Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen rakastunut rikolliseen, mieheen, joka kuuluu

Vierailija
29.09.2012 |

jengiin, jossa järjestäytynyttä rikollisuutta. Hän on itsekin saamassa tuomion. Hän on ihana, hauska, sympaattinen mulle. Toinen puoli on se, että on väkivaltainen, omaa lakiaan noudattava, kiinni jengissä.

Ja mä rakastan, mietin häntä yöt ja päivät. Kaikki yhteiset hetket on mun elämäni tähtihetkiä. Ne kun saa olla kainalossa ja halata. Kun hän hyväilee, ei mikään mene edelle. Ihan kun olisin tuntenut hänet aina.

Mä ajattelen vaan jotenkin niin, että okei, hänet on tuomittu toisten ihmisten taholta. Silti hän on ihan tavallinen, ihminen. Ei ole paha, jos hänelle ei olla pahoja. Ei ajatustakaan, että mun pitäisi pysyä kaukana tai unohtaa. En edes voi.

Mä olen ihan tavallinen keskiluokkainen nuori nainen. Mulla on hyvä työ. Olen lähtöisin hyvästä perheestä, koulutetut ja sivistyneet vanhemmat.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin hyvin koulutettu ja käy töissä. Elämä ei ole pelkkää rikollisuutta. ap

Kuuntele nyt itseäsi: "Elämä ei ole PELKKÄÄ rikollisuutta." Kulta pieni, kun elämän ei pitäisi olla OLLENKAAN rikollisuutta!

Lopeta tuo suhde nyt vielä kun voit! Kohta saatat olla jo liian syvällä suossa :(

Vierailija
22/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, jotka mietityttävät vakavan suhteen kannalta. Juurikin nuo kerhoillat joka ikinen viikonloppu, pakko mennä.. Tulisi vaan sitten joku niin ihana prinssi, että saisi mun tunteeni hälvenemään. Kai mä jotenkin tässä uskon, että kyllä se järkiinsä vielä tulee, kun meidän suhde on hyvä.. Voih. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä, jotka ei saaneet lapsena rakentaa majoja ja leikkiä salakerhoa?

Vierailija
24/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikollisjärjestöön kuuluva hakkaisia naisia tai lapsia sen enempää kuin niihin kuulumattomat miehet? Eipä ole yksikään perhesurmaa tehnyt mies kuulunut mihinkään rikollisjärjestöön, vaan he kaikki ovat olleet ns. tavallisia miehiä. Vaikka jengiin kuuluvilla on omat lakinsa, niin niihin ei kuulu naistenhakkaaminen! Tätä pidetään yleisesti halveksittavana. Tiedän tapauksen jossa jengiläiseltä on otettu liivit "hyllylle" koska kävi kerhotiloissa avovaimoonsa käsiksi.

Aina kun olen vieraillut jonkun järjestön kerhotiloissa tai juhlissa naisia on kohdeltu herrasmiesmäisesti ja kunnioituksella. Takit autetaan päältä, saatetaan wc:hen, tarjotaan juomaa ym. Ja etenkin omien kerholaisten puolisoita kohdellaan hyvin ja arvostetaan. Tietysti asia on toinen naisia kohtaan jotka ovat tulleet kerholle "huoriksi". Mutta jos nainen vapaaehtoisesti tulee jakamaan tavaraansa kaikille huonosta kohtelusta huolimatta niin se on hänen oma häpeänsä.

Jengien väliset selvittelyt ovat ohitse, nykyään jopa hatut ja enkelit pystyvät olemaan samassa tilassa.

Ymmärrän ap:n viehätyksen vaaralliseen mieheen. Monella on taipumuksia tällaiseen.

Vierailija
25/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kuin VL:t ynnä muut jäykät salaseurat.

Kokeile VL-miestä. Voi olla vielä jännempää elämää edessä ;)

Vierailija
26/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten neuvot ajanhaaskausta. Kaikki tekee omat virheensä ja oppii niistä. Kai?

Nimim. Kokemusta on ja seurauksia kantaa koko loppuelämän.

Vierailija
27/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy muilta vaan tee miten sinusta tuntuu.

Ei se mies pohjimmaltaan ole paha. Jos sinusta noin tuntuu niin anna mennä. Mieti kuitenkin lasten hankkimista.

Vierailija
28/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, tuttu mies aika todennäkösesti. Se on se kiihkeä seksi, varmat otteet ja lepertely siitä yhteisestä tulevaisuudesta. Se mies on eläin, ja se saa mitä tilaa. ainakin melkein. ;) Ota leikillä se, niin ei tarvii pettyä ja venailla.

Vierailija
29/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi muuta sanoa.

Suosittelen sterilisaatiota molemmille ennen kuin vahinko käy.

