Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaisen näköiseksi tähtäät pukeutumisellasi

Vierailija
28.09.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee vahvasti vaikutteita Pariisista tai Floridasta, vaikka katukuvassa sitä kyllä näkee.

Näin pariisilaisena koen sen klassiseksi kokomustaksi.

Itse haen vaikutteita Etelä-Koreasta.

Vierailija
2/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes pelkästään Pariisista ostettuja vaatteita, tuli vähän shoppailtua siellä käydessä, mutta tuskinpa niistä kukaan huomaa, etteivät ole suomalaisia. Enkä käytä mitään vaatteita näyttääkseni jonkinmaalaiselta. Käytän vaatteita, joista pidän, ja pyrin lähinnä näyttämään suhteellisen siistiltä enkä hirveän lihavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuollaista määritelmää ei kai olekaan:D

Mutta tykkään pukeutua vähän kuin Jane Austenkin sankarittaret.

Vierailija
4/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä yritän aina näyttää kaupunkilaiselta kun sitä olenkin.

Vierailija
5/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mallia KV:sta.

Vierailija
6/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei arvaisi että se venähtäneessä tuulipuvussa tukka hapsottaen kulkeva "äiti on vähän väsynyt" -tyyppi ei ole aito syntyperäinen suomalainen :D

Vierailija
7/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkeraksi kiinalaiseksi, vaaliäänestyspäiviksi venäläiseksi ja kauppareissuilla romanialaiseksi. itse?

Vierailija
8/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina niiltä kysymässä, että hei, mistä löysit ton ihanan puseron. Niiltä saa tosi hyviä vinkkejä kerjäläismuodista.

Vierailija
9/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee vahvasti vaikutteita Pariisista tai Floridasta, vaikka katukuvassa sitä kyllä näkee.

Vierailija
10/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhoudun yleensä turkiksiin, käytän korokepohjakenkiä ja tiukkoja kuviofarkkuja ja päässäni pidän strassein koristeltuja isoja aurinkolaseja.

Vierailija
11/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kauhean mauttomista vaatteista. Isoista kaula-aukoista, joissa on rimpsureuna, isoista korvarenkaista, kilisevistä kaulakouista, ruusukkeista tai rusetaista hiuksissa. Voisin pitää salsahamettakin.

Eli espanjan mustalainen!

Vierailija
12/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.

Vierailija
13/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.

Vierailija
14/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo huonosta itsetunnosta, jos pitää yrittää näyttää joltakin muulta kuin mitä on.

Vierailija
15/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omistan enimmäkseen ranskalaisia vaatteita. Ne tarttuvat aina käteen kirpputoreilta ja UFFilta.

Virolaiseksi ja venäläiseksi luullaan useimmin, mutta se johtunee ruumiinrakenteesta ja huolitellusta ulkonäöstä.

Aina siis korkokengät jalassa, siistit omaan värimaailmaan sopivat vaatteet. Tyylikäs, ei tyrkky.

Vierailija
17/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä näyttää (vaatteiden puolesta) Italialaiselta kun ostaa sieltä suurimman osan vaatteistaan, kengistään ja laukuistaan. Tyyli on sellainen klassinen ja perustuu hyviin materiaaleihin. Mielestäni Italialaiset ovat maailman tyylikkäin kansa.

Vierailija
18/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvostoliittolaiselta kolhoosin parhaalta lypsäjältä. Siihen tähtään.

Vierailija
19/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtääkö joku pukeutumisellaan olemaan jonkun maalainen?!

Vierailija
20/27 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pukeutumistyyli enimmäkseen on mallia "maalainen". Asun maalla ja jotenkaan ei tunnu tarpeelliselta pynttäytyä esim. siinä tilanteessa, kun ruokin naapurin hevoset. Tällä säällä esim. kumpparit ja tuulihousut ovat tuohon hommaan just passeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän