Nuori sateenkaariperheen äiti kaipailee kommentteja blogistaan!
Käykääpäs lukemassa ja kommentoimassa. Ja antakaa (parannus)ehdotuksia jatkolle!
http://nimen-oma-inen.blogspot.fi
Kommentit (50)
--
2. mikä oikeus teillä on postata alaikäisen kuvia ilman hänen suostumustaan nettiin ja jättää omat kasvot paljastamatta. Lapsilla on oikeus yksityisyyteen. --
mutta ottamatta kantaa mihinkään muuhun, niin "nimi" Oma, on kamala.. Myöskään en ole niin ihastunut lapsen ulkonäköön kuin muut, niin ruipelo laiheliini, että näyttää tosiaan apinalta.. Enkä myöskään ymmärrä, miksi lasten pitää tehdä lapsia..
--
2. mikä oikeus teillä on postata alaikäisen kuvia ilman hänen suostumustaan nettiin ja jättää omat kasvot paljastamatta. Lapsilla on oikeus yksityisyyteen. --
Missä teidän silmät on? Ihan selvästi paljastavat myös omat kasvonsa.
Ja blogia selatessa selviää myös että lapsi on saanut alkunsa luovuttajalta joka pysyy anonyymina.
mutta ottamatta kantaa mihinkään muuhun, niin "nimi" Oma, on kamala.. Myöskään en ole niin ihastunut lapsen ulkonäköön kuin muut, niin ruipelo laiheliini, että näyttää tosiaan apinalta.. Enkä myöskään ymmärrä, miksi lasten pitää tehdä lapsia..
Hyvin aikuiselta pariltahan nämä vaikuttavat,katsos kun myös nuoret vanhemmat voivat olla kypsiä vanhemmiksi.
Asenteesi on lapsellinen ja lapsen ulkonäön haukkuminen.. Oletko tosiaan itse jonkun äiti?
muutaman postauksen jälkeen lukijalle vasta yleensä muodostuu käsitys bloggaajan tyylistä eli tykkääkö siitä vai ei.Varmaankin sunkin blogin kohdalla näin on.
Vauvanne on niiiiiiiiin suloinen! Ai joo, nyt muistankin; sä olet se, joka ihan hiljattain kyseli täällä av:llä mielipiteitä Oma-nimestä.
Lapsen ulkonäon kommentointi oli kyllä kaikkein alhaisinta! Sitäpaitsi lapsi on todella kaunis.
Ei nyt muuta kommentteja kuin lässyn lässyn ja tui tui :) I-ha-na!
Hirveä syysflunssa iskenyt meidän koko perheeseen! Mutta nyt pääsin kunnolla katsomaan tätä keskustelua, ja yllätyin, että oon saanut näin paljon vastauksia. En ajatellut, että niin moni kiinnostuisi. Kiitos kaikille teille jotka olette antaneet positiivisia kommentteja, niitä on ollut tosi mukava lukea ja tulin hyvälle tuulelle :) Ja kiitos myös muille, tosin en nyt tiedä kostuinko hirveästi esim. sukkahousujeni arvostelusta..:D
Päiväkirjamainenhan tuo alku kyllä onkin, mutta eikös aika monet blogit ole? Olen kuitenkin ajatellut, että esimerkiksi tuo nimiäispostaus antaisi muillekin nimiäisiä miettiville ideoita ja apuja juhlien suunnitteluun.
Mitähän mä vastaisin joihinkin juttuihin... 36, kiva että teillä on lehmä nimeltä Oma. Meilläkin on kissa nimeltä Simo, enkä ajattele, että ihmis-Simot siitä kärsisivät. Joten, meitäkään ei häiritse tuo tyttäremme ammuva kaima, pitkää ikää sille lehmälle. :) Samaiselle 36:lle, emme palvo mitään jumalaa, mutta jos tyttäremme aikanaan haluaa palvoa, hän saa päättää asiasta itse. Olen kuitenkin kiitollinen siitä, että sukulaisemme halusi antaa tavallaan "lahjana" tyttärellemme siunauksen.
Ja vielä joku kyseli olenki nimeltäni Viivi, niin en ole :) Enkä muuten myöskään ole kysellyt täällä mielipiteitä Oma-nimestä, sen on täytynyt olla joku toinen, jolla on hyvä maku nimien suhteen ;)
Itse ehdin pikaisesti katsoa lähinnä vain kuvia. Todella kaunis ja tyylikkään näköinen blogi.
Mielestäni on hienoa, että teet blogia. Älä anna haukkujien masentaa.