Vierailija
30/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko esitellä miehesi normaalisti,ylpeänä ja onnellisena vanhemmillesi,sukulaisille,ystäville ja työkavereille...ja tuleeko mies heidän kanssaan hyvin toimeen?

Vierailija
31/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mä olen ihan tavallinen keskiluokkainen nuori nainen. Mulla on hyvä työ. Olen lähtöisin hyvästä perheestä, koulutetut ja sivistyneet vanhemmat.

Vierailija
32/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet antanut pesää? jos olet niin taidat olla jo kusessa! yritäppäs kertoa että et halua jatkaa ja sitten kun sinulla on joku toinen niin saatte pelätä kokoajan....mustasukkaista sakkia.

Vierailija
33/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään rikollisen vaimoa joka olisi onnellisena pysynyt.

Alkuhuuma on kovaa ja ehkä se vaarallisuus ja muu sellainen tuo sitä lisämaustetta hommaan vaikka harva avoimesti myöntää.

Helvetiksi se muuttuu aina vuosien varrella. Toivottavasti osaat tai pääset lähtemään suhteesta ennen kuin lapset tulee kuvioon mukaan.

Itse olen useamman rikollisen kanssa seurustellut, ollut avoliitossa ja kihloissa. Samaa kurjuutta se arki sellaisten ihmisten kanssa aina on. Lähipirissäni on useita naisia jotka ovat suhteessa tällaisiin miehiin ja kyllä ne "tasapainoiset" ajanjaksot elämässä on kortilla.

Aika sinisilmäistä uskoa että juuri teillä se elämä olisi jotenkin erilaista. Juokse karkuun niin äkkiä kun jaloistas pääset. Mitä pidemmälle suhde etenee, sitä vaikeampi on lähteä.

Äläkä missään nimessä sokaistu rahasta, autoista, taloista,lomamatkoista,.... Ne ei sun mieltä lämmitä kun henkisesti oot eristetty muusta maailmasta ja yksin yöt kotona.

Vierailija
34/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonsa on hyvin kouluttautunut ja asuvat ns. hienostoalueella. Heillä on söpö lapsi ja kaunis koti. Mies on tosi mukava ja ilmeisesti heillä ainakin perhe-elämä on kunnossa. Että ei kaikki jengiläiset oo mitään hakkaaja-diilereitä!

Vierailija
35/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet henkisesti järjestäytyneen rikollisjengin jäsentä. Onneksi olkoon. Olet saavuttanut elämäsi lakipisteen.

Vierailija
36/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo jengiläisethän on ihan saastaa alusta loppuun!

Ajatelkaa nyt vähän, käyttävät hyväkseen pohjoismaisen yhteiskunnan avoimuutta ja suvaitsevuutta, kun kerhoja ei saada suljettua. Samalla harrastavat hämäräkeikkaa ja huumekauppaa, johon aina välillä kuuluu pahoinpitelyt ja tapot. Kovia velanperijöitä, hyviä käyttelemään pesäpallomailaa.

Täyttä saastaa. Se päivä tulee olemaan onnellinen, kun laki viimeinkin saatetaan ajan tasalle ja kaikki moottoripyöräjengit hävitetään Suomesta. Kerhotilat saa vaikka polttaa minun puolestani.

Se, että jotkut naiset lähtevät näiden mukaan ja vielä vapaaehtoisesti, kertoo kyllä todella paljon ns. pahan pojan viehätyksestä ja biologiasta. Mutta sääliksi noita naisia silti käy, kunpa heillä sukupuolielinten lisäksi olisi myös aivotkin kunnossa.

Vierailija
37/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että juuri tuo, että olet elänyt niin turvattua elämää, estää sua näkemästä miestä sellaisena kuin hän on. Olet vain yksinkertaisesti hyväuskoinen ja kokematon.

Tässä on se ajatus, joka mullekin tuli mieleeni. AP:n tausta kuulostaa niin pehmoiselta, että oikeasti karun elämän ajatteleminenkin saattaa olla hänelle mahdotonta.

Sillä karua tuollaisen jengihyypiön puolisona oleminen tulee olemaan satavarmasti. Kai tiedät, että sen ulkopuolelle näytetyn tietynlaisen karun herrasmiesmäisyyden takana on todennäköisesti melkoisen kärkkäästi väkivaltaan turvautuva, sovistinen ja rasistinen alistajamies? Vai juuri sellainenko sinun ideaalimiehesi sitten on? Ei nuo jengiläiset kuule paljoa harrasta rakentavia parisuhdekeskusteluja.

No itseäänhän valinnastaan vain saa syyttää. Silti minua käy ap:n kaltaiset hyvin naiivit itsesuojelutaidottomat naiset todella paljon sääliksi. Pelastaisit itsesi, kun vielä voit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi