Montako vessaa teillä on? Mitä niistä käytät? Entä miehesi ja lapsesi?
Kommentit (47)
Jos puhutaan vain WC pöntöistä, niitä meillä on 5.
1 kylppäri, jota käyttää kaikki ja 1 vessa, jota käytän ainoastaan minä.
3 vessaa
Aikuiset tykkäävät eniten käyttää sitä pienintä koppia. Saunan vessaa käytetään eniten kun käydään pesulla. Pikkulapset käyttävät lähinnä oman kylpyhuoneensa vessaa.
Meilläkin on vain yksi vessa tällä hetkellä, kun yläkerran vessa on ollut remontissa kohta 3 v, eikä taida valmiiksi koskaan tullakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 18:01"]
Meilläkin on vain yksi vessa tällä hetkellä, kun yläkerran vessa on ollut remontissa kohta 3 v, eikä taida valmiiksi koskaan tullakaan.
[/quote]
Älä huoli, kaverin kotona valmistui juuri toinen vessa. Rakentaminen aloitettiin muistaakseni samaan aikaan kuin meillä eli -92 eli joskus asiat vaan ottavat hieman aikaa.
2 erillistä vessaa ja yksi kylpyhuone jossa myös pytty (vanhempien makkarin yhteydessä). Itse käytän kylppäriä ja toista pikkuvessoista (lähinnä oleskelutiloja), lastenhuoneiden yhteydessä tuo toinen pikkuvessa.
Hirveen monella tuntuu olevan noita makuuhuoneen yhteydessä olevia vessoja. Voitteko kertoa asutteko Suomessa vai oletteko ulkosuomalaisia? Suomessa ilmeisen harvinaista kuitenkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 18:07"]
Hirveen monella tuntuu olevan noita makuuhuoneen yhteydessä olevia vessoja. Voitteko kertoa asutteko Suomessa vai oletteko ulkosuomalaisia? Suomessa ilmeisen harvinaista kuitenkin vielä.
[/quote]
Veikkaisin, että nuo viiden ja kuuden vessan ihmiset asuu Amerikassa. Ei ole Suomessa tapana, että päämakuuhuoneen yhteydessä olisi automaattisesti oma vessa, Amerikassa lienee ihan sääntönä tuo, hehän ovat niin siveellisiä, ettei heidän vessaansa saa käyttää kukaan muu.
Meillä 2 vessaa, joista toinen kylppärin yhteydessä ja toinen erillinen. Pikkuvessa on lasten (=teinityttöjen ) vessa.
[/quote]
Olemme ihan suomalaisia. Lastenhuoneen yhteyteen rakennettiin oma kylpyhuone ja vessa, kun taloa laajennettiin. Vanhoissa taloissa tällaisia ei varmaan ole, mutta omat kylppärit alkavat varmasti yleistyä uudemmissa taloissa.
Toinen kylpyhuone on saunan yhteydessä, sitä ja sen vessaa käyttävät teinit.
Pelkkä erillinen vessa sitten kolmantena.
2 vessaa toinen kylppärissä ja toinen erilliswc minä ja lapset, 2 poikaa käytämme pääsääntöisesti kylppärissä olevaa, mies erilliswc:tä kylppäriä siksi kun siellä on matalampi pynttö ja olemme lyhyempiä kuin mies...
2 vessaa toinen kylppärissä ja toinen erilliswc minä ja lapset, 2 poikaa käytämme pääsääntöisesti kylppärissä olevaa, mies erilliswc:tä kylppäriä siksi kun siellä on matalampi pynttö ja olemme lyhyempiä kuin mies...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2012 klo 21:45"]
molempia käytän, mutta alakerran vessaa vähemmän koska siellä ei ole bideetä eikä oikeastaan muuta kuin pönttö ja käsienpesuallas. Yläkerran vessassa ovat kaikki hammaspesu- ja meikkaus- ja tukanlaittotarvikkeet, niin siellä kaikki käyvät eniten.
tää on niin noloa, mutta mihin te sitä bideetä käytätte? Minä aina ihmettelen bideetä normitaloissa, en keksi mitä sillä sellaisessa tekisin... Kerro!
Meillä on 2 vessaa ja molemmissa bide, tottakai. Toinen wc kaikkien käytössä ja toinen meidän vanhempien makuuhuoneessa. Makkarin vessaa lapset käyttävät, jos toinen varattu, mutta vieraille Se ei ole tarkoitettu. Bidee on tietysti ahkerassa käytössä menkkojen aikana sekä vielä paljon useammin se on käytössä seksin jälkeen!
Kolme. Yksi on ihan turha. Se sijaitsee alakerrassa (kellarikerros) saunan yhteydessa, ja sen kaytto aikas vähäistä. Eniten kaytan meidän omaa makuuhuoneen kylpyhuoneen yhteydessa olevaa, kuten miehenikin. Lapset ja toki mekin kayttaa sitä kolmatta joka on myos vieraiden kaytossa. Kaikki naista kivan kokosia, koppeja ei ole. Olemme suunnitellet talon itse ja toi alakerran veski oli turha, mutta eipa toi haittaakaan.
[/quote]
Minä olen kuuden vessan vastaaja. Olemme ulkomailla joo, mutta ei amerikassa, ei edes lähellä. Talo on vuokralla ja täällä yleensä joka makuuhuoneessa on sekä oma vessa että vaatehuone. Tyhmää kyllä, mutta taloa ilman näitä mielestäni hukkaneliöitä on vaikea löytää.
Meitä on 5 henkilöä, 2 teiniä ja mielestäni 2-3 vesaa/kylpyhuonetta olisi ihan passeli ratkaisu.
2 vessaa. Toinen yläkerran kylpyhuoneessa, jota käyttävät pääsääntöisesti lapset. Mies käy siellä isommalle hädällä ;)
Mä käytän ainoastaan alakerran pikkuvessaa, jossa myös laitan hiukset, meikkaan, mies ajaa parran yms. Ei ole ongelmaa vessojen käytöstä, kun lähdetään aamulla niin eri aikaan.
3 vessaa.
Eteisessä yksi, vähiten käytössä oleva wc. Sitä käyttää jonkin verran lapsi, mutta enemmän on sellainen siisti vierasvessa (vähemmän tavaraa esim.kosmetiikkatuotteita). Meidän vanhempien makuuhuoneesta on käynti toiseen wc:n, jota minä käytän eniten. Alakerran kylpyhuoneen viereistä vessaa käyttää eniten mieheni.
Meillä on yksi vessa, kaksi asukasta.
Ja kun joku tuota bideesuihkua ihmetteli. Mä käytän sitä paljon kuukautisten aikaan. Tosi kätevä, saa veret nopeasti pois. Käytän sitä myös usein ison hädän jälkeen ja aina iltaisin ja seksin jälkeen. Sillä saa helposti ja nopeasti alapään puhtaaksi.
[/quote]
Ulkomailla, lähi-itä. Se kaksiossa yksin asuva jolla 1,5 kylppäriä. Tykkään kyllä master bathroomistani sikana, graniittitasot, iso amme ja vielä isompi suihkukoppi kunnon isolla peilillä.
Meitä on 4 (mies ja 2 poikaa) ja yksi vessa kylppärissä. Olisi ihanaa jos olisi toinen, mutta tähän on tyydyttävä toistaiseksi/hyvin pitkään:)
Miten nuo miespuoliset viettävätkin niin paljon aikaa vessassa?