Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuletko kotisiivoamaan tänä viikonloppuna? (HKI)

Vierailija
29.09.2012 |

Suht lähellä keskustaa todella sotkuinen kämppä. Kiltti ja ystävällinen naisasukas paikalla on koko ajan ja osallistuu siivoukseen. Palkka 40 euroa käteen päivästä. Ruokana teetä ja voileipiä, saa tuoda omatkin eväät. Ilmoita tähän ketjuun, niin annan sähköpostiosoitteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 80 euroa käteen yhteensä kahdeksasta tunnista. Saa tehdä kahtenakin päivänä.

Terv. ap.

Vierailija
2/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuitenkin vain rahaa tarjolla.

terv. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin tuntipalkalla =D.

Vaikka heti.

Vierailija
4/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä rahasta ole kiinni. Nyt on vain saatava joku siivoamaan.

Terv. ap.

Vierailija
5/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 150e niin voisin harkita,ja sekin on aika alakanttiin

Vierailija
6/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuitenkin ns. pimeä keikka, joten alkaen 10 euroa/tunti on ihan kohtuullinen. Lisääkin saa pyytää, mutta ei tässä mitään peruskoulunopettajan lähtöpalkkaa voi maksella, kun olen itse eläkeläinen.

Terv. ap.

Vierailija
7/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vie siivoojaani! :D Eikä tämä rahasta ole kiinni. Nyt on vain saatava joku siivoamaan.

Terv. ap.

tuollaisella palkalla. Pistä vähän rahaa peliin, niin saat paikat kuntoon. Tänään 4 tuntia ja huomenna 4 tuntia ja kummastakin päivästä esim. 75 euroa (150 euroa yhteensä) - niin eiköhän innokkaita ala ilmoittautumaan. Ja sinäkin saat freshin siivoajan kummaksikin päiväksi. Palkan tietysti maksat vasta huomisen jälkeen, ettei siivoaja lähde tänä iltana bilettämään =D.

Vierailija
8/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän ketjuun tulee vain ei-kiinnostuksen osoituksia.

Terv. ap.

Vierailija
9/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat olisi ja tulisi todella tarpeen. Toivottavasti joku löytyy!

Vierailija
10/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että olisit muuten tulossa.

Terv. ap.

Vierailija
11/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa niin tutulta, keväällä yksi kaveri kävi mua täällä auttamassa, mutta hiljaista on sen jälkeen ollut, eikä apua saa, kun kukaan ei ymmärrä tätä tilannetta.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten saisi joku ihan vieras tulla. Tutuista kukaan tuskin tulisikaan.

Terv. ap.

Vierailija
13/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä siivousta asukastuvilta, 4H:lta tai siivousfirmoilta? Jos ei kerran rahasta ole kiinni. Mä ainakin koen tällaisen netissä ilmoittelun vähän riskialttiina; joko saat sinne jonkun häiriintyneen ryöstämään kotisi (varsinkin kun kerrot että ole yksinasuva viisikymppinen, helppo uhri) tai sitten sinä itse olet jotain muuta kuin rauhallinen viisikymppinen nainen, ja odotat vaan että joku hyväuskoinen eksyy sinne sun asuntoosi uhriksi.

Vierailija
14/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri tajusi oikean tyylin auttaa, eli käytännössä toimi samalla tyylillä kuin himohamstraajat-ohjelmassa, eli minä sain päättää mitä tehdään. Mä olen n. 40 v.

Nyt on yksi tuttu sanonut tän kämpän nähtyään, että sun kämpästä tulee kohta sellainen, että sinne tulee vaan lisää tavaraa ja lopulta siellä ei mahdu enää kävelemään. Turha varmaan sanoa, että loukkaannuin.

En tiedä, mistä sun tilanteessa on kyse, mutta mulla on ollut niin paljon vastoinkäymisiä, jotka on syöneet jaksamista, ja kotikin on siinä jäänyt retuperälle.

Tiedän ihan tarkkaan mitä pitäisi tehdä, mutta en vaan jaksa tehdä kuin pienen hetken kerrallaan, joka päivä en edes sitä vähääkään.

Sellaiset ihmiset ei voi ymmärtää, jotka ei koskaan ole mitään vastaavaa kokenut vaan elämä on aina ollut suht helppoa ja on esim. sosiaalisia kontakteja ja verkostot muutenkin kunnossa.

Mä voisin tulla sua auttamaan, jos asuisin sielläpäin.

Vierailija
15/15 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulla 155e. Joten vaikka maksaisitkin tuon palkkasi pimeänä, kymppi tunnilta kuulostaa silti tooosi pieneltä summalta.