Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää yrittää miellyttää.

Vierailija
27.09.2012 |

Olen koko elämäni pakkomielteisesti yrittänyt olla kaikille mieliksi, mutta nyt riitti. Tästä lähin en enää mieti, mitä muut ajattelevat. Jos en kelpaa tällaisena, ei voi mitään. Olen kurkkua myöten täynnä vaatimuksia. Tästä hetkestä eteenpäin haistatan pitkät kaikille, jotka tulevat sanomaan, että en ole tarpeeksi sitä ja tätä. En tule koskaan olemaan kaikkien mielestä täydellinen, joten miksi yrittäisin?

Vapauttava tunne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti kannata tuolla miellyttämisellä päätään vaivata. Osalle ihmisistä et kelpaa vaikka olisit kuinka mielin kielin kumminkaan. Osa taas tykkää sinusta aitona itsenäsi ilman mitään miellyttämisiä. Ei kenenkään tarvitse kaikille kelvata.

Vierailija
2/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa on aina ihmisiä jotka eivät sinusta pidä. Vaikka kuinka yrittäisit niin kaikkia ei voi miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinusta pidetään jos olet aito itsesi (kunhan et ole ilkeä, ylemmyydentuntoinen yms) etkä pakonomaisesti yritä miellyttä.

Vierailija
4/6 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kai siitä nyt ihan täysin voi vapautua, tai ainakin sellainen ihminen on sitten aika raskas. Keskitie? Sitähän olis suunnilleen käsirysyssä tämän tästä, jos ei ollenkaan missään kohdin "miellyttäisi" ketään. Mä kyllä pääni sisällä ladon sitten hiljaa mielessäni ihan törkeääkin tekstiä joissain tilanteissa, mutta ulospäin olen sopuisan ja asiallisen näköinen...

Vierailija
5/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kai siitä nyt ihan täysin voi vapautua, tai ainakin sellainen ihminen on sitten aika raskas. Keskitie? Sitähän olis suunnilleen käsirysyssä tämän tästä, jos ei ollenkaan missään kohdin "miellyttäisi" ketään. Mä kyllä pääni sisällä ladon sitten hiljaa mielessäni ihan törkeääkin tekstiä joissain tilanteissa, mutta ulospäin olen sopuisan ja asiallisen näköinen...

Alan ehkä harjoittamaan tuota samaa. Kärsin aika-ajoin aggressioista, tyhmyys ja epämääräinen vihjaileva nollaus saa vereni kiehumaan. Olen kyllästynyt tähän uhrin asemaan, johon olen ajoittain taipuvainen. Tosiasiassa olen täällä alla vahvatahtoinen ja osaan olla kylmä ja ilkeäkin, mutta uskallus puuttuu. Uskallus antaa joidenkin olla pitämättä itsestäni.

Vierailija
6/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja komppaan: vapauttava tunne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi