Kotkan sieppaaja mahtoi olla varsin vajaa-älyinen
Sieppaaja nappasi tytötn autoon naapurien silmien alla ja jäi vielä teippaamaan ja sitomaan lasta. Hän eimottanut kännykkän pois ja jätti tytötn vieläpä
Puhelimen kanssa häipyessään itse paikalta. Kuulostaa että hän on varsin heikolahjainen tai tapauksessa oli pelottelusta, halusi jostain syystä säikäyttää perheen. Olikohan taas joku koulukiusattu, opettajien väärin ymmärtämä tai muuta vastaavaa... Ehkä perhe sittenkin jotenkin liittyy tapaukseen, varsin kumma juttu.
Kommentit (4)
Mulle on tullut sellainen fiilis, että sieppaaja halusi jäädä kiinni. Ehkä halus päästä hoitoon, ja tolla tavalla pääsee...
Mulle on tullut sellainen fiilis, että sieppaaja halusi jäädä kiinni. Ehkä halus päästä hoitoon, ja tolla tavalla pääsee...
Onhan murhiakin tehty jotta pääsee hoitoon. Sieppaaja ehkä ajatteli, että ei tarvitse tappaa, jos valitsee muutoinkin tunteita herättävän uhrin. Ihan koska tuo puhelimen jättäminen ja oman työpaikan autolla kaappaaminen ovat aika erikoisia ratkaisuja..
Onhan murhiakin tehty jotta pääsee hoitoon. Sieppaaja ehkä ajatteli, että ei tarvitse tappaa, jos valitsee muutoinkin tunteita herättävän uhrin. Ihan koska tuo puhelimen jättäminen ja oman työpaikan autolla kaappaaminen ovat aika erikoisia ratkaisuja..
Poikani kysyi miten tyttö pelastautui. Kerron kiukkuisesti, että puhelin pelasti lapsen, kun poikani jättää monesti puhelimen kotiin ja en tykkää siitä.
Varsin tyhmä tämä sieppaaja ollut. Ei ilmeisesti tiedä, että lapsilla on nykyään puhelin.