Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias maisteri ja reservin vänrikki, tyttöystäväni on 17, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.09.2012 |

Eli vapaasti kyssäreitä, kuitenkin pohtisitte miten meillä menee. Ja hyvin menee, salailu rules.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Naisen nimi ei ole Kändi eikä Candy.

Vierailija
2/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet sittenkin jo väitellyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tapasitte?

onko hän julkisesti ihan tyttöystäväsi jonka olet esitellyt perheellesi/ystävillesi/työkaveerillesi?

Vierailija
4/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko työn merkeissä?

Vierailija
5/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole julkisesi esitellyt. Salailu antaa suhteelle "takapotkun". En tiedä jaksaisinko juttujaan, jos nähtäisiin normaaliarjessa.

Tavattiin sukulaisten kautta, sukujuhlissa.

Vierailija
6/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, tuskin menenkään.

En ole myöskään koskaan pettänyt yli 5 kertaa saman ihmisen kanssa.

Vierailija
7/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin asetelmastanne haisee se, että haluat olla se dominoiva osapuoli.

Vierailija
8/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että joku kysyy olenko mies. Olen mies ja heteroseksuaali kuin pukki.

Tietysti vanhempi on suhteessa luonnon mukaan dominoiva, koska tietää, miten asiat saa sujumaan parimmin.

Vierailija
9/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin av:lle "haluatko kysyä jotain". Provo olet tai sitten lesbo.

Arvasin että joku kysyy olenko mies. Olen mies ja heteroseksuaali kuin pukki.

Tietysti vanhempi on suhteessa luonnon mukaan dominoiva, koska tietää, miten asiat saa sujumaan parimmin.

Vierailija
10/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, tuskin menenkään.

En ole myöskään koskaan pettänyt yli 5 kertaa saman ihmisen kanssa.

Mikä toi pettämis-juttu nyt on? Tarkoitatko, että kun olet ollut vakituisessa suhteessa, et ole koskaan pettänyt sen hetkistä seurustelukumppaniasi yli viittä kertaa saman ihmisen kanssa? Mutta olet kuitenkin saattanut pettää yhteensä useampia kertoja? Miten toi nyt tähän liittyy?

Kuvaa tietysti, millainen olet, joten parasta tosiaan ettet naimisiin mene.

Vierailija
11/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan uskoa tulevaisuuteen enemmän kuin teini. Hän on vähän sitä mieltä, että eihän tässä pitkään. Olen paljon romenttisemppi, hän on kyyninen.

Vierailija
12/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi pettämis-juttu nyt on? Tarkoitatko, että kun olet ollut vakituisessa suhteessa, et ole koskaan pettänyt sen hetkistä seurustelukumppaniasi yli viittä kertaa saman ihmisen kanssa? Mutta olet kuitenkin saattanut pettää yhteensä useampia kertoja? Miten toi nyt tähän liittyy?

Etten ole kova pettämään enkä pidä pitkäaikaisia sivusuhteita, nyt menee kaikki energia tähän yhteen.

Vierailija
13/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole kova pettämään enkä pidä pitkäaikaisia sivusuhteita, nyt menee kaikki energia tähän yhteen.

Et ole kova pettämään? Salli mun nauraa :D Jos kuitenkin olet aiemmissa suhteissasi (?) pettänyt (vaikka se olisikin ollut sen max. viisi kertaa saman naisen kanssa) lukuisia kertoja, niin kyllähän sinä itse asiassa olet kova pettämään!

Annat muuten näillä viesteilläsi itsestäsi aika epämiehekkään kuvan. Vähän kuin jonkun 18-vuotiaan kanssa keskustelisi :)

Vierailija
14/14 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Pedro?

oletko Porvoosta? Taidat olla.