Ookko nää Oulusta?
Kommentit (75)
Oulusa sattaa nytten. Huomena vissiin sama homma. Hakis karsua illaksi ni kestää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:45"]Melekeen Oulusta, 74 kilometriä alaspäin. Oulusa nuorena kulettiin Jumprut ja Sarkat.
Ikäloppu minun kaupunkini.
[/quote]
No kävikkö nää ikinä Haarikassa tai Rattorilupilla?
Näkkiikö kukkaan eilettäin,ku panin kahavin tippaseen?
No kävin ja liftillä. Vm -58 ja vauvapalstalla.
Bakteereilla on pilus-niminen uloke, jolla se voi välittää geneettistä materiaalia toiselle bakteerille. Ohikuultua lääkiksen bakteriologian luennon jälkeen: kaveri selittää toiselle oululaiselle kaverilleen vakavissaan pilllluksista ja sen tehtävistä... On se vaan hauska murre, mutta ei sitä tunteroista pidempään jaksa kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:45"]Melekeen Oulusta, 74 kilometriä alaspäin. Oulusa nuorena kulettiin Jumprut ja Sarkat.
Ikäloppu minun kaupunkini. [/quote] No kävikkö nää ikinä Haarikassa tai Rattorilupilla?
[/quote]
Eikö se oo että kävviikkö nää?
Kö Norssin koululta piti lapsuuesa ehtiä pussiin ni oli kiire kassiin.
Vois olla huonomminkin. Vois olla Rauman murre. Sitä ei ymmärrä edes Turkulaiset.
-m35
Ko ei tuu mittään telekkarista nii pittää täällä hillua.
Kemisä syntyny, mutta olen asunu ny Oulusa jo liki kolomekymmentä vuotta. Mahottoman mukava kaupunki. Sais vain nuo ilimat alakaa vähän lämmetä tääläkin päin enne ku syksy tullee.
Alakko nää mua? Käyvää vaikka patiolla yhellä kalijalla ku ei ees saa nyt
Alakko nää mua?Otakko nää kompiaista?
Voi että inhoan tuota aloittajan lausahdusta, niin kulunut heitto. Ja ihan oululainen olen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:01"]
Voi että inhoan tuota aloittajan lausahdusta, niin kulunut heitto. Ja ihan oululainen olen.
[/quote]
Ehdota parempi!