Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte, mutta tää nykyajan muoti-ilmiö, että varpaanvälit näkyy avokkaista

Vierailija
23.09.2012 |

on aivan järkyttävä!

toisilla tunkee se pikkuvarvas miltei kokonaa ulos kengästä.

RUMAA, mutta ah, niin muodikasta! :D

Enkä siis puhu siitä että varpaanpäät/kärjet näkyvät, vaan siis siitä että kengät ovat niin syvään uurretut, että "varpaiden alut" (miksikä niitä nyt sanoisi) näkyvät. Jos selitin huonosti...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtavan pitkät varpaat (ja kengännumero 41) ja monet kengät näyttää tuon takia ihan mahdottomilta mun jalassa. Sitten taas töpövarpaisella näyttävät ihan hyvältä.

Vierailija
2/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalan näköistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt monesti miksi ihmiset käyttää sellaisia kenkiä. Jossain kengissä mullakin näkyy välit mutta jätän sellaiset kengät sitten kaupan hyllylle.

Vierailija
4/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ne kengät on yleensä sellaiset oikein teräväkärkiset, mikä lisää omituista vaikutelmaa entisestään.

Vierailija
5/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät ovat niin syvään uurretut, että "varpaiden alut" (miksikä niitä nyt sanoisi) näkyvät.

Ja olen ihan samaa mieltä, se on rumaa. Ei auta vaikka olisi kuinka kalliit merkkikengät, ihan yhtä kammottavalta se näyttää aina.

Vierailija
6/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii tämän ketjun yksimielisidyydestä!

Sellaiset kengät on aivan kamalan näköiset jalassa!

En tiedä kenen mielestä ne voisi näyttää hyvältä =)

Vierailija
7/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin linkittää tuon ihan saman kuvan, kävin etsimässäkin sen jo valmiiksi! :D

T: toe cleavagen kirjoittanut

Vierailija
9/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota käsittääkseni pidetään yleisesti seksikkäänä! Mulla ei ole tunteita suuntaan tai toiseen, tosin tuossa linkitetyssä kuvassa oli aika ruma toe cleavage.

Vierailija
10/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joutuu varpaillaan jännittään, et kengät pysyy jalassa. Onneks mulla on poikkeuksellisen lyhyet hassut varpaat niin tätä ei oo tullu vastaan mulla yksissäkään kengissä

Vierailija
12/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ikinä näy mistään avokkaista varpaat, en ole edes sellaisia kenkiä sovittanut. Ja varmaan ihan tavallisen pituiset varpaat on, luultavasti vain niille ongelma keillä tavallista pitemmät varpaat. Tuli kyllä mieleen, etten ole ikinä edes kenelläkään sellaisia avokkaita nähny joissa varpaat näkyisi.

Vierailija
13/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan vaan luullut, että nainen on hölmöyttään ostanut epäsopivat kengät, kun olen tuollaisia nähnyt. Kiitos kun sivistitte mua! Joo ja samaa mieltä, kamalan näköistä on.

Vierailija
14/29 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että useammissakin kengissäni tulisi se "kaula-aukko" näkyviin, mutta kun sellaisilla kengillä on niin hankala kävellä!!!

Vierailija
15/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä olen huomannut että lähestulkoon kaikissa ballerinoissa esiinty varvasväli ilmiö. Olen viikkotolkulla jo etsinyt kenkiä jossa ei ole em. ilmiötä, tehtävä mahdoton. Kun vertaan edellisiin kesäkenkä mallistoihin en ole aikaisemmin tormännyt yhtä pahasti varvasväli-ilmiöön.

Eikö suunnittelijat osaa enää suunnitella kenkiä?!?!?!?!

Vierailija
16/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:39"]

Tänä kesänä olen huomannut että lähestulkoon kaikissa ballerinoissa esiinty varvasväli ilmiö. Olen viikkotolkulla jo etsinyt kenkiä jossa ei ole em. ilmiötä, tehtävä mahdoton. Kun vertaan edellisiin kesäkenkä mallistoihin en ole aikaisemmin tormännyt yhtä pahasti varvasväli-ilmiöön.

Eikö suunnittelijat osaa enää suunnitella kenkiä?!?!?!?!

[/quote]

Ei mulla kyllä samaa ongelmaa ole ollut tämän kesän balleriinoissa. Olen sovitellut aika moniakin ja kaikki peittävät varpaat kunnolla. Sulla on sitten megapitkät varpaat vai isot jalat? Mulla on kengän koko 37 eikä ongelmaa.

Vierailija
17/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti???? Oottteko tosissanne?! Mä en edes tietäis onko vastaantulijalla ollenkaan kenkiä jalassa. Kertokaa miten tollanenvoi häiritä noin paljon?! Ja miksi se on rumaa. Sukat sandaaleissa on vööryys, mutta mikä tossa on paha ?

Vierailija
18/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, katoin ton jonku laittaman linkin ja oli se vähän outoa!! :D :D

T. 21

Vierailija
19/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma tän kesän balleriinoissa kuin numerolla 19. Jalkani ovat ehkä sitten megaisot, mutta käytän kokoja 38-39. Eikä ennen ole moista ilmiötä ollut.

Vierailija
20/29 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan suuressa maailmassa näkyy

http://toecleavage2.blogspot.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä