Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalityöntekijät, psykologit ja muut "ihmissuhdeammateissa toimivat", mitä puoluetta kannatatte?

Vierailija
27.09.2012 |

kiinnostaa tietää millaiset poliittiset mielipiteet on ihmisillä jotka on työkseen ihmisten kanssa tekemisissä. Kannatatteko vasemmistoa vaiko sittenkin esimerkiksi vastakkaista kokoomusta? onko köyhyys tai työttömyys ihmisen oma vika?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämä rulla pyörii kunnes tullaan umpikujaan. Julkinen sektori paisuu ja paisuu kunnes poksahtaa

Vierailija
22/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kovinkaan puoluesidonnainen enkä ajattele työtäni mitenkään politiikan kautta. Vasemmistoa en ikinä äänestäisi, mutta melkein kaikki muut saattaisivat käydä, jos ehdokas olisi oikea.

t. sosiaalityöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt aika paljon demareita ja vassareita. Pressanvaaleissa äänestin vihreää.

Vierailija
24/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmistoliiton ja vuoroin vihreiden ehdokasta. Nykyään useammin vihreitä.

Vierailija
25/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee työtä sosiaalialalla vaan kaupallisella alalla. Olen kuitenkin sosiologi/sosiaalipsykologi.

Vierailija
26/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ja perheiden parissa ja äänestän vihreitä.

Oma ideologiani lähtee siitä, että jokainen ihminen on arvokas riippumatta isonväristä, uskonnosta tai sukupuolesta.

Asiakkainani on myös mamuja.

Vierailija
27/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmistoliiton ja vuoroin vihreiden ehdokasta. Nykyään useammin vihreitä.

Vihreät tuhoaa teollisuuttaa joka maksaa palkkasi

Vierailija
28/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutkija, hyvin vähän ollut kliinisissä töissä. Horjun vihreiden ja vasemmiston välillä, nyt enemmän kallellaan vasemmistoon, koska vihreiden talouspolitiikka tuntuu liian oikeistoilaiselta.

Olen ikäni pk-seudulla asunut, josko se olisi vaikuttanut myös poliittiseen suuntaan.

Vierailija
29/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti suurin kansantalouden veturi on nykyisin palvelualat.

Vierailija
30/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mitenkään puolueuskollinen, mutta kyllä se vasemmalle kallistuu. Tosin tällä hetkellä olen todella pettynyt hallituksen toimiin, joka haijastuu kuntatasollekin, joten vaikea miettiä, miten tulevissa kunnallisvaaleissa äänestäisi.

Vierailija
31/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vihreitä

Vierailija
32/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt ainakin vihreitä, vasemmistoliittoa ja kokoomusta, mutta en demaria sitten 1980-luvun.

Olen töiden kautta ymmärtänyt, että demarius on korruption korkein muoto ainakin tietyssä osassa Suomea. Toisalla se voi sitten olla keskusta.

Jäsenkirjalla pääsee pitemmälle kuin lsin määräämällä pätevyydellä ja kokemuksella. Aiemmin kuvittelin että se koskee vain ylempiä virkoja, mutta ihan ruohonjuuritasollakin käy niin, että esim. jonkun demeriporhon sukulaislikalle järjestyy paikka koulutuksesta ja työkokemuksesta piittaamatta. Ja nehän tietävät etteivät ole tavallisia duunareita, vaan aikamoisia prinsessoja työyhteisössä.

Demarit vetoaa siihen, että kokoomuslainen liike-elämä toimii samalla tavalla, mutta yksityinen raha on pikkasen eri asia kuin julkinen raha. Verotuloja saadaan kaikkien puolueiden kannattajilta ja vielä nukkuvien puolueeltakin.

Vierailija
33/52 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta, mutta persujakin olen alkanut miettimään kun olen niin paljon nähnyt maahanmuuttoon liittyviä lieveilmiöitä töissäni.

Vierailija
34/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamu-ongelmien kanssa äänestävät persuja... mites nää muut auttavat tahot? Jotka äänestää vasemmistoa ja vihreitä? Oletteko te työssänne tekemisissä mamujen tai edes suomalaisten ongelma-lasten ja nuorten kanssa? Meinaan että korreloiko siihen että mitä idealistisempaa höttöä päässä sen vihreämpää/vasemmistolaisempaa? Olsi kyllä kiva et joku kumoaisi tän väittämän...

Vierailija
35/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamu-ongelmien kanssa äänestävät persuja... mites nää muut auttavat tahot? Jotka äänestää vasemmistoa ja vihreitä? Oletteko te työssänne tekemisissä mamujen tai edes suomalaisten ongelma-lasten ja nuorten kanssa? Meinaan että korreloiko siihen että mitä idealistisempaa höttöä päässä sen vihreämpää/vasemmistolaisempaa? Olsi kyllä kiva et joku kumoaisi tän väittämän...

että kuntoutan lapsiperheitä, joiden joukossa paljon mamujakin. Ongelmat ei johdu maahanmuutosta vaan jostain muusta. Ja äänestän aina vihreitä.

Teen käytännöllistä kuntoutustyötä jota ei voi todellakaan kutsua miksikään hötöksi.

Vierailija
36/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutkija, hyvin vähän ollut kliinisissä töissä. Horjun vihreiden ja vasemmiston välillä, nyt enemmän kallellaan vasemmistoon, koska vihreiden talouspolitiikka tuntuu liian oikeistoilaiselta.

Olen ikäni pk-seudulla asunut, josko se olisi vaikuttanut myös poliittiseen suuntaan.

Vierailija
37/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on täysin hyödyttömiä, pelkkiä elättejä ja tuottavat vain pahoinvointia ja kuluja yhteiskunnalle eli muille veronmaksajille. Itse en pystyisi olemaan noin hyödyttömissä töissä, ojankaivajakin on paljon tärkeämpi yhteiskunnalle kun tähän vastanneet virkakyöstit. Näkee myös puoluekannasta, että on kiva olla hyödytön ja äänestää hyödyttömiä ja niitä, jotka pitävät tälläisen koneiston käynnissä. Itseään ruokkiva oravanpyörä, todella vahingollien yhteskunnalle ja muille veronmaksajille. Säälittää tuollaisissa töissä olevat :(

Vierailija
38/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuntoutan lapsiperheitä, joiden joukossa paljon mamujakin. Ongelmat ei johdu maahanmuutosta vaan jostain muusta. Ja äänestän aina vihreitä.

Teen käytännöllistä kuntoutustyötä jota ei voi todellakaan kutsua miksikään hötöksi.

Vierailija
39/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(down, Tourette, FAS), neurologisia häiriöitä, ADHD:ta, autismia, sitten ihan sosiaalisia ongelmia ja lastensuojelutapauksia.

Vierailija
40/52 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettajana lastensuojelulaitoksen koulussa, jossa hyvin paljon maahanmuuttajaoppilaita ja olen demari. Ainakin meidän kaupungissa kokoomuksella on niin kovat ja kylmät arvot, että suuresti ihmettelen, miksi kukaan vähävarainen, eläkeläinen, vammainen tai esim. juuri maahanmuuttaja äänestäisi kokoomusta?