Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoinnin poisto??

Vierailija
26.09.2012 |

Onko kukaan poistanut tatuointia laserilla/leikkauksella? Millaisia kokemuksia. Itselläni on 10v. vanha 20cmx10cm alavatsassa. Otettu timmeinä vuosia ja ollutkin ihan kiva, mutta nyt kolme raskautta myöhemmin ei sovi ihan tyyliin :D.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jesus Christ superstar. Nyt kun kerron oman typerän tauointini tarinan, niin toivon todellakin että muutkin jotka samalla tavoin menetteli ollessaan vasta ipana ja ovat saaneet tarpeeksi kärsiä siitä, nostaisivat kissan pöydälle! Olin 15, kun poistettava teksti ilmestyi kehooni. Hakkaajalla oli oma liike, laillinen firma ja lukuisat 8-9. luokkalaiset kävivät siellä hommaamassa lapaluuhun pikku delfiinejä, selkään tribaaleja sun muuta sontaa. Tällä entisellä merimiehellä joka liikettä piti oli omituinen tapa pitää puljua pystyssä: vanhempien luvalla alle 18-vuotiaatkin saivat tatuoinnin. Eikä vanhempien tarvinnut edes tulla paikalle, paperille kirjoitettu lupa allekirjoituksineen riitti. Väänsin "äidin" tekemän lupalapun itse, allekirjoituksineen kaikkineen, minulla oli jo silloin hyvä käsiala. Se mitä sinne selkääni tuli näkymän oli jotakin niin idaria että ei kulunut vuottakaan kun vittuilua rupesi satelemaan ja kunnolla. Aloin kuljeksia itseäni vanhemmassa seurassa silloin. Vuosikaudet olen ostanut paitoja mahdollisimman korkealla selällä, salailu, peittely ja stressaaminen vittumaisesta 9.luokkalaisen päähänpistosta on toisinaan johtanut miltei depikseen ja muijakavereitten kanssa en ole koskaan käynyt saunassa tai mökillä naku-uinnilla. Onneksi kuntohoitaja ei koskaan sanonut mitään eikä sen koommin kysynytkään kun kävin fysikaalisessa hoidossa eikä myöskään tavallinen hieroja jolle tosin kerroin että en sitten kaipaa kommentteja siitä minkä kohta näet. Olen kysynyt tatskaajalta peiteoperaatiosta mutta vastaukset oli että sulla on iho hieman koholla ja teksti on pikimustaa joten peitetatuoinnin teko tarvis useamman hakkauksen eikä siihen lähde hänen mukaansa kovinkaan moni. jotain ohuita tribaalejahan voi taikoa ties miksi harakan raadoksi ja näyttää varmaan vielä aika hyvältä, mutta minun kohdallani ei tule kysymykseen enää tämä. Varoituksia arvista en edes kuuntele enää koska sen tilalla arpikin on aika kaunis, en ymmärrä miksi alan asiantuntujat, hoitsut, kirurgit ja lekurit jaksavat jauhaa niistä arvista.

Olkoon ihonsiirto. Olkoon vaikka 4-5 kertaa kirurgin pöydällä ja tulkoot sairaalabakteerikin kaupan päälle joka ei tule olemaan halpaa, lähteköön vaikka luottotiedot vaikken siihen tahallisesti pyrikään, kunhan se häpeäleima lähtee, luottotietoihin viittasin sillä että olen työtön ja tarvisin varmaan kohta lainan jostain kun työttömyysetuuksien määrät tietää kaikki..... enää en tiedä mitä ex-merimetso puuhaa, TOIVOTTAVASTI ei ainakaan alaikäisiin hakkaa kukkasta, ankkuria, pirunsarvia tai mitään muutakaan! Totaalisesti itsensä häpeämiseen kyllästynyt 28-vuotias on allekirjoittanut. 

Vierailija
42/51 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tatskassasi sitten lukee, "vittu"? On muuten ärsyttävää lukea pitkä sepustus, jossa "loppuhuipennusta" ei tule lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Apply vitamin E- Aloe Vera paste to remove a tattoo at home

The mixture of the vitamin E oil and Aloe Vera gel is one among the effective home remedy for tattoo removal. Take a medium mixing bowl and place equal quantity of vitamin E oil and Aloe Vera gel in it. Grab a cotton swab (Q-tip) and dip it into the mixture, now, gently apply it to the tattoo in circulars motions that you want to get rid of in any case. Wait for 4 to 5 minutes or until your skin absorbs the mixture thoroughly.  Once your skin soaks the paste, wash it off with cold water. Repeat this procedure every day until your tattoo fades away completely.

2

Remove a Tattoo by Applying a yogurt-turmeric mixture

Another best remedy for tattoo is the mixture of the fresh yogurt and turmeric powder. Take equal amount of turmeric powder and fresh yogurt and the stir them vigorously until it turns into a paste. Now, apply this paste to the tattoo that you want to remove and wait for approximately 10 minutes or until it dries thoroughly. Now, wash the specific part of your body warm water. Make sure to repeat this method for at least 3 to 4 weeks and see the difference.

3

Apply sea salt

There is no other best homemade remedy for tattoo removal than a sea salt. First, wash the area containing the specific tattoo with good quality unscented soap. Wipe it dry with a clean and soft towel. Take 2 tablespoon of finely crushed sea salt and place it in a small cup or bowl. Pour in small amount of water enough to make the sea salt clumpy. Mix the salt and water well and rub onto the tattoo for few seconds. Now, leave it for about 2 hours until it dries completely. Wash it off with cold water and wipe it dry. Repeat this whole procedure every day until the unnecessary tattoo is gone.

Vierailija
44/51 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen ylläolevan löysin englanninkieliseltä sivustolta. Täytyy kokeilla ainakin tuota ensimmäistä aloevera-evitamiiniöljy -tekniikkaa. Vaikuttaa hellävaraiselta.

Vierailija
45/51 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ekalla istunnolla tänään tuolla plastic surgery centerillä. Mainostavat laseria joita on tällä hetkellä vain muutama pohjois- maissa. Nd yag ja rubi laser kytky. Toimenpide itsessään ei tuntunut miltään. Pikku hipsuttelua. Katotaan miten etenee..

Vierailija
46/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen sivullisena minua silti ihmetyttää miten ihmiset ovat näin ilkeitä :/ tästä kyseisestä aiheesta.. hirmu vitt***u pystyssä jos joku haluaa poistaa tatuointinsa / ei ole siihen enää tyytyväinen. Niin koko netti täynnä hirmu viisastelua miksi otit ja siinäpähän kärsit yms :D

Vierailija
47/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsanahka on löysä raskauksien jäljiltä niin eikö tuossa saa samalla näppärästi sen ylimääräisen ihon pois kun poistattaa tatskan leikkauksella?

Vierailija
48/51 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 08:56"]

Tälleen sivullisena minua silti ihmetyttää miten ihmiset ovat näin ilkeitä :/ tästä kyseisestä aiheesta.. hirmu vitt***u pystyssä jos joku haluaa poistaa tatuointinsa / ei ole siihen enää tyytyväinen. Niin koko netti täynnä hirmu viisastelua miksi otit ja siinäpähän kärsit yms :D

[/quote]

Kato AV-mammathan ei koskaan tee mitään hätiköityä tai virheitä. He elävät joka hetki miettien mitä tapahtuu 50 vuoden päästä. Kaikki mitä he myöskin tekevät onnistuvat aina täydellisesti.
Kaikkien miehetkin on Peter Franzeneita, joilla on vähintään 30cm lerssi pöksyissä.
Lapsetkin on niin fiksusti kasvatettu, että 10 satelee koulusta ja pieninkään käytöstapa ei puutu.

