Teille jotka löysitte miehen netistä
Kumpi kirjoitti kummalle ensin? Menikö "jalat alta" heti ekasta viestistä vai alkoiko juttu enemmän "no jaa, katellaan" asenteella? Kuinka pian tapasitte livenä?
Kommentit (6)
ja myös todella erilainen kuin mikään koskaan aiemmin lukemani ilmoitus. Olin kyllä jo sen perusteella erittäin kiinnostunut.
Ekat treffit olivat todella mitäänsanomattomat, mutta sen verran kiinnosti että lähdin vielä toisille treffeille. Silloin meni jalat alta. Parin kuukauden kuluttua muutimme yhteen, ja siitä on kohta kymmenen vuotta. :)
Vastasi ilmoitukseeni suomi24.ssa, olin hänen ilmoitustaan katellutkin, koska hän oli yksi niistä jotka täytti miltei kaikki hakukoneeseen laittamani kriteerit... Olin todella yllättynyt ja imarreltu, koska hän vaikutti sen kuvan ja ilmoituksen perusteella niin "kaukaiselta"... Olin tapaillut muitakin ihan kivoja tyyppejä, mutta kun oltiin tavattu ja istuttu pitkillä ekoilla treffeillä, niin ei ne muut enää kiinnostaneet! Ihana mieheni istuu nyt tuossa telkun ääressä ja mä netissä, pitää varmaan lopetalla ja mennä viekkuun.
Tykästyin heti hänen tapaansa kirjoittaa, huumoriin ja ylipäätään siihen, mistä kirjoitti ja kuinka huomioi minut.
Kirjoittelimme noin kuukauden ennen kuin tapasime.
Vastasin ekaan, lyhyeen viestiin oikeastaan vain siksi, että hän oli maantieteellisesti sopivasta paikasta. Toinen viesti vei sitten jo jalat alta. Tavattiin livenä kai kolmen viikon kuluttua.
Ei mennyt jalat alta ekoista viesteistä. Kirjoiteltiin muutama viikko, sitten vaihdettiin puhelinnumerot ja tekstailtiin ja soiteltiin. Jossain vaiheessa sitten tavattiin. Ei mennyt jalat alta mutta tiesin että haluan tavata uudestaan. Useamman kerran tavattuamme taikka oikeastaan varsinaisen seurustelun alettua, kun olin paremmin tutustunut, meni totaalisti jalat alta! Ei asuta yhdessä, seurustellaan edelleen, seurustelua kestänyt n. 6 kk. Ollaan aikuisia, 40+
ei mennyt jalat alta meileistä, ajattelin vaan että menen tapaamaan kun ei muutakaan menoa ollut tiedossa. N. parin vkon kirjoittelun jälkeen tavattiin.