Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
27.09.2012 |

Olen aika ihmeissäni mistä tuulee. Mies oli juuri viikonloppu reissulla kavereiden kanssa ulkomailla. Sitä ennen muutama kk takaperin sama homma.

Nyt on koko viikon haukkunut ja huutanut kuinka minä en tee mitään, en hoida lapsia (istun siis 3 lapsen kanssa kotona ) en osaa kasvattaa, en siivoa, siis en tee mitään oikein. Mutta hän kyllä. Ja en edes jaksa ruveta erittelemään mitä kaikkea minä joudun tekemään kodissamme, että se on näinkin kaunis ja siisti mitä se on.

Noh, nyt mies vaan ilmoitti, että ei tee enää mitään. Huusi miulle pää punaisena. En tajua, me kun oltiin rauhassa kotona tehty juuri ruoka ja odotettiin lasten kanssa isää kotiin. Uhkailee nyt erolla ym. kuinka hän kyllä pärjää, mutta minä en. En tiedä, pitäiskö vaan lähteä erotouhuun mukaan vai mikä sillä mättää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja purkaa sen sinuun.

Vierailija
2/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypäs suoraan, että "tuliko nussittua jotain vierasta, kun pitää noin huutaa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on touhunnut siellä reissussa. Onkohan sillä huono omatunto kun syyllistää sua ties mistä. Peilaa omaa itseään sinusta.

Vierailija
4/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta moni on pettämisen jälkeen pikemminkin tosi hyvittelevä kun omatunto kolkuttaa.

Vierailija
5/5 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika yleistä, että pettämisen jälkeen mies kääntää syyn naiseen ja syyttää tätä kaikesta (yrittää siis helpottaa huonoa omaa tuntoaan ja etsii oikeutustua pettämiselle)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme