Millainen ihminen kertoo nuoruuden olleen ihanaa aikaa?
Kommentit (10)
joka muistelee, että Kekkosen aikana palkat oli hyvät, hinnat halvat, pomot reiluja, tv-ohjelmat hyviä, kesät lämpimiä ja ihmiset terveitä ja onnellisia. Kyseessä on siis ihmistyyppi, jolla on positiivinen muisti.
Nuoruus voi olla ihanaa aikaa, niin ainakin minulla oli. Eikä se silti vähennä nykyisen oloni ihanuutta.
Oliko ap:llä ankea nuoruus?
eikö toivoton mustavalkoisuus kuulu nuoren mielenmaisemaan? ainakin kaikkien ajattelevien tapauksessa...
Kyllin vanha ihminen.
tähän verrattuna se oli ihanaa, vaikka suhteellisen paskamaista oli silloinkin.
Mutta silloin oli vielä kaikki ovet auki, ja usko huomiseen, ja pahimmat virheet tekemättä.
Ainakin hyvästä kodista tulevalle nuorelle, joka on saanut kotoa terveen itsetunnon, kannustusta ja tukea.
Se mitä kaipaan nuoruudesta on se fiilis, että elämässä ovat kaikki mahdollisuudet auki, ja suhteellisen vapaat aikataulut ja vilkas sosiaalinen elämä opiskeluaikoina.
Toki ko. ajanjaksoon kuuluu huonompiakin pätkiä, ja nykyisessä vakiintuneessa perhe-elämässäkin on puolensa.
vaikka 13-17v vai 18-22v.
13-17v ihan hirveetä angstia, 18-22v ihanaa nuoruutta, opiskelua ja vapautta.
Ainakin hyvästä kodista tulevalle nuorelle, joka on saanut kotoa terveen itsetunnon, kannustusta ja tukea.
Myös aikuisuus ja nykyinen keski-ikä ovat olleet ihan ok. Elämässä olisi voinut tehdä myös toisenlaisia valintoja - mutta pääosin olen aika tyytyväinen siihen mitä olen tähän mennessä saanut kokea.
Aika nuojuuden, se oli juusuinen, se oli jautaa.. silloin suukosta melkein saimme ojgasmin.. se oli jautaa.. Vielä muistan kun Pejnoota jyypättiin, se oli jautaa.. ja kun kyjpiinnyttiin koko systeemiin... Se oli...