Kuinka usein teette miehesi kanssa varta vasten kahdestaan jotain?
Mitä silloin teette ja miten usein vietätte yhteistä aikaa?
Kommentit (14)
kaikenlaista hyödyllistä.
Viimeksi mentiin traktorilla metsään hakemaan polttopuita. Tuli siellä korvessa hommailtua sitten vähän muutakin ;).
Käydään kimpassa kokemassa verkot ja katiska. Järvellä soutelussa on aina jotain romanttista.
Käydään ratsastamassa tai ajamassa hevosia. Tämä on yleensä mun hommaa, mutta kyllä mieskin siitä joskus innostuu. Talvella on ihanaa ajella taljan alla reellä aisakelloja kuunnellen.
ihan pieniä vieraalle hoitoon. 10v hääpäivänä pari vuotta sitten käytiin kahdestaan ulkona syömässä. Muuten on aina lapset mukana.
Joka perjantai syödään ulkona, joskus on lapsi mukana. Käydään myös viikottain joko leffassa, teatterissa, keikalla, näyttelyssa, yleensä jossain kulttuuritapahtumassa. Käydään usein uimassa tai kylpylässä.
vaikka olisikin ihan helposti järjestettävissä.
Mies menee kyllä yksin, tai siis kavereidensa kanssa
milloin minnekin ja keksii kaikenlaista kivaa ohjelmaa.Omalle mökillekään en ole tervetullut kun siellä on jotain kekkereitä, jätkäporukka (+niiden puolisot ja jopa lemmikkieläimet!!!) menee aina edelle eikä missään suunnitelmissa huomioida minua.
Ennen luulin että minussa on jotain vialla kunnes
tajusin ongelmien olevan mieheni korvien välissä.
Nykyisin olen täysin piittaamaton hänen touhujensa suhteen. Enää muutama viikko ja lähden lätkimään tästä helvetistä hups yllättäen. Kaikki on jo järjestetty...
Toivottavasti onnistut järjestämään yllätyksen.
vaikka olisikin ihan helposti järjestettävissä. Mies menee kyllä yksin, tai siis kavereidensa kanssa milloin minnekin ja keksii kaikenlaista kivaa ohjelmaa.Omalle mökillekään en ole tervetullut kun siellä on jotain kekkereitä, jätkäporukka (+niiden puolisot ja jopa lemmikkieläimet!!!) menee aina edelle eikä missään suunnitelmissa huomioida minua. Ennen luulin että minussa on jotain vialla kunnes tajusin ongelmien olevan mieheni korvien välissä. Nykyisin olen täysin piittaamaton hänen touhujensa suhteen. Enää muutama viikko ja lähden lätkimään tästä helvetistä hups yllättäen. Kaikki on jo järjestetty...
Tulethan kertomaan, miten lähtö sujui? Kerro vaikka tässä, mistä tunnistamme aloituksesi.
eli ei koskaan, jos se varta vasten kahdestaan oleminen on olennainen asia. Joka päivä, jos ylipäätään kahdestaan riittää. Vuorikaudessa onb 24 tuntia, parisuhteessa tulee väkisinkin oltua yhdessä.
sanoi mun mieheni, kun luin viestin ääneen.
vaikka olisikin ihan helposti järjestettävissä. Mies menee kyllä yksin, tai siis kavereidensa kanssa milloin minnekin ja keksii kaikenlaista kivaa ohjelmaa.Omalle mökillekään en ole tervetullut kun siellä on jotain kekkereitä, jätkäporukka (+niiden puolisot ja jopa lemmikkieläimet!!!) menee aina edelle eikä missään suunnitelmissa huomioida minua. Ennen luulin että minussa on jotain vialla kunnes tajusin ongelmien olevan mieheni korvien välissä. Nykyisin olen täysin piittaamaton hänen touhujensa suhteen. Enää muutama viikko ja lähden lätkimään tästä helvetistä hups yllättäen. Kaikki on jo järjestetty...
kun satutaan niin hyvin viihtymään yhdessä. Mieluiten kahdestaan kuin ystävien kanssa, vaikka mukavia nekin on! =)
Käydään urheilemassa, kävelyllä, sienestämässä, laavulla kahvilla, shoppailemassa (joo-o!), pyöräilemässä, ajelulla, syömässä ravintolassa, kokeillaan tehdä jotain ruokaa mitä ei ole ennen tehty, leivotaan (JOO-O!), käydään bissellä, katsotaan leffoja, rakastellaan, hierotaan... miten nyt aikaa vaan voi viettää.
Ihan pikkujututkin on kivoja: kokkaus, remontoiminen, siivoaminen, pihatyöt, saunominen jne.
Kuusi lasta vievät kuitenkin aikaa arjessa.
Muutaman kerran vuodessa lähetään kahestaan vaikkapa metsään samoilemaan, mökille saunomaan tai moottoripyöräilemään, niin, että ollaan tosiaan vain toisillemme sen puol vuorokautta tai peräti yön yli.
Lapsenvahdeista ei ole pulaa.
Minulla ja miehellä ei ole vain yhteistä, mielekästä tekemistä.
Aina kun saamme lapsivapaata aikaa, mies painelee mökille (jossa minä en viihdy laisinkaan) ja minä jään nauttimaan hiljaisuudesta kotiin.
Yleensä ravintolassa syömässä + teatterissa tai leffassa, joskus näyttelyssä.
Kerran vuodessa menemme kahdestaan pitkäksi viikonlopuksi jonnekin kaupunkimatkalle.
iltaisin on yhteistä aikaa kun lapset nukkuu. Jutellaan, katellaan elokuvia, rakastellaan (useimmiten juuri sitä ja elokuvan katsomista)
Ja vielä 9vuoden jälkeenkin on intohimoa, rakkautta, välittämistä ja halu olla yhdessä :)
raksaa, salillakäyntiä tai puutarhanhoitoa makkarin ulkopuolella. Pari kertaa vuodessa lähdetään kaksin reissuun. Muutaman kerran vuodessa käydään vaikka konsertissa tai juhlimassa ystävien luona ilman lapsia.