Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan ja koiran totuttaminen toisiinsa?

Vierailija
28.09.2012 |

Haluaisin kissan. Minulla on 6 v koira, joka ei ole kissaa koskaan nähnyt. Mulla on kuitenkin ollut kani ja rottia, koira oli niiden kanssa ihan ok, pupu ja rotat oli aina vapaana kun olin paikalla. Joku sanoi, että ne herättää enemmän metsästysvaistoja koirassa, kun kissa.

Olen selaillut sivustoja (sey, rekkurescue, kissojen katastrofiyhdistys) kotia etsiviä kissoja, tarkoituksena löytää nuori tai aikuinen, koiriin tottunut kissa.

Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon vai onko ihan hölmö ajatus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koirasi ei kerran selvästi ole niitä joiden mielestä kaikki sitä pienemmät otukset jotka ei ole koiria on saaliita. Jos se on pupun ja rottien kanssa pärjännyt pyrkimättä syömään niitä, niin ihan varmasti pärjää kissankin kanssa.

Vierailija
2/3 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirasi on takuulla elämänsä aikana nähnyt kissan jos se yleensä on käynyt ulkona.

Toiseksi, kissa ja koira hoitavat tutustumisen itse ja siihen voi mennä muutama päivä. Katsot vaan etteivät ne tuhoa asuntoa/taloa jos tulee erimielisyyksiiä. muuta ei tarvitse ottaa huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni niin, että kissanpentu päästettiin lattialle kopastaan, ja koiraa pidettiin pannasta kiinni ja käskettiin istua. Siliteltiin kissaa koiran nähden, kehuttiin koiraa kun koira oli nätisti. Kissa teki sitten itse tuttavuutta koiraan. Eli koiralle tehtiin siinä samalla selväksi, että kissaan ei sitten kosketa.

Hyvin meni sen jälkeen. Koira piti kissaa pomonaan. Mutta silti en jättänyt päivisin keskenään, koska kissalla oli tapana läpsäyttää makoilevaa koiraa kuonoon ja pinkoa sen jälkeen karkuun, eli haastoi sen hillumaan. En vaan luottanut, että koiran saalistusvaistot ei heräisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän