Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaisen näköiseksi tähtäät pukeutumisellasi

Vierailija
28.09.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mallia HM, vaikka se tietysti näillä vuosin jo onkin kielletty (ainakin tällä palstalla).

Vierailija
22/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan ymmärrä tämän kysymyksen taustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miettinyt, kosmopoliitiksi sitten varmaan..?

Tänään minulla on ranskalaista LV:n ajurit ja käsilaukku, saksalaista Boss:n farkut ja Falken sukat, ruotsalaista Filippa K:n neule, italialaista Missonin huivi, Rolexini on Sveitsistä jä päällystakkini taas italialaista Armania. Niin ja suomalaistakin on; Gemexin korut!

Vierailija
24/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole miettinyt, kosmopoliitiksi sitten varmaan..?

Tänään minulla on ranskalaista LV:n ajurit ja käsilaukku, saksalaista Boss:n farkut ja Falken sukat, ruotsalaista Filippa K:n neule, italialaista Missonin huivi, Rolexini on Sveitsistä jä päällystakkini taas italialaista Armania. Niin ja suomalaistakin on; Gemexin korut!

vyö, aika näkyvä elementti, on Mulberryn eli englantilainen.

:D

Vierailija
25/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys

tähtääkö joku pukeutumisellaan olemaan jonkun maalainen?!

No eipä ole koskaan tullut tuollainen mieleenkään :/ Itse tähtään lähinnä siihen, etten näytä ihan räjähtäneeltä :)

Miltä muuten näyttää Florida-tyyli? En tiedä, vaikka olen siellä asunutkin. Kaikenlaista tallaajaa kun tuollakin näki. (Ihan pikku nipotuksena, Florida ei ole maa - kuten ei jonkun mainitsema Milanokaan ;) )

Vierailija
26/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.

Varmistan aina että kengat, laukku ja vyo ovat 'samaa sarjaa' ja pyrin aina loytamaan pienen Lisa-asusteet; huivi, koru tms.

Vierailija
27/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.

Varmistan aina että kengat, laukku ja vyo ovat 'samaa sarjaa' ja pyrin aina loytamaan pienen Lisa-asusteet; huivi, koru tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän