Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen miehen kanssa, jolla on neljä 3-7v lasta? Ovat

Vierailija
26.09.2012 |

vuoroviikoin isällään. Itselläni yksi 7v ja pikkuisen huimasi tuo lasten määrä, kun kertoi heistä..! Hieno katras toki, ei siinä mitään, mutta mutta..

Mies kiinnostaa tosi paljon, ja plussaa saa toki siitä että on huolehtivainen ja hyvä isä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lapset, varsinkaan muiden. Ja tuollainen lauma vielä, ei todellakaan. Enkä pidä ihmisistä jotka tekevät tuollaisen määrän lapsia vaikkei parisuhde ilmeisesti ole ollut hyvässä kuosissa.

Oon aina ennekin miettiny tätä, ku monet täällä sannoo että lapset ei kiinnosta hyi semmosia haisevia räkänokkia, niin miksi sitten pitää olla tämmösellä sivustolla? :D eikös teidänlaisille olis muitaki sivuja ? Ja mistä tiedät että miehen vaimo ei vaikka ole kuollut..? Et voi tietää niiden parisuhteesta

Täällä palstalla aina haukutaan miehiä kun eivät ota vastuuta lapsistaan. Sitten kun yksi mies ottaa niin sanotaan että ikinä ei koskettaiskaan tuollaiseen mieheen. Eikö ole jotenkin ristiriitaista? Vai tulee mies jotenkin huonoksi jos hänellä on lapsia ja hän heitä hoitaa, mutta nainen tulee paremmaksi

Sen olen tässä uusperhekuviossa huomannut.Ne lapset halutaan luokse asumaan,mutta ei millään jaksaisi tiskata,pestä pyykkiä,eikä muutakaan.Monta tonnia maksetaan juristille,että saa olla lasten kanssa.Lapset sitä ja lapset tätä ja todellisuus onkin kutisevia pyllyjä,kun on käsin äkkiä puhtaita pikkaireita tahranpoistoaineella huuhtaistu.Sääliksi käy monessa muussakin asiassa nämä lapset...eikä voi sanoa,että äiti olisi yhtään häävimpi.Kalliit kuteet ja matkustaminen on tärkeämpää,kun oikeasti panostaa niihin lapsiin.

Kokemukseni mukaan,aika harvalla miehellä riittää käytännön kyky kantaa yksin ja kunnialla se kokonaisvaltainen vastuu niistä lapsistaan.Välillä tuntuu,että harvassa ovat jo ne naisetkin.Viikko-viikko systeemi mahdollistaa kätevästi hyvän vanhemman näyttelemisen ja humputtamisen.Tiukassa paikassa voi aina dumpata ne lapset toiselle.Sitten osoitetaan porukalla äitipuolta,kun lapsi varastaa.

Anteeksi vain.

Vierailija
2/68 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tuossa jonkin aikaa juttua eräästä tuttava uusperheestä, että uusi "morsian" on ehdottanut isälle, että luopuisi yhden lapsensa huoltajuudesta, koska tämä morsmaikku ei vaan tule toimeen lapsen kanssa.

Kyseessä kuitenkin täysin normaali 6-vuotias lapsi.

Heillä molemmilla on useampi lapsi edellisistä liitoistaan.

Täytyy sanoa, että aika paksua ja täysin kohtuutonta. Isä rakastaa lapsiaan ja on hyvä isä heille. Toivottavasti ei ikinä tule suostumaan moisiin ehdotuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapsettomana haluaisin itseni olevan miehelle ykkösprioriteetti, kuten hän on minulle. Lapset olisivat hänelle aina se tärkeämpi ja näin sen kuuluu tietysti ollakin. (mikäli näin ei olisi, en pystyisi edes arvostamaan miestä)

Pidän lapsista toki, ei siinä mitään, mutta en lähtisi suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Ehkä kun aikaa kuluu ja itse on vanhempi ja miehen lapsetkin olisivat jo pesästä lentäneet, ajattelisin varmasti erilailla.

