Olen 28-vuotias merkonomi ja mieheni 52-vuotias maisteri. Kysyttävää?
Kommentit (41)
voin käydä illalla haudallaan kysäisemässä, et kuinka pitkälle se taas olikaan.
ap
Miten ne merkonomi ja maisteri liittyy mihinkään?
Miten ne merkonomi ja maisteri liittyy mihinkään?
mutta maailma on kumma paikka. Miehen suku ainakin pitää minua huonon (?) koulutukseni vuoksi siipeilijänä. Kai ikäkin tähän vaikuttaa..
ap
olet parinkymmenen vuoden päästä todennäköisesti vielä virkeä, menevä ja terve nainen.
Yli seitsenkymppiset miehet taas, no...
Ja tietysti voi olla raihnaisia nelikymppisiä naisia ja vetreitä miespuolisia vanhuksia mutta jos nyt ihan vilpittomästi todennäköisyyksin katsotaan.
tekee edelleen kakan vaippaan. Pissin tekee pottaan mutta ei kakkaa. On yritetty lahjontaa muttei auta.
Onko sulla siihen mitään neuvoja?
Sun miehesi omaishoitaja? Vai oletko miettinyt edes asiaa, vai meinaatko laittaa vaan vanhainkotiin pois silmistä.
Sun miehesi omaishoitaja? Vai oletko miettinyt edes asiaa, vai meinaatko laittaa vaan vanhainkotiin pois silmistä.
Pelottaako että käy kuin Niina Mikkoselle, samaan aikaan pienet lapset ja hoidettava pappa-mies.
Hän on nuorekas mies, ei mikään timo t a mikkonen! :D
Meillä on rahaa sen verran (tai no joo miehellä) että voimme varmasti palkata ulkopuolisen omaishoitajan sitten. Mutta ei ole vielä tuntunut ajankohtaiselta ihan hirveän tarkkaan näitä asioita miettiä.
ap
tekee edelleen kakan vaippaan. Pissin tekee pottaan mutta ei kakkaa. On yritetty lahjontaa muttei auta.
Onko sulla siihen mitään neuvoja?
Jaksaa ihan hyvin, ei kylläkään yhtä usein kuin mun ikäiset. Taidot ovatkin sitten ihan toista luokkaa. Kokemus näkyy miehen hyppysissä, se on karu totuus jos nuorempiin miehiin vertaa.
ap
Siinä missä oman ikäiset naiset ovat tottuneet valkoisiin pöytäliinoihin ja kynttilöihin romanttisissa ravintoloissa, on nuori nainen helpompi lumota tarjoamalla pieniä ylellisyyksiä. Lisäksi miehet pitävät ajatuksesta, ettei naisella välttämättä ole ollut paljon seksikumppaneita. Tällöin vanhempi mies on vapautuneempi petileikeissä, kun hänellä ei ole suorituspaineita.
Entä mieheesi?
Ihan hyvä molempiin. Todella kyllästyttävää aina hakea syytä vanhempaan mieheen isästä, joka ei tiedoksi vain, ollut etäinen tms!
Entä mieheesi?
Ihan hyvä molempiin. Todella kyllästyttävää aina hakea syytä vanhempaan mieheen isästä, joka ei tiedoksi vain, ollut etäinen tms!
missä ja miten tapasitte? Kauanko olette olleet yhdessä? Onko jommalla kummalla lapsia ennestään tai yhteisiä, kuinka monta, minkä ikäisiä ja mitä sukupuolta? Millaisia plussia ja miinuksia pitkässä ikäerossa parisuhteessa mielestäsi on?
Kun olette noin koulutettuja niin teillä on varmaan kaikki paperiasiat kunnossa ??
Eli järkevät paperit olemassa niin että jos vaikka aivoinfrakti iskee miehelle parin vuoden päästä ja teillä olisi pieni vauva ja isä jäisikin ihan vihannekseksi laitokseen elelemään vaikka 10 vuodeksi.
Tiedäthän että silloin lapsi ei peri niitä isänsä rahoja kun isä on elossa. Eikä tule leskeneläkettä. Etkä edes voi noin vain käyttää niitä miehen rahoja itseesi tai edes lapseenne koska ne on miehen ja niistä päättää edunvalvoja. Eli oletko sinä silloin miehesi edunvalvoja ja mitä oikeuksia hän antaa sinulle käyttää nimissään olevaa omaisuutta tällaisessa tilanteessa ? Onko kirjattu että sinulla on oikeus kustantaa miehen varoista vaikka syntymäpäivälahja lapsellenne tai peräti teidän elämistänne ??
tai seko, että elämää nähneet oman ikäiset ovat kaikki antaneet pakit ukkopololle, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi ottaa joku nuori ja naivi, joka on vielä sinisilmäinen.
Mua kuvottaa koko juttu. Mäkään en ottaisi noin vanhaa papparaista, vaikka olen vain 7 vuotta miestäsi nuorempi.
Tuon ikäisillä alkaa olemaan erektio-ongelmia yhä enenevässä määrin. 10 vuoden kuluttua ei seiso kuin järki.
pitkälle sun mummo työntää kuulaa?