Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan pieni karjalanpaisti on uunissa? Lihaa vain 500g.

Vierailija
25.09.2012 |

Ei siis yli kiloa kuten ohjeessa...minulla on vain 500g lihaa. ohjeen mukaan karjalanpaisti on 3 tuntia 200 asteessa. voinko pitää 1,5 tuntia? onko se sitten hyvää? kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 700g ja se on n.2h mutta mitä kauemmin, sen parempaa

Vierailija
2/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäile vettä välillä, jos on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen viisi tuntia karjalanpaisti uunissa, ja todella hyvää tuli. Ensin tunnin 200 asteessa, sitten kaksi tuntia 150 asteessa ja vielä kaksi tuntia 100 asteessa. Joskus olen pitänyt uunissa vain kaksi tuntia kuten ohjeessa sanotaan, ja sitkeiksi kyllä jäävät lihat. Lihaa noin 700 grammaa.

Vierailija
4/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen viisi tuntia karjalanpaisti uunissa, ja todella hyvää tuli. Ensin tunnin 200 asteessa, sitten kaksi tuntia 150 asteessa ja vielä kaksi tuntia 100 asteessa. Joskus olen pitänyt uunissa vain kaksi tuntia kuten ohjeessa sanotaan, ja sitkeiksi kyllä jäävät lihat. Lihaa noin 700 grammaa.

Mä olen vielä ihan aloittelija... :) Pidän sitten minäkin kauan. Jos laitan sen heti aamupalan jälkeen muhimaan.

ap

Vierailija
5/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä ihan aloittelija... :) Pidän sitten minäkin kauan. Jos laitan sen heti aamupalan jälkeen muhimaan.

ap

tai tulee tosi inhan sitkeää syötävää. Ja mausteeksi riittää suola, muutama kokonainen mustapippuri sekä laakerinlehtiä 1-2. Joku kun kysyi liemikuutioista niin ei ei. Mukaan kans porkkanaa ja sipulia. Ja muista paistaa ne lihakuutiot eka ja käyttää vesi paistinpannulla ennen kuin lisäät vuokaan.

Vierailija
6/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän aina vähintään. Mutta se on tietysti makuasia. Voithan vaikka aikaisemmin tarkistaa, onko sopivan mureaa. Ja lämpötilaa kannattaa siis laskea jossain vaiheessa. En tiedä, minkälaista tulisi, jos sen pitäisi viisi tuntia 200 asteessa.

terv. 6

Vierailija
7/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihan pitää ehtiä mureutua ja pehmitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän