miten voisin hävittää liikakiloja ja isoa vatsaani?
synnytyksestä on nyt pari kuukautta ja vatsa on edelleen kuin olisin kuudennella kuulla raskaana, todella iso. millä saisin kiloja tiputettua turvallisesti (ja etenkin tuota valtavaa vatsaa pienemmäksi), ilman että imetys kärsii. jos millään lailla alkaa laihduttamaan niin siinä varmaan maidon tulokin ehtyy? mitä konsteja siis?
Kommentit (6)
Laihdutus, imettäminen ja raskasmetallit. Jos rasvasi nyt vähenee, kaikki myrkyt menevät maitoon. Kemiallinen fakta!
Laihdutus, imettäminen ja raskasmetallit. Jos rasvasi nyt vähenee, kaikki myrkyt menevät maitoon. Kemiallinen fakta!
Jos laihdutus on maltillista, tässä Imetystukilistan linkki asiaan liittyen:
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view…
Eli puolesta kilosta kiloon viikossa on turvallista. Nää on vaan näitä ylipainoisten äitien tekosyitä miksei voi laihduttaa.
Enkä ole laihduttanut koskaan, mutta pidän raskasmetalleja imettäessä todella vaarallisina. T. 3 lasta ja 52 kiloa
että ylimääräisiä kiloja kannattaa pudottaa vasta imetyksen loputtua?
pidätkö raskasmetalleja vaarallisina myös laihduttajalle itselleen vaikkei imettäisikään? millaisia oireita ne aiheuttavat? mistä niitä elimistöön tulee?
laihduta liiat kilot pois vasta vähän myöhemmin. Painonvartijoissakaan ei aikanaan sallittu laihdutusta ennen kuin vauva oli vähintään 4 kk...
lähellä sijaitsevaan kuntokeskukseen kun oli kulunut n. kolme kuukautta synnytyksestä. Aloin käymään eri jumpissa ja mulle tehtiin oma saliohjelma. Saliohjaaja sanoi että normaalin alatiesynnytyksen jälkeen turvallinen aika alkaa liikkumaan on juurikin n. 3kk synnytyksestä, omaa kehoa kuunnellen tietenkin. Jos on tehty sektio niin voi mennä puolikin vuotta ennenkuin uskaltaa lähteä kunnolla liikkumaan.
Mulla alkoi ne raskauskilot karista pikkuhiljaa ja vartalo kiinteytyä aika nopeastikin. Söin myös ihan normaalisti, herkut jätin pois. Mulla ei ainakaan imetykselle tehnyt haittaa, tyttö on nyt 11kk ja edelleen imetän :)
Liikunnasta saa energiaa ja siihen jää oikeasti aika nopeasti koukkuun, hyvällä tapaa siis :D