa muistaa, mikä sormi oli pyllyssä ja mikä ei.

Vierailija
22/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kakkavaaraa ei ole, mutta bakteereja hyvinkin voi olla. -ap

bakteereja on, ei "voi olla", vaan on. Niinku tässä on muutama jo maininnutkin, niin toi on suoratie virtsatietulehdukseen. Joillakin se jopa kroonistuu ja siitä voi riittää iloa koko loppuelämäks. Harvinaistahan se kroonisuus toki on, mutta ei ainakaan omasta mielestä riskin arvosta kun on niin helposti vältettävissä.

Mua jotenki kauheesti kiukuttaa tää asia. :D Tuntuu, että ite oisin samantien tirvassu miestä, jos noin välinpitämätön olis mun terveydestä. Tässä tapauksessa kuitenki varmaan on kyse siitä, ettei mies pidä tota niin haitallisena kuin se oikeesti voi olla... mut silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon nainen putsaa miehensä sormen taikka munan suullaan, jos on perseeseen koskettu.

Vierailija
24/24 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu siltä, että mies "puhdistaa" sormen sillä tavalla (vaikka mä olenkin tietty aina suihkunpuhdas, kun sänkyyn menen). ap

tällä palstalla selviää. Oliskohan viisainta ihan vaan puhua sille miehelle suoraan.