Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luonnonkiharat hiukset ärsyttävät?

Vierailija
28.09.2012 |

Suorahiuksisia ainakin, mutta miksi myös muita?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonväriset ja kiharat ovat aina parhaita.

Vierailija
2/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen kamalat puolipitkänä pehkona pojalla/miehellä. Yöks :X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat hiukset ovat usein upeat ja vallattoman näköiset ja tekevät kantajastaan boheemin näköisen. Minä ainakin tykkään.

Itellä on hölmösti laineikkaat hiukset, eli hiukseni näyttävät siltä kuin olisivat aina epämääräisesti sekaisin, vaikka olisin juuri kammannut. Ennemmin ottaisin kunnon kiharapilven, joka saisi olla kunnolla valtoimenaan.

Vierailija
4/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat kiharat sateessa ;(((

Vierailija
5/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni olisi halunnut kiharoita kun oli piikkisuora tukka eikä taipunut mihinkään suuntaan.

Vierailija
6/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näyttää tosi kamalalta, jos niitä hoitaa (tai siis jättää hoitamatta), kuin suoria hiuksia. Puhun omasta kokemuksesta. Inhosin kiharoitani pitkälle aikuisuuteen, kunnes tein aiheesta hieman nettitutkimusta ja kokeilujen kautta löysin sopivat tuotteet ja rutiinin. Nyt ne on aivan ihanat ja tosi helpot. Pieni kosteuskaan ei haittaa. Mutta jos hyvin hoidetut kiharat jotain ärsyttävät niin se on silkkaa kateutta! Suorat hiukset ovat tusinatavaraa, varsinkin sellaiset laihat hiirenhännät.

Vierailija
7/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmekymppisenä ihanat aaltoilevat kiharat, nyt luonnonkihara on mennyt hötöksi. ERITYISESTI sateisena päivänä menee ihan hötöksi koko pää, kun ennevanhaan kostealla ilmalla hiukset menivät "kasaan" paksuille lainella.

Vierailija
8/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lyhkäiset sillai vähän korvan päälle saa mennä voi lääh... Ihan ylisexyt.

Vierailija
9/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joilla kiharat ovat, niin harvoin osaa käyttää ne kikkurat hyödykseen. Todella harvoin!

Vierailija
10/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkihara on kuitenkin parempi (ainakin naisella) kuin piikkisuora.

Vierailija
11/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat hiuksethan ovat aivan ihanat ja istuvat päässä yleensä paljon paremmin kuin suorat.

T. Piikkisuorat rautalanganpaksut täysin taipumattomat hiukset

Vierailija
12/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihannoin. Miksi yleistät , typerys?

t. piikkisuoratukkainen

Vierailija
13/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisilta ja hoitamattomilta, vaikka hyvin olisikin hoidettu. Pitkät luonnonkiharat sopii lähinnä mt-potilaille, uskiksille ja hipeille. Suorat on 100x paremman näköiset. Ja lapsilla kiharat on muuten ihan hirveitä! En tiedä rumempaa kuin sellainen blondi kikkarapää poika.

Vierailija
14/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisilta ja hoitamattomilta, vaikka hyvin olisikin hoidettu. Pitkät luonnonkiharat sopii lähinnä mt-potilaille, uskiksille ja hipeille. Suorat on 100x paremman näköiset. Ja lapsilla kiharat on muuten ihan hirveitä! En tiedä rumempaa kuin sellainen blondi kikkarapää poika.

joku jämä-aivoisten foorumi, vai miten täältä saa jatkuvasti lukea aivan käsittämättömän lapsellisia ja typeriä kommentteja:D Herraisä, eihän kukaan AIKUINEN voi edes kiinnittää huomiota tällaisiin asioihin saati että ihan oikein ärsyttää ja sitten vielä raportoi tänne??? Eihän näin tyhmiä ihmisiä ole olemassakaan, eihän???

Ja mulla on kiharat samoin toisella lapsella. Saa kuule oikein ihanan ja sexyn kampauksen kun haluaa, arjessa taidan olla aika pörrö. Mut en mmä nyt tiedä onko se sen rumempaa kuin tavalliset suomalaiset ohuet suorat hiukset. Ehkä vähän erilaisempaa...?

Vierailija
15/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä pitäisi jaksaa hoitaa, jotta näyttäisivät nätiltä eikä puudelilta. Ja suoristamisessakin menee oma aikansa. Harvoin hiukset asettuvat, kuten toivoisi.

Vierailija
16/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paremmin kiharat kuin suoratkaan hiukset. Tietysti on mielipiteitä siitä kumpi on kauniimpi, suuntaan ja toiseen, mutta eihän tämä nyt ole laajalti ihmisiä kuohuttava asia.

Vierailija
17/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat saa kiharaksi kyllä

Vierailija
18/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorat hiukset ärsyttää, myös tummat ja vaaleat, punaiset ja suorat, taipuisat ja kiharat, ärsyttä myös minun mielestä rumat vaatteet ja kaikki muukin tässä maailmassa joka ei minua miellytä. Ehee

Vierailija
19/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin kiharoitani pitkälle aikuisuuteen, kunnes tein aiheesta hieman nettitutkimusta ja kokeilujen kautta löysin sopivat tuotteet ja rutiinin. Nyt ne on aivan ihanat ja tosi helpot. Pieni kosteuskaan ei haittaa.

Ei saa tulla kertomaan tuollaista ja sitten jättää kertomatta mitä käyttää!

Mulla on hiuksiin jätettävää hoitoainetta, joka tekee kiharoista helposti käsiteltävät ja silkkiset ja liukkaat (kun muuten on sellaista höttöistä kiharapilveä). Nyt on käytössä Kevin Murphyn Young Again, infused treatment oil.

Musta mun kiharat hiukset on parhaimmillaan kun pesusta on päivä tai pari. Ilmeisesti mulla on sitten ehkä sopimatonta shampoota.

Mutta sori vaan kaikille, en tiennyt, että hiukseni ärsyttää muitakin kuin itseäni (joskus). :D

Vierailija
20/54 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo huomannu muuta, kuin että kiharahiuksisia ärsyttää ne omat kiharat ja niitä suoristetaan sen minkä ehditään. En ole kuullut kenenkään suorahiuksisen ärsyyntyvän muiden kiharoista. Pikemminkin on pyydetty kiharahiuksista joskus jättämään suoristamatta, kun arvellaan, että ne luonnonkiharat olisivat hyvännäköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi