Olen tutustunut mieheen jonka kellari on lukittu, enkä saa sinne mennä. Epäilyttävää? Liukenenko?
Kommentit (24)
Oletko vieläkin siellä kellarissa?
Onko hänen vinttinsä kuitenkin saavutettavissa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:12"]
[/quote]
Ei sinne uskalla mennä. Se on pimeä ja täynnä lepakoita.
Ap on varmaan liennut... happoaltaaseen siellä miehen kellarissa.
liukene hänen elämästään sillä kun käyt siellä kellarissa ensimmäisen kerran et tule pitkään aikaan takaisin...
Mies nukkuu... Etsinkö avaimen ja katson viimeinki tuonne????!!!!! Siis mä tiedsän missä avain on, näin kun mieheni laittoi sen taskuunsa... :p
kerro nyt nimesi ennen kuin teet mitään niin voimme pyytää poliisit sinne ensin ;)
kerro nyt nimesi ennen kuin teet mitään niin voimme pyytää poliisit sinne ensin ;)
Mä olen VÄHÄN juonut ja jotenki rohkea voisin kaivella avaimen kun ei tuo helposti herää..... MÄ HALUUN TIETÄÄ!!! En siis liuennut. ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:16"]
Mies nukkuu... Etsinkö avaimen ja katson viimeinki tuonne????!!!!! Siis mä tiedsän missä avain on, näin kun mieheni laittoi sen taskuunsa... :p
[/quote]
et sit jaksanu kattoo et 10kk vanha aloitus ennen kuin esität olevasi ap?
[/quote]
Ei sinne uskalla mennä. Se on pimeä ja täynnä lepakoita.
[/quote]
Mutta eihän lepakot mitään haittaa...
Niin kauan tämä on kestäny.... :p mähän kerroin että viimeinki olen saanut tarpeeksi salailusta.
Edes yhteenmuutto ei saanut miestä paljastamaan mutta rakaus on sokea.... nyt mä olen tullut järkiini ja haluan tietää. :p
Lepakot on tosi kivoja. Niistä on melkein tullut mun kavereita, kun joka ilta lentävät ja ruokailevat tuossa ikkunan edessä...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:18"]
[/quote]
[/quote]
*repskops* :DD
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:22"]
Edes yhteenmuutto ei saanut miestä paljastamaan mutta rakaus on sokea.... nyt mä olen tullut järkiini ja haluan tietää. :p
[/quote] joo joo
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 22:18"]
[/quote]
[/quote]Meinaakko että ap olis 10 kuukaudessa saanut av:stä tarpeekseen, elämäntilanne muuttunut niin ettei av ole enää oikea palsta, jne.?
öh... no kysy et miksi sinne ei saa mennä ja mitä siellä on?
ehkä mä olen katsonut liikaa leffoja tms.
Sillä on kuitenkin siellä robottiarmeija ja se haluaa vallata maailma joku päivä.
tai pakkanen täynnä ex-anoppia.. :O
Järkevin syy saattaa olla sotkuisuus, mutta sittenhän se jätkä olis vaan tylsä. ;)
Eihän naiselle saa sanoa, että tuossa on lukittu huone johon et saa mennä. Säilyttääkö avainta vielä oven vieressä yms. helpossa paikassa?
Edelleen vaivaa mieltä...