Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

esikoulu+päiväkoti

Vierailija
28.09.2012 |

paljonko teillä kuukausimaksu eskarilaisesta, joka käy päivähoidossa? Ihmettelin meidän suurta laskuamme, eli oli 191E pojan päivähoitomaksu. Pojalla 4 täysin vapaata hoitopäivää kuukaudessa, eli ei käy silloin myöskään eskarissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskurin mukaan osapäivähoidosta meidän kuukasimaksu olisi 133E.

Vierailija
2/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä eihän niitä voi tarjota kellekään muulle. Kukaan ei tarvitse eskaria vain 4 päivää kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika eskarissa ja hoitomaksu on 168,97€



Meillä menee korkeimman maksun mukaan, koska tuloraja ylittyy.

Vierailija
4/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskari on kaikille maksuton. Hoitoajasta maksetaan ja siinä (kunnasta riippuen) yleensä jo neljästä vapaasta saa hyvitystä.

Vierailija
5/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ja vaikka meillä ne 4 vapaapäivää kuussa, niin laskumme enemmän. Asutaan helsingissä, joten en sit tiedä onko täällä korkeammat päivähoitomaksut. Soittelin äsken päiväkodin johtajalle ja hän lupasi selvitellä asiaa, ihmetteli myös tota laskun loppusummaa.

Vierailija
6/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on 4 vapaata, se tekee 17 hoitopäivää, jolloin tuo teidän maksu voi olla ihan oikea.



Vrt. 16 pvää = 169, 17 pvää = 190, pyöristettynä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskutuskessa eivät ole huomioineet tota 4 päivän poissaoloa, joten nyt odotetaan pienempää laskua.