Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatteko vauvalle vaatteet päiväunia varten?

Vierailija
28.09.2012 |

Siis kun laitatte vauvan sisälle nukkumaan, niin vaihdatteko päikkäreitä varten vaatteet? Meillä ainakin vauva nukkuu samoissa vaatteissa kuin touhuaa kotonakin, eli useimmiten bodyssa ja puolipotkareissa. Oon alkanut kuitenkin miettimään, että onko niissä mukavin mahdollinen nukkua... Itse en ainakaan mitään parin tunnin unia haluaisi "normaaleissa" vaatteissa nukkua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi vähentää ja laittaa pelkällä bodylla, jos tulee kuuma peiton alla, jos siltä tuntuu.

Vierailija
2/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippasiltaan tai pelkässä bodyssa nukkuu. Otan kaikki kiristävät vaatteet pois ja peiton alle. :)Yleensä kyllä ulkona vaunuissa makuupussissa samoissa vaatteissa ehkä jotain lisätty villapuku tms. kelin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body ja puolipotkarit yleensä kotosalla ainakin. Ja tykkään ihan itsekin nukkua päiväunet kotivaatteissani, t-paita ja colleget.

Vierailija
4/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilta olen ottanut vain housut pois, kun muuten tulee liian kuuma.

Vierailija
5/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan vaatteet on ainakin meillä kaikki pehmeitä ja joustavia.

Body ja puolipotkarit ei yöpuvusta juuri poikkea....

Vierailija
6/6 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mukavia vauvalla, joten samoissa nukkui. Kokopotkupukuja pidettiin muutenkin päivisin, kun tykkäsin niistä.

Meillä vauva oli vähän huono nukkumaan, joten ei aina tiennyt milloin meinaa nukahtaa rinnalle ja saattoi nukkua vain pieniä pätkiä. Ei voinut vaihtaa etukäteen, kun ei aina tiennyt koska nukahtaa.

Unien säännöllistyttyä ja kiinteät aloitettua vauva oli taas niin hirveä sotkemaan, että vaatteet vaihdettiin muutenkin monta kertaa päivässä, joten en alkanut enää vaihtamaan päivässä kahdeksatta kertaa vaatteita vain päikkäreitä varten.

Nyt kolmivuotiaana vieläkin usein haluaa nukkua päivävaatteissaan yöunet. Jopa farkuissa on kuulemma hyvä nukkua. Ihan sama mulle, kunhan ovat puhtaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän