Nähtiin tänään cittarissa lapsi (pieni poika) jolla oli spiderman puku päällä!
Kyllä kun oltiin ukon kanssa siinä jogurtti hyllyillä ja meillä oli lapset mukana, niin toinen lapsistamme kohautti isin olkapäätä että " isi kato! " ja mieheni kääntyi sitten katsomaan ja minä kanssa ja hui että säikähdettiin kun meidän takana riehui sellanen pikkupoika spiderman asu päällä!
Ensin ei kerenny ees tajuta tilannetta, säikähti siis että mikä hullu tuossa riehuu.. ennen kun tajusi että sehän on lapsi jolla on tuollainen puku päällä
Lapseni rupesi hihittelemään takanani tälle spiderman pukuiselle lapselle ja kyllä siinä oli naurussa pidättelemistä minulla ja miehelläkin. :D
Kai se akka (lasten äiti) joka työnti ilmeisesti tämän pojan pikkusiskoa sellaisissa autokärryissä ja tämä poika istui sitten tämän autokärryn katon päällä välillä niin huomasi kai meidän reaktiot siihen poikaan joka juoksenteli ympäriinsä levottomasti ja välillä paukutti nyrkein sitä autokärryä, mutta vaikka huomasi meidän reaktiot niin oli kuin ei mitään.
On edesvastuutonta etenkin istuttaa niitä lapsia niiden autokärryjen katon päällä työnnettäessä. Sehän on vaarallista ja sitä paitsi kiellettyä! Se kärry on vaan yhdelle ja se pieni tyttö joka siellä sisällä autossa istui niin oli kyllä oikeassa paikassa, oisko tytöllä ollu ikää n. 4v. Mutta tämä 7-8vuotias poika joka kolus aina välillä sen autokärryn katolle niin oli kyllä sitten aivan väärässä paikassa..
Kuka muutenkaan antaa lastensa lähteä hillumaan tuollasissa pellevaatteissa ruokakauppaan?
Meillä nuo leikit on kuulunu aina kotia ja sitten kun lähdetään kauppaan niin laitetaan jotain asiallista päälle esimerkiksi. farkut ja ulkotakki. En minä antais tuommosissa kamoissa kauppaan sisälle mennä, kyllähän ne ihmiset nyt kahtois että eletäänkö meillä ihan pellossa.. Ja muutenkin että siellä isossa citymarketissa kiljutaan ja juoksennellaan ympäriisä. Ei meillä semmonen peli vetelis, jos ei osaa siinä vanhempien matkassa rauhassa pysyä niin sit se on homman nimi semmonen ettei seuraavan kerran lähe kauppaan mukaan, joko jää kauppaan odottamaan tai sitten jää istumaan autoon sisälle ja muutenkin tulishan siinä hätä ja huoli jos lapsi katoais sinne ihmispaljouteen.
t. lasten 12v ja 10v äiti.
Kommentit (50)
olisi ollut päivän piristys nähdä kaupassa ihka oikea Hämähäkkimies :) Siis mitä se riehui? Ei kai se teidän päälle käynyt, kai sitä nyt saa kaupan leveillä käytävillä vähän pelleillä. Kuulostat tiukkapipolta tosikolta. Mun 5v pojalla on Spiderman, Superman, lohikäärme, ritari, palomies- ja vaikka mitä asuja ja kyllä hän on muutamaan kertaan käynyt niillä kaupassakin. En näe ongelmaa.
Oletko ap ihan tosissasi? Kauhea kyttä. Huolehdi vain omista penikoistasi jookos, tuskin itse olet mikään täydellinen äiti.. Taisit olla kade jostain syystä kyseiselle kaupan mammalle :D
Mitä jos parkkipaikalle ajaa känniääliö ja törmää autoonne ja auto syttyy palamaan? Sinne jää ap:n pentu.
Ehkä poika oli tulossa/menossa vaikka synttäreille. Ihan turhaa jeesustelet siinä.
haukuithan lapsen äidin akaksi omien lastesi kuullen jotta he oppivat miten vieraista ihmisistä puhutaan.
Riehuminen kaupassa ei tule kuuloonkaan.
Minusta rooliinsa uppoutuvat lapset ovat suloisia.
Mutta minä en olekaan huumorintajuton pirttihirmu.
sininen norsu. Miettikää että joku aikuinen ihminen oli pukeutunut norsuun:)))))) Ihan junttitouhua:)
No. Annettiin lisää puheenaihetta/ pahennusta viikonloppuna. Meidän poika 5v. Pomppi Prisman käytävillä spiderman puku päällä. Mielestäni se on hyvä asia että lapsi uskaltaa/ haluaa pukeutua välittämättä siitä mitä muut ajattelee.
Minä olen aikoinaan kassatyössä palvellut pientä spidermania ja pikkuista jediritaria. Hui, olisi varmaan pitänyt haukkua vanhemmat pystyyn ja tehdä ls-ilmoitus vähintään, sen sijaan että kehuin asuja ja sain jopa kokeilla muovimiekkaa (tosin en kuulemma osannut) :)
Antakaa nyt lasten olla ja pukeutua.
Kai sinä itse tiedät jo ennakkoon onko rahaa vai ei? Tarkoitan vain, ettei ainakaan kannattaisi lapselle luvata, että saat lelun tai namin, jos olet kiltisti, mutta sitten kaupassa toteat, ettei rahaa nyt olekaan.