Vierailija
49/51 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani, tottakai olisi kannattanut. Otin oman tatuointi juuri ja juuri 18-vuotiaana humalassa festareilla. Ikää oli, mutta harkintakykyä ei ja operaation lopussa olin jo niin humalassa, etten edes nähnyt tatuointini olevan todella ruma. Tatuoijan nimeä en tiennyt, joten en kenellekään voinut valittaa. Kävin korjauttamassa tatuointini ammattilaisella, mutta olen silti aina vihannut sitä. Osittain siitä syystä, että otin sen hetken mielijohteesta. Vaikka täysi-ikäisenä ja itsestäni juridisesti vastuussa olevana olin typerä ja otin harkitsematta tatuoinnin, se ei omasta mielestäni tarkoita, että minun tarvitsisi kärsiä asiasta lopun ikääni. Olen virheeni tehnyt ja siitä ottanut opiksi. Kun kerran voin tapahtuneen "peruuttaa" (eli poistattaa tatuoinnin), aion todellakin tehdä sen.

Vierailija
50/51 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä viestistä olisi jollekin ehkä apua vaikka vanha keskustelu onkin. Olen itse käynyt Cityklinikalla laserissa muutaman kerran ja tulokset eivät olleet toivottuja. En myöskään ole yhtään vakuuttunut, että he osaavat käsitellä laseria oikein, koska tatuointi vuosi verta jokaisen kerran jälkeen ja sitähän ei kuuluisi tapahtua, koska laser ei riko ihoa. Nykyisin olen Eiran sairaalan asiakas ja tyytyväinen tuloksiin ja palveluun. Eron huomasin heti ensimmäisen laseroinnin jälkeen Eirassa, että jokin oli ollut todella pielessä Cityklinikalla, koska iho oli aivan erilainen laserin jälkeen. Jos olette enemmän googletelleet tietoja eri paikkojen tarjoamista lasereista, olette ehkä huomanneet negatiivista kirjoittelua Cityklinikasta. Valitettavasti ne taitavat kaikki olla totta. Sääli niille ihmisille, jotka ovat saaneet pysyviä vauroita ammattitaidottomien ihmisten käsissä.

Vierailija
51/51 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vahingoniloinen tatuoinnin poistajille. Onko tullut mieleenne, että jotkut tosiaan ennakoivat tällaisenkin asian? Että olisiko itsennekin kannatttanut? 

Ehkä joku on ottaessa 100% varma, ettei halua tatuoinnistaan ikinä eroon, mutta harvassa varmaan ovat. Loput vain luulevat ettei mieli ikinä muutu. Mutta muuttuu se!! 

Pari henkilöä täällä kertoo kokevansa ne osaksi itseään, ovatpa enää "nättejä" tai "ajankohtaisia",  hyvä niin. Mutta hullutusta ollut laittaa tatuointi, ja sitten haluta eroon siitä! Mutta en ihmettele, että mieli muuttuu, ihmettelen vain sitä, ettei tajua nuorempana tätä. Mä en ainakaan haluaisi ihossani olevan mitään kuvia, jotka innoissani muotia seuraten olisin 20 v sitten ottanut.

Onneksi olkoon sinulle. Hienoa kuulla, että Sinä et tee elämässäsi virheitä (tai ilmeisesti muutakaan..kertoohan se jotain, että partioit täällä keskustelupalstoilla kertomassa ylemmyydestäsi. ) En ole vahingoniloinen vaan säälin sinua. Miten mitätöntä oma elo mahtaa olla, jos tämmöisestä saat iloa elämääsi. Se joka ei koskaan tee elämässään minkäänlaisia virheitä ei ole niin viisas kuin itse luulee. Todennäköisesti et ole juuri mitään uskaltanut kokeilla.

Jos ongelmaan on olemassa ratkaisu ja on rahaa tehdä korjaus, niin miksi ei tekisi sitä. Varsinkin jos se vielä tuottaa iloa muille. Kuten Sinulle. :)