Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän päivän IS "Perheenisän kaksoiselämä"

Vierailija
06.10.2012 |

Mielenkiintoinen artikkeli ja totta joka sana. "Luovuus on loputon, kun ihminen halua järjestää aikaa salarakkaalleen". Tämä niille, jotka täällä jeesustelevat, "ei minun mieheni ikinä, ei ole aikaa, halua jne". Tältäkin artikkelin kiltiltä perheenisältä on tuo hyvin onnistunut 7 vuotta. MEnnyt jopa uudelleen naimisiin tuona aikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon juuri. SAmaa mieltä siitä että kekseliäisyyttä löytyy kun vieraan syliin haluaa. ITsekin olen kahden lapsen äiti, kiireinen työelämä ja kalenteri buukattu täyteen kotonakin mutta silti aikaa järjestyy helposti.

Vierailija
2/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla siis lehtiversiossa? Ei netissä?

Ei nimittäin löytynyt.

Jaa se on tuollaista se luovuus :D Olen käsittänyt tuon sanan aivan väärin!

Onneksi meillä on miehen kanssa rakkaus-avioliitto jossa luottamus pelaa. Kun suhteessa on tiivis yhteys, ei tuollaista tosiaan tarvitse pelätä. (Vai johtuukohan siitä että eletään erakko-elämää maalla ja ollaan uskossa?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "vanhan ajan" ihmiset ei petä. oksettavaa, että pettäminen on 2010 -luvun Suomessa niin ok, ja sitä hehkutetaan kaikkialla. Mä en tajua, mitä pettämisestä saa, muuta kuin huonon omantunnon ja pahan mielen ? Jos on oikeasti niin kyllästynyt omaan puolisoon, niin kannattaisko kertoa sille ja EROTA ?

Vierailija
4/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne rakkausliitossa elävät miehetkin pettää ja uskovaiset kaikista pahimpia. Suurin osa pettäjistähän on juuri tuollaisia täydellisiä miehiä, joista ei ikinä voisi kuvitella moista.

Vierailija
5/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä jutuista näkee, miten laskelmoitua ja harkittua toimintaa pettäminen usein on. Kiinni jäädessä tietenkin selitellään, "kadutaan" ja "ollaan pahoillaan", mutta mistään vilpittömästä katumuksesta tuskin on kyse.

Vierailija
6/6 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa on rakkaus, kunnioitus ja luottamus kohdallaan niin kauan kuin toisin osoittautuu.