Minkä maalaisen näköiseksi tähtäät pukeutumisellasi
Kommentit (27)
lähes pelkästään Pariisista ostettuja vaatteita, tuli vähän shoppailtua siellä käydessä, mutta tuskinpa niistä kukaan huomaa, etteivät ole suomalaisia. Enkä käytä mitään vaatteita näyttääkseni jonkinmaalaiselta. Käytän vaatteita, joista pidän, ja pyrin lähinnä näyttämään suhteellisen siistiltä enkä hirveän lihavalta.
Vaikka tuollaista määritelmää ei kai olekaan:D
Mutta tykkään pukeutua vähän kuin Jane Austenkin sankarittaret.
kyllä mä yritän aina näyttää kaupunkilaiselta kun sitä olenkin.
kukaan ei arvaisi että se venähtäneessä tuulipuvussa tukka hapsottaen kulkeva "äiti on vähän väsynyt" -tyyppi ei ole aito syntyperäinen suomalainen :D
ahkeraksi kiinalaiseksi, vaaliäänestyspäiviksi venäläiseksi ja kauppareissuilla romanialaiseksi. itse?
Käyn aina niiltä kysymässä, että hei, mistä löysit ton ihanan puseron. Niiltä saa tosi hyviä vinkkejä kerjäläismuodista.
hakee vahvasti vaikutteita Pariisista tai Floridasta, vaikka katukuvassa sitä kyllä näkee.
verhoudun yleensä turkiksiin, käytän korokepohjakenkiä ja tiukkoja kuviofarkkuja ja päässäni pidän strassein koristeltuja isoja aurinkolaseja.
Tykkään kauhean mauttomista vaatteista. Isoista kaula-aukoista, joissa on rimpsureuna, isoista korvarenkaista, kilisevistä kaulakouista, ruusukkeista tai rusetaista hiuksissa. Voisin pitää salsahamettakin.
Eli espanjan mustalainen!
en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.
en minä maantienharmaa suomalainen toki italialaisen näköiseksi tähtää mutta vaatetyylissäni kyllä kopioin italialaisia naisia.
Kertoo huonosta itsetunnosta, jos pitää yrittää näyttää joltakin muulta kuin mitä on.
hakee vahvasti vaikutteita Pariisista tai Floridasta, vaikka katukuvassa sitä kyllä näkee.
mutta omistan enimmäkseen ranskalaisia vaatteita. Ne tarttuvat aina käteen kirpputoreilta ja UFFilta.
Virolaiseksi ja venäläiseksi luullaan useimmin, mutta se johtunee ruumiinrakenteesta ja huolitellusta ulkonäöstä.
Aina siis korkokengät jalassa, siistit omaan värimaailmaan sopivat vaatteet. Tyylikäs, ei tyrkky.
Kai sitä näyttää (vaatteiden puolesta) Italialaiselta kun ostaa sieltä suurimman osan vaatteistaan, kengistään ja laukuistaan. Tyyli on sellainen klassinen ja perustuu hyviin materiaaleihin. Mielestäni Italialaiset ovat maailman tyylikkäin kansa.
neuvostoliittolaiselta kolhoosin parhaalta lypsäjältä. Siihen tähtään.
tähtääkö joku pukeutumisellaan olemaan jonkun maalainen?!
mun pukeutumistyyli enimmäkseen on mallia "maalainen". Asun maalla ja jotenkaan ei tunnu tarpeelliselta pynttäytyä esim. siinä tilanteessa, kun ruokin naapurin hevoset. Tällä säällä esim. kumpparit ja tuulihousut ovat tuohon hommaan just passeli.
Näin pariisilaisena koen sen klassiseksi kokomustaksi.
Itse haen vaikutteita Etelä-Koreasta.