Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo seksiongelma:

Vierailija
29.09.2012 |

miehelläni on tapana kosketella pakaroiden väliin ja reikääkin tyydyttäessään minua. Kielloista huolimatta hän laittaa sormen pyllyn puolelta pimppiin ja pelkään, että saan pahan tulehduksen. Voiko se aiheuttaa myös hiivatulehdusta? En tiedä, miten sanomalla saan hänet uskomaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten keskustelua keittiön pöydän ääressä.

Vierailija
2/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan. Että ei ainakaan samalla sormella ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakoon omaa reikäänsä, jos siitä tykkää.

Vierailija
4/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän opi.

Vierailija
5/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu siltä, että mies "puhdistaa" sormen sillä tavalla (vaikka mä olenkin tietty aina suihkunpuhdas, kun sänkyyn menen). ap

Vierailija
6/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tunge sitä sormea sinne peräreikään. Jos niin tekee ja sitten laittaan pimppiin niin homma loppuu siihen ja lähdet pesulle...luulisi oppivan kun jää siihen yksin muna pystyssä sormi paskassa!

Vierailija
7/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutenkin riesana pissatulehdukset. Lisäksi VIHAAN sitä, että anukseeni kosketaan, kiihottuneisuus on saman tien tiessään.

Vierailija
8/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi oppivan

Vierailija
9/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan pantu perseeseen ja siitä taas pilluun...

mutta kaikkihan on mahdollista jos on altistunut

Vierailija
10/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nainen nyt saa itse päättää, mitä paikkoja kosketellaan. Persreiän koskeminen vie halut ja inhottavaa ajatella, että miehen sormi olisi paskareiän jäljiltä. Koko touhu olisi lopetettava siihen.

Vierailija
11/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ongelma? Oletko joku tyydytyslelu? Jos sua tuo ärsyttää niin ärähdä kunnolla miehellesi ja lopeta sekstailu siihen paikkaan. Tyhminkin mies tajuaa lopettaa tuon jos seksi loppuu siihen paikkaan.

Vierailija
12/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies työntää sormeaan peppuun ylipäätään vai se, että laittaa sen pimppiin sen jälkeen?

Minusta on ihanaa kun anusta kosketellaan aktin aikana, mutta onneksi mies on niin fiksu, että pitää sen sormen sitten erillään...

Vierailija
13/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies työntää sormeaan peppuun ylipäätään vai se, että laittaa sen pimppiin sen jälkeen? Minusta on ihanaa kun anusta kosketellaan aktin aikana, mutta onneksi mies on niin fiksu, että pitää sen sormen sitten erillään...

Vierailija
14/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuolla tavalla saat itsellesi helpolla virtsatietulehduksen.

Kuten muissakin elämän hankalissa asioissa, paras ratkaisu on puhua miehelle suoraan.

Joko itse aktin aikana tai sitten keittiön pöydän ääressä niin, että olet tulostanut faktaa tueksesi.

Vierailija
15/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on koko loppu aktin ajan "paskassa". eli sitä kättä ei voi enää käyttää mihinkään muuhun jos sitä ei pese välillä ;)

Onneksi meillä ei peräreikään tungeta sormea eikä muutakaan niin ei ole tätäkään ongelmaan. Nautin itse kun minua kosketellaan "edestä, keskeltä ja takaa" mutta sinne suoleen ei tungeta mitään.

Vierailija
16/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatientulehdus vaarana vaan emättimestä ne kakkapöpöt voivat mennä kohtuun ja kohtutulehdus onkin astetta vakavampi juttu!

Vierailija
17/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei sisäpuolelle. Kuka nyt haluaisi suolistoflooraa pilluunsa tai vaikka lakanoihinsa.

Suolistobakteereita, muuten, löytyy työpaikoilla kännyköitten ja tietokonenäppäimistöjen pinnoilta. Onneksi töihin on hommattu desinfektioaineita, joilla voi puhdistaa näppäimet ennen käyttöä.

Siis oikeesti, peräaukonseutu kihisee bakteereita ja ne ei kuulu pimperon puolelle. Kun joku krooninen pissiitti kerran iskee päälle, niin pahimmillaan joutuu loppuiän syömään vti-estolääkkeitä.

Vierailija
18/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kakkavaaraa ei ole, mutta bakteereja hyvinkin voi olla. -ap

Vierailija
19/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tekisi tuollaista. On siisti mies.

Vierailija
20/24 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tekisi tuollaista. On siisti mies.