Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 6+2, eikä ultrassa näkynyt mitään.. raskausoireita on ja testi positiivinen. Mitä ihmettä?

Vierailija
28.09.2012 |

Voiko olla kohdunulkoinen raskaus? Vai mitä ihmettä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta asiasta? ap

Vierailija
2/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi osannut sinulle vastata näihin... Eli joko raskaus niin alussa ettei näy mitään (mitä "mitään", ei merkkiäkään raskaudesta vai sykettä?) tai sitten kohdunulkoinen (kai munanjohtimet ultrattiin??).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö noilla viikoilla jo näkyä? Oletko lihava?

Vierailija
4/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urpo olet.

Vierailija
5/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyikö raskauspussi? Minulla noina päivinä näkyi vain raskauspussi, lapsi löytyi vasta viikkoa myöhemmin!

Vierailija
6/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai molempia

Vierailija
7/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ultraajalta, muttei osannut sanoa. Ensi viikolla uusi ultra. Ei näkynyt mitään merkkiä raskaudesta. Munanjohtimia ei ultrattu. ap

Vierailija
8/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyikö raskauspussi? Minulla noina päivinä näkyi vain raskauspussi, lapsi löytyi vasta viikkoa myöhemmin!

Ja kyllä pitäisi se näkyä. Syke voi näkyä vasta rv 7. Ainakin suositellaan, että vasta rv 7 ultrataan, kun silloin sen pitäisi näkyä.

Vierailija
9/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli viimeksi ultra jotain pari päivää vajaa 7 viikolla, jossa ei kuitenkaan nähty sykettä. Näkyi vain "jotain mikä vastaisi noin viikkoa 5. No viikon päähän kontrolli aika ja taas näkyi jotain joka vastaa edelleen viikkoa 5-6, mutta syke sentään jo sitten löytyi. Eli olin kai raskautunut kuitenkin myöhemmin kuin luulin, vaikka en kyllä ymmärrä miten, kun oli suht jämpti kierto.

Tsemppiä!

Vierailija
10/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke näkyi ja pikkuruinen ruskuaispussi, eipä juuri muuta. Lihava olen, 40kg ylipainoa, ja ultrattiin vieläpä vatsan päältä eli tuskinpa tuo vaikuttaa.

Vierailija
11/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei löytynyt alkiota vain ruskuaispussi.

Sain lähetteen sairaalaan. Tuulimunaraskaus.

Kaavinta tehtiin rv11.

Vierailija
12/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaksi yleisintä vaihtoehtoa on, että raskaus on niin alussa ettei siksi vielä näy mitään tai että on tuulimuna.

Minulle kävi niin hassusti, että noilla viikoilla tehdyssä ultrassa mitään ei näkynyt, ja myös kyllä sanottiin ettei vastaa viikkoja. Eli kehitys pysähtynyt tai tuulimuna.

Kun sitten menin lääkärin tekemällä lähetteellä viikkoa myöhemmin sairaalaan hakemaan lääkkeet kohdun tyhjenemiseksi, nähtiinkin rv 7 vastaava alkio ja syke.

Jalat tuskin koskettivat maata, kun lähdin kotiin.. Nyt on rv 34 menossa ja kaikki hyvin.

Tosin on myös omakohtaista kokemusta tuosta kurjemmasta vaihtoehdosta. Raskausoireita voi olla normaaliin tapaan, vaikka olisi tuulimuna tai raskaus keskeytynyt aivan alussa. Aina kohtu ei tyhjene itsestään.

Tiedän, että on piinaavaa, mutta asia selviää viimeistään odottamalla ja uuteen ultraan menemällä, jos ei muuten. Tsemppiä!

Vierailija
13/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä pitäisi se näkyä. Syke voi näkyä vasta rv 7. Ainakin suositellaan, että vasta rv 7 ultrataan, kun silloin sen pitäisi näkyä.

Siis minulla (9), näkyi noina päivinä vain raskauspussi, ei ruskuaispussia eikä alkiota. Nuo kaksi viimeksi mainittua siis olivat vasta myöhemmin näkyvissä!

Vierailija
14/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa, että on kohdunulkopuolinen raskaus. Luin riskeistä ja kamalalta kuullosti.

Ultraaja sanoi, että kohtuni on melko iso(?). JA Totesi, että kohdunulkoinen on mahdollinen tai sitten viikot heittävät.

Onko muilla kokemusta? ap

Vierailija
15/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin molemmissa raskauksissa ultrassa viikola 6 plus jotain. Molemmilla kerroilla näkyi syke ja kohtu oli pyöristynyt. Normaalisti meni raskaudet.

Vierailija
16/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudesta. Kuuukautiset tulivat normaalisti, mutta olo oli outo ja testi positiivinen. Eka ultrassa ei näkynyt mitään, tokassa pienen pieni pussi. Terve tyttö tuli noin seitsemän kuukauden päästä. En enää muista millä viikoilla ultrattiin, ja arvailuahan se olikin kuukautisten jatkumisen takia.

Vierailija
17/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa ultrassa kohtu oli kuulemma ihan tyhjä, ei edes limakalvoa (oli just ollu menkat). Siltikin olin raskaana.

Vierailija
18/19 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
19/19 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla (9), näkyi noina päivinä vain raskauspussi, ei ruskuaispussia eikä alkiota. Nuo kaksi viimeksi mainittua siis olivat vasta myöhemmin näkyvissä!

Mikä ihme on raskauspussi?! :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän