Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: olenko seksikäs? Onko toivoa?

Vierailija
28.09.2012 |

Tummat keskimittaiset hiukset, voisi sanoa, että klassiset kasvot (korkeat poskipäät, paksut huulet, vihreät silmät). Harrastan liikuntaa eli lihaksia on , vyötärö erottuu, ja vatsa on litteä, hartiat yhtä leveät kuin lantio, mutta täydellisen timmi en ole. Mutta: rinnat on A-kuppia, takamus isohko ja ulkoneva, reidet paksut. Pituus 167 cm ja painoa n. 67 kg.

Kehtaako näillä mitoilla riisuutua ja harrastaa seksiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko näistä pimppakarvoista ja tissien koosta ja painoindekseistä tänne kirjoittelee? Ap

niin juuri, tietenkin. Naiset ovat kaiken pahimpia. Ei ihan oikeasti miehelle ole mitään väliä onko naisella pillussa karvoja tai painaa 65kg vai 80kg, kunhan on iloinen, tervejärkinen ja seksuaalinen henkisesti.

Itse panen mieluummin 100kg karvarömpsäistä 50 vuotiasta rouvaa joka on seksuaalinen haluiltaan kuin 20 vuotiasta kaunotarta joka antaa seksiä epävarmana "kun nyt vaan pitää antaa"

t mies

lähden jumpalle, lenkille tai yleensäkin ulos hakemaan hyvää kuntoa ja mieltä - elävien ihmisten parista. Jos saan positiivista huomiota, otan sen ilolla vastaan. Ehkä parasta on alkaa vain elää vuorovaikutuksessa muiden kanssa miettimättä ja analysoimatta turhia. Jos joskus päädyn vastakkaisen sukupuolen kanssa intiimiasteelle, niin ehkä siihen mennessä on tapahtunut jo niin paljon, ettei enää tarvitse murehtia reisiä tai väärän mittaisia häpykarvoja.

Elän toivossa, että jossain on OIKEASTI mies, joka ei pidä kuppikokoa ja rasvaprosenttia seksikkyyden mittana.

Ap

Myös itse olen sitä mieltä, ettei pidä mennä syyhyttä saunaan. Eli jos ei paneta niin sitten ei panna.

"Itse panen mieluummin 100kg karvarömpsäistä 50 vuotiasta rouvaa joka on seksuaalinen haluiltaan kuin 20 vuotiasta kaunotarta joka antaa seksiä epävarmana "kun nyt vaan pitää antaa"

Ja ap:lle reilusti iloista mieltä ja rentouttavaa liikuntahetkeä :-)

terv. 42-vuotias karvarömpsäinen 70-kiloinen, omaehtoista seksiä miehensä kanssa harrastava nainen :-)

Vierailija
22/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikki varmaan lähtee siitä että ap haluaa harrastaa seksiä jonkun miehen kanssa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene heti pois täältä av palstalta!!! Naisethan ne pisteyttää ja asettaa kriteereitä ja haukkuvat täällä normaalipainoisia läskeikisi etc. Miehet jotka kirjoittivat ovat ihan oikeassa: kaikki seksikkyys on loppupelissä päästä ja asenteesta kiinni. Itsekin olen vähän itsetuntovammainen mitä tulee vertailussa tämän ajan naisihanteeseen, mutta seksin alueella olen jumalatar ja tiedän sen. Ja mieheniu on hulluna minuun!

T. nainen 170 cm/ 75 kg, d-kuppi ja kapea vyötärö

(eli tän palstan ja toisten naisten mukaan toivoton läski, mutta ihan tavallisten miesten päät kyllä kääntyy, sitä pilkettä kun löytyy silmäkulmasta)

Seksikkyys lähtee itsetuntemuksesta, kysvystä heittäytyä ja nauraa itselleen :) Rento, seksuaalisuutensa tunteva ja nautinnosta pitävä nainen on aina seksikäs!

Nuo kuvaamasi ominaisuudet mätsäävät vaikka totaaliseen aseksuaaliin, joka ei kyllä himnoja herätä. Ja tuollainen epävarmuus ja miesten mielipiteiden tiedustelu ovat kyllä luotaantyöntäviä ominaisuuksia. Joten todennäköisesti et ole seksikäs, jos olet noin epävarma.

päästään puhutaan siitä, että ylipaino on turn-off, karvat on kamalia, alapään pitää olla kuin neitsyellä, joko perä on liian iso tai tissit liian pienet - oli koko sitten mikä hyvänsä. Miten tässä enää uskaltaa riisua vaatteitaan, jos toinen alkaakin pisteyttää. Ja kyllä, olen epävarma, vaikka olenkin huumorintajuinen ja esiintymiskykyinen - vaatteet päällä.

Ap

Vierailija
24/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys lähtee itsetuntemuksesta, kysvystä heittäytyä ja nauraa itselleen :) Rento, seksuaalisuutensa tunteva ja nautinnosta pitävä nainen on aina seksikäs! Nuo kuvaamasi ominaisuudet mätsäävät vaikka totaaliseen aseksuaaliin, joka ei kyllä himnoja herätä. Ja tuollainen epävarmuus ja miesten mielipiteiden tiedustelu ovat kyllä luotaantyöntäviä ominaisuuksia. Joten todennäköisesti et ole seksikäs, jos olet noin epävarma.

päästään puhutaan siitä, että ylipaino on turn-off, karvat on kamalia, alapään pitää olla kuin neitsyellä, joko perä on liian iso tai tissit liian pienet - oli koko sitten mikä hyvänsä. Miten tässä enää uskaltaa riisua vaatteitaan, jos toinen alkaakin pisteyttää. Ja kyllä, olen epävarma, vaikka olenkin huumorintajuinen ja esiintymiskykyinen - vaatteet päällä. Ap

Ja nainen on naiselle hyeena. Etusormi ojossa he läksyttävät sisariaan vääristä valinnoista ja kerettiläisistä linjauksista. On vain yksi oikea totuus ja se on jokaisen fanaatikon oman pään näkemys.

Vierailija
25/28 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just täydellinen mulle tahtoisin kosketella rintojasi ja ime mehut alapäästäsi tunkea sormeni ja munani yhtäaikaa pilluusi!!!! lääh mitäs sanot täatä?

Vierailija
26/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus päädyn vastakkaisen sukupuolen kanssa intiimiasteelle, niin ehkä siihen mennessä on tapahtunut jo niin paljon, ettei enää tarvitse murehtia reisiä tai väärän mittaisia häpykarvoja.

niin eihän siinä ehdi pillunkarvoja tahi muita sellaisia asioita miettiä.

Ja jos sinä et niitä siinä mieti, niin vielä vähemmän se himon valloissa oleva mies niitä miettii. Miehellä veri kiertää alapäässä eikä yläpäässä sellaisessa tilanteessa. Lisäksi seksiä ei yleensä harrasteta loisteputken tms. valaisimen alla, vaan sellaisessa ystävällisessä valaistuksessa.

Vierailija
27/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,rentoudu ole hyvä. Kaikki on hyvin.t.nainen

Vierailija
28/28 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen on naiselle hyeena. Etusormi ojossa he läksyttävät sisariaan vääristä valinnoista ja kerettiläisistä linjauksista. On vain yksi oikea totuus ja se on jokaisen fanaatikon oman pään näkemys.

Suoraan sanottuna tosi kivoja ja kannustavia naisia on ollut suurin osa.

Enkä tosiaankaan ole mikään lesbo, tosin naisten ihannointia saattaa aiheuttaa se, että toimin miesvaltaisella alalla. Ei useimmissa miehissäkään ole yhtään mitään vikaa, mutta kun naiset ovat harvinaisempia, niin sitten niitä näköjään tulee ihannoitua.