Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies ja uusi vaimo varastivat lapsemme nimen!!!

Vierailija
24.09.2012 |

Siis aivan käsittämätöntä..

Olen eronnut exästäni 6 vuotta sitten, nyt odotan poikavauvaa uudelle miehelleni viikoilla 36+2. Minulla ja exällä on kaksi yhteistä lasta.

Entinen mieheni ja hänen uusi vaimonsa saivat esikoisensa kuukausi sitten, ja nyt sain kuulla, että he ovat antaneet pojalleen tismalleen juuri sen nimen (siis sekä ensimmäinen että toinen nimi) jonka olin AINA halunnut antaa lapselleni, jos hän on poika. Kyseessä on siis minun suvussani kulkevat nimet, ja nyt ex-mies on siis varastanut kyseisen nimen.

Suututtaa ja itkettää. Toki voisin edelleen lain mukaan antaa tuon nimen omalla pojalleni, mutta edellisestä liitosta olemassa olevat lapsemme eivät ehkä ymmärtäisi, jos heillä on tismalleen saman niminen velipuoli sekä isän että äidin kotona.

Minusta tuo oli niin käsittämättömän törkeä temppu exältä, etten voi todeksi uskoa. Vai mitä mieltä te olette? Voinko yhä antaa tuon nimen vai mitä ihmettä oikein teen..? :(

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot, että olet hämmentynyt mutta liikuttunut siitä, että ex-miehesi halusi vaalia sinun sukusi muistoa antamalla lapselleen vaariesi nimet ja sinun ikiaikaisen suosikkinimesi. Sano, että olet kiitollinen, että mies kantaa mukanaan jo päättynyttä avioliittoanne ja sinunkin perhettäsi, vaikka on jo perustanut uuden. Voi olla, että nimi vaihtuu.

Hei ap, teet näin.

Vierailija
122/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat miettineet nimiä, on exäsi ehdottanut ainoita mieleen tulevia nimiä, siis niitä joista te olette puhuneet ja vaimo on ne hyväksynyt ja tykännyt.

Mä tekisin myös niin että soittaisin onnittelupuhelun tälle naiselle ja sanoisin että miten ihanaa on että valitsitte ne sinulle rakkaat nimet omalle lapsellenne :)

Luulen myös että mies joutuu "puhutteluun" ja nimet vaihtuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat miettineet nimiä, on exäsi ehdottanut ainoita mieleen tulevia nimiä, siis niitä joista te olette puhuneet ja vaimo on ne hyväksynyt ja tykännyt. Mä tekisin myös niin että soittaisin onnittelupuhelun tälle naiselle ja sanoisin että miten ihanaa on että valitsitte ne sinulle rakkaat nimet omalle lapsellenne :) Luulen myös että mies joutuu "puhutteluun" ja nimet vaihtuu!

Vierailija
124/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy vielä kolmas hyvä nimi kutsumanimeksi teidän pojallenne

Vierailija
125/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo opn törkeää mieheltä. Ei vain ap:ta kohtaan mutta myös nyxää. Tuskin haluaisi tuota nimeä lapselleen jos tietäisi sen historian.

Vierailija
126/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 puhuu asiaa! Anna nimi juuri sille pojalle, jonka te saatte. En tajua näitä 'olen päättänyt jo 3-vuotiaana että annan tämän nimen'-juttuja. Löydät varmasti pojallesi sopivamman. Jos haluat nimet suvusta, etsi sieltä. Vaarin toinen nimi? Isovaarin veli, isä? Ymmärrän että vtuttaa, mutta rise above, rise above.

Vierailija
127/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maailma täynnä, mutta mielestäni lapsen äidillä on oikeus tietää, että poikansa nimi on vittuilua miehen exälle. Eihän molempien etunimien valinta noin voi millään olla vahinko tai sattumaa!

Voithan sanoa sille nyxälle, että hassua, nyt tulee lapsille sitten sama nimi. Nuo nimet kun ovat sukunne perinne. Tietysti oikeasti valitset jotkut toiset nimet, ainakin kutsumanimen, mutta jotenkin tuosta on sille nyxälle sanottava. Häntähän tuossa on vedätetty oikein huolella :/

Vierailija
128/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka uusi nainen haluaa ex-vaimon suvun nimet? Tuskin kukaan! Mainitsisin siis hänen kuultensa tuosta vahvasta kytköksestä omaan sukuuni - olisi reilua hänenkin tietää.

Vierailija
129/133 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen vaimo tuossa on tosiaan uhri. Paska mies.

Ap laittaa vain toisen nimen lapselleen ja iloitsee, että pääsi mokomasta äijästä eroon.

Vierailija
130/133 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n exän uusi rouva taitaa olla kovin epävarma asemastaan Miksi hänellä muuten olisi ollut tarve napata ap:n suvun nimet pojalleen?

Kyllä, ex-mieheni uusi vaimo on aikaisemminkin käyttäytynyt vähän oudosti, esim. ostanut tyttärilleni uima-asuksi pienet bikinit, vaikka nimenomaan olin tehnyt selväksi, että he ovat liian nuoria pitämään sellaisia..

ap

Vierailija
131/133 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voidaan arvioida, onko ne niin erikoisia että niiden varastaminen on oikeasti noloa ja törkeetä. Tusinanimien varastaminen ei ole niin paha juttu. mun mielestä.

Vierailija
132/133 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot, että olet hämmentynyt mutta liikuttunut siitä, että ex-miehesi halusi vaalia sinun sukusi muistoa antamalla lapselleen vaariesi nimet ja sinun ikiaikaisen suosikkinimesi. Sano, että olet kiitollinen, että mies kantaa mukanaan jo päättynyttä avioliittoanne ja sinunkin perhettäsi, vaikka on jo perustanut uuden.

Voi olla, että nimi vaihtuu.

Jossain muodossa tuot tämän tosiseikan esille. Ihan kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa...

Vierailija
133/133 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä että lapsia tehdään sinne tänne. Siis teilläkin kuvioissa pyörii sinun, minun ja meidän lapset. Miten joku edes kehtaa enää alkaa uudelleen perhe-elämää virittämään kun on jo kerran tai parin epäonnistunut... Eipä luulisi enää nimiasian olevan näin suuri juttu, voisin kuvitella kaltaisillanne olevan arjessa vähän suurempia haasteita.

Huoh.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä