Te joilla harva ja vaalea häpykarvoitus
niin jättäisittekö sheivaamisen pois jos teillä kasvaisi sellainen tumma, kikkara ja nätin säännöllinen tussukarvoitus harvan, vaalean ja suoran jouhen sijaan?
Kommentit (10)
kun tää vaalea ja harva ei haittaa mitenkään, ei esim tursu bikinien alta
paitsi bikinirajat, ja vähn lyhennän karvoja sellaisiksi parisenttisiksi. Ei minusta ole mitään väliä miltä joku häpykarvoitus näyttää, paitsi että tosiaan en halua että julkisella paikoilla vaikka bikineistä tursuaa.
Silloin sheivaisin vielä enemmän. Musta pehko on helvetin ruma.
ei kai oo. Jos karvoitus on harvaa niin sehän pöllön näköinen, mutta jos on musta ja sellanen tuuhea niin on tosi nätti. Bikineistä pursuavat vaan veks.
Pusikko on minusta ällöttävä - etenkin tumma.
Eli pitkiä mustia, suoria karvoja ja harvassa. Mutta en sheivaile, ihan turhaa hommaa, eipä noita mun karvoja kukaan edes katsele kun yh olen.
Mutta vielä suurempi ongelma on ne sänget, jotka työntyy mustina, yök. Mulla saa sileäksi ja pehmeäksi pitkäksi aikaa. Keskelle jätän pienen lyhkäsen suikun.
Mulla pitkiä, harvoja ja PUNAISIA.
Eli pitkiä mustia, suoria karvoja ja harvassa. Mutta en sheivaile, ihan turhaa hommaa, eipä noita mun karvoja kukaan edes katsele kun yh olen.
nyppiminen kannattaa jättää jos toivoo joskus, että karvoitus kasvaisi tuuheasti. Nyppiminen harventaa.
erikoista kun naisen normaali pillukarvoitus on "ällöttävä" :/
Silloin sheivaisin vielä enemmän. Musta pehko on helvetin ruma.