Minkä maalaisen näköiseksi tähtäät pukeutumisellasi
Kommentit (27)
Ja en todellakaan ymmärrä tämän kysymyksen taustoja.
ole miettinyt, kosmopoliitiksi sitten varmaan..?
Tänään minulla on ranskalaista LV:n ajurit ja käsilaukku, saksalaista Boss:n farkut ja Falken sukat, ruotsalaista Filippa K:n neule, italialaista Missonin huivi, Rolexini on Sveitsistä jä päällystakkini taas italialaista Armania. Niin ja suomalaistakin on; Gemexin korut!
ole miettinyt, kosmopoliitiksi sitten varmaan..?
Tänään minulla on ranskalaista LV:n ajurit ja käsilaukku, saksalaista Boss:n farkut ja Falken sukat, ruotsalaista Filippa K:n neule, italialaista Missonin huivi, Rolexini on Sveitsistä jä päällystakkini taas italialaista Armania. Niin ja suomalaistakin on; Gemexin korut!
vyö, aika näkyvä elementti, on Mulberryn eli englantilainen.
:D
Outo kysymys
tähtääkö joku pukeutumisellaan olemaan jonkun maalainen?!
No eipä ole koskaan tullut tuollainen mieleenkään :/ Itse tähtään lähinnä siihen, etten näytä ihan räjähtäneeltä :)
Miltä muuten näyttää Florida-tyyli? En tiedä, vaikka olen siellä asunutkin. Kaikenlaista tallaajaa kun tuollakin näki. (Ihan pikku nipotuksena, Florida ei ole maa - kuten ei jonkun mainitsema Milanokaan ;) )
en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.
Varmistan aina että kengat, laukku ja vyo ovat 'samaa sarjaa' ja pyrin aina loytamaan pienen Lisa-asusteet; huivi, koru tms.
en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.
Varmistan aina että kengat, laukku ja vyo ovat 'samaa sarjaa' ja pyrin aina loytamaan pienen Lisa-asusteet; huivi, koru tms.
on mallia HM, vaikka se tietysti näillä vuosin jo onkin kielletty (ainakin tällä palstalla).