Täyden palvelun kirppis pääkaupunkiseudulta?
Ahdistus. Merkkikirppikset ovat vieneet parhaat päältä, siis käytännössä ne uudet ja uudenveroiset OIKEAT HIENOT MERKKIVAATTEET. Tahraiset, rikkinäiset, nukkaiset ja muuten kulahtaneet olen heittänyt roskikseen tai vienyt kierrätyskeskukseen kunnosta riippuen.
MUTTA jäljellä olisi kuution verran lähes käyttämättömiä, suurelta osin melkein uudenveroisia, puhtaita, silitettyjä TAVISMERKKIEN vaatteita, siis Henkkamaukkaa, Lindexiä, Kapp Ahlia, Tuttaa jne, jotka eivät kelpaa hienommille kirppareille ja joista nyt kuitenkin haluaisin itsellenikin jotain.
Näistä siis kommentit edellämainituissa tyyliä: Nämähän ovat ihan siistejä ja hyviä vaatteita, mutta kun ei kukaan nykyään osta ihan tavallista bodyä (edes käyttämätöntä) / henkkamaukan kauluspaitaa / näitä tavallisia mekkoja jne... kirpparilta, kun ne ovat niin halpoja uutenakin. Eikä kellekään kelpaa kuulema myöskään Sucre d' Orgen plyyshipotkupuvut, haalarimalliset housut (hyviä merkkejä), "tavalliset" puserot, käyttämättömät potkuhousut, liivihameet tai kaksiosaiset collegepuvut. Puhumattakaan tietysti täysin käyttämättömistä äitiyspakkausvaatteista.
Juu, en jaksa ruveta myymään näitä itse. Minne voisi vielä mennä kokeilemaan josko joku huolisi vaatteet? en jaksa ruveta itse hinnoittelemaan, myymään ja vuokraamaan mitään pöytää. suuria rahamääriä ei kuvittele nosita saavani.
Kommentit (8)
Eikö kukaan haluaisi ostaa minulta valtava läjää em. kuntoista lastenvaatetta kokoja 50-110 cm, sekä tytöille että pojille?
Saa myydä eteenpäin, en pahastu jos joku haluaa ansaita laittamalla tavarat huutonettiin tms.
on pistää huutikseen pakettina myyntiin.
Jos halut niistä vain eroon, niin UFF/Fida/Pelastusarmeija tms. varmaan ottaa ilomielin vastaan.
Lajittelet vain vaatteet koon mukaisesti pahvilaatikoihin, ja myyt suoraan pahvilaatikosta esim. 1-5 e kpl pihallanne?
Tai pyydät kavereita käymään, ja myyt heille suoraan? Valitsevat itse keon vaatteita joille määrität suoraan könttähinnan?
Missä päin asut? Voisin tulla katsastamaan, etsisin 86 ja 140 koon vaatteita, juuri vauvalle noita kaksiosaisia housut/pusero yhdistelmiä. Myös ulkovaatteet, hatut, hanskat, kumisaappat jne kiinnostaa, jos siis ovat hyväkuntoisia ja suht edullisia.
Meillä olisi paljon kivoja merkkejä myynnissä tytöille koossa 80 - 104, mutta monet kirppikset ovat kyllä todella epäsiistejä. Onko Piilosta kokemuksia? Nettisivut on kivat.
Nosto.
Mitkä ovat pk-seudun parhaat täyden palvelun kirpparit tällä hetkellä? Vaatteille ja tekstiileille lähinnä, mutta myös muulle. En jaksaisi millään hinnoitella ja järjestellä itse, toivoisin pitkää myyntiaikamahdollisuutta.
Kysy kirpputori Eemeli, on Espoon ja Vantaan rajalla. En tiedä onko täydenpalvelun, mutta jotenkin muistelin että oisin joskus...kysy!
Siellä on paljon lastenvaatteita myynnissä.
Minäkin olisin kiinnostunut tietämään. Akseli olisi hyvä vaihtoehto mutta provisio melko kova (50e + 60% myynnistä). Muita?