Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt mammat asennatte kaikki lastenne puhelimiin paikannuspalvelun!!
25.09.2012 |
Älypuhelimen tieytty vaati, mutta on edottomat hyvä. Kertoo lapsen sijainnin 10m tarkkuudella.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja jos lapsi katoaa niin saa paikannustiedot operaattorin kautta puhelimeen kuin puhelimeen. tämä menee tietysti viranomaisten kautta, siis poliisin kautta, ja vaatii sen että puhelin on päällä.
esim karoliina kestin liikkeitä selviteltiin sen perusteella.