Vierailija
4/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lapset, varsinkaan muiden. Ja tuollainen lauma vielä, ei todellakaan. Enkä pidä ihmisistä jotka tekevät tuollaisen määrän lapsia vaikkei parisuhde ilmeisesti ole ollut hyvässä kuosissa.

Vierailija
5/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

em alkaisi. Siis jos olisin vielä sinkku. Itsellä lapsi, mutta haluaisin lisää itse lapsia. Se ei oikein sopisi tuohon kuvioon. Silloin olisi jo viisi lasta ja lisää olisi jo liikaa.

Vierailija
6/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokäisin, että elämä ilman häntä olisi kauheampaa kuin elämä hänen kanssaan lapsineen. Mutta pitkä ja hidasta tutustuminen toistemme elämään olisi ehdoton edellytys.

Vierailija
7/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suureksi hämmästyksekseni tämänkin miehen mielestä lapsia saisi tulla vielä hänellekin lisää.

Pikkuisen pisti miettimään.. Voi hitsi, en haluis nyt tyrmätäkään koko juttua vaan tän asian takia (siis todellakin pidän lapsista, myös toisten, mutta onhan noita nyt PALJON), mutta sit pelottaa että vielä vaikeampaa myöhemmin, kun ehtii kiintymään enemmän. Olen tosi ihastunut jo, ja se on HARVINAISTA, tapaillut olen miehiä paljonkin eroni jälkeen (josta jo 4v), mutta en oo näin kovasti ihastunut ollut kehenkään eksäni (siis lapsen isä) jälkeen.

Voih.

Vierailija
8/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään lapsia vastaan, lähinnä pistää miettimään mikä miehessä vikana, kun ei pysty pitämään perhettä kasassa, vaikka on 4 kertaa lisääntynytkin exän kanssa.

Ja riski että palaa exän kanssa yhteen suuri, jopa toivottava.

Vierailija
9/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

em alkaisi. Siis jos olisin vielä sinkku. Itsellä lapsi, mutta haluaisin lisää itse lapsia. Se ei oikein sopisi tuohon kuvioon. Silloin olisi jo viisi lasta ja lisää olisi jo liikaa.

Lisään vielä, että toki voisin harkita jos mies olisi hyvä palkkaisessa työssä. Olisi siis varaa tehdä lisää lapsia. Kun ovat kuitenkin vain vuoroviikoin isän luona. Itse olen valmistuva lto joten ei lapsikatras sinänsä haittaa. Ja jos todella rakastuisin niin olisin valmis tinkimään niissä lisälapsissa.

Vierailija
10/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimiseen riittää pelkkä kiinnostaminen

Syvempään suhteeseen rakastaminen

Onnentyttö

Vierailija
11/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen jossa miehellä aikaisempia lapsia.

Vierailija
12/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos halusit mielipiteitä tilanteesta...

Jos et viihdy vilkkaassa menossa tai muiden lasten kanssa niin kannattaa unohtaa yhteinen koti mutta suhde voi toki onnistua hyvinkin. Voisitko kuvitella suhteen missä asutte eri kodeissa ja mies on teidän kanssa silloin kun omat lapsensa ovat toisella vanhemmalla niin mikä ettei.

Jos taas haluat välttämättä asua yhdessä ja ehkä yhteisiä lapsiakin niin sitten pistäisi miettimään jo todella paljon. Teillä olisi jo 5 lasta ennestään eli kädet täynnä työtä. Ja uusperheen haasteet niin rankalta kuulostaa. Enpä tiedä. Sinun täytyisi kyllä olla oikeasti sinut miehen lasten kanssa sillä kyllähän tuollaisesa porukassa täytyy molempien hoitaa kaikkia lapsia tai homma ei onnistu.

Mutta ainahan sitä voi tutustua ja miettiä miltä tilanne näyttää. Toki ehkäisystä kannattaa huolehtia erityisen huolellisesti.

Vierailija
13/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katras jo hoidettavanaan, jaksaa miettiä naisasioitakin ja on valmis kasvattamaan lapsilukua...onko miehen ero kuinka tuore, oireilevatko lapset erosta, jakasavatko viikko-viikko-systeemiä, onko lapset tavanneet aikaisempia naisystäviä - miten heihin suhtautuneet? Näitä kysymyksiä pohtisin ja miettisin jaksaisinko "taistella" asemastani neljän lapsen kanssa.

Vierailija
14/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa vääntöä ja työtä. Nautin yh:na myös siitä, että toinen tuo rahaa suhteeseen. Poikaystävälläni ei ole lapsia... Voimme lähteä vaikka heti ensi viikonloppuna kolmisteen kaupunkilomalle.

Vierailija
15/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisen kodin ja arjen rakastamani miehen kanssa.

Tämän miehen ja eksänsä erosta on jo yli pari vuotta, lapset kuulemma sopeutuneet hyvin. Toki pienin ollut vasta vauva heidän erotessa, seikka joka mietityttää hitusen, kovin paljon en ole aiheesta "kehdannut" vielä kysellä. Mutta yhteisymmärryksessä miehen sanojen mukaan erosivat. uusia naisystäviä on lapsille esitelty jo useampikin, siihen jarruttelin kun ehdotti jo mullekin, että lähdettäis muksujen kans viikonloppuna vaikka leffaan kaikki yhdessä.

Itse etenen hitaammin näissä.

ap

Vierailija
16/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia naisystäviä!!!

Näitä on nähty. Eivät paljon lapsistaan välitä, eikä niiden hyvinvoinnista, kunhan pääseee laittamaan patukkaa piiloon ja saa vipinää vällyihin.

Seurustelin tuon tyyppisen miehen kanssa. Ymmärsin jossain vaiheessa, että ei paljon miehen päätä pakota tai halua aidosti välittää niistä lapsista.

Ehkä mä jaksaisi edes hoitaa jääkiekkojoukkuetta joka toista viikkoa ja kestäisi sitä hulinaa, mikä tulisi viidestä pienestä. Juuei.

Yksi kun ei tykkää uudesta äitipuolesta, sulla on 4 lasta sua vastaan. Yksi vielä menisi, mutta NELJÄ!

Vierailija
17/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisen kodin ja arjen rakastamani miehen kanssa.

Tämän miehen ja eksänsä erosta on jo yli pari vuotta, lapset kuulemma sopeutuneet hyvin. Toki pienin ollut vasta vauva heidän erotessa, seikka joka mietityttää hitusen, kovin paljon en ole aiheesta "kehdannut" vielä kysellä. Mutta yhteisymmärryksessä miehen sanojen mukaan erosivat. uusia naisystäviä on lapsille esitelty jo useampikin, siihen jarruttelin kun ehdotti jo mullekin, että lähdettäis muksujen kans viikonloppuna vaikka leffaan kaikki yhdessä.

Itse etenen hitaammin näissä.

ap

Ja tämä vain mun mielipide, ei kiinnostais yhtään. Elokuviin, jeee!

Vierailija
18/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan haluaisi hoitaa vieraan äidin lapsia, saatikka olla mikään uusioperheen äiti.

T. Onnellinen kahdeksan lapsen ydinperheen äiti

Vierailija
19/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen jossa miehellä aikaisempia lapsia.

Kiinnostaa, kun itsellä ei ole kokemusta ennestään.

ap

Vierailija
20/68 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi enää mihinkään sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia. Kerta riitti. Turha mainitakaan mustasukkaisesta äidistä (ex-vaimo), kahdesta mustasukkaisesta miehen exästä, jotka KAIKKI olivat tämän miehen lapsille "mameja". Mies oli kyvytön tossu joka ei saanut lapsiinsa mitään kuria (löivät, potkivat, rikkoivat astioita, hakkasivat toisiaan leluilla naamaan)... Onko ihme että lapset oireilee tollasessa ympäristössä, ei kiitos, en halua mitenkään pahentaa tilannetta enää kenenkään kohdalla.

Tarjolla on runsaasti lapsettomiakin miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä