Sanokaa mitä sanotte, mutta tää nykyajan muoti-ilmiö, että varpaanvälit näkyy avokkaista
on aivan järkyttävä!
toisilla tunkee se pikkuvarvas miltei kokonaa ulos kengästä.
RUMAA, mutta ah, niin muodikasta! :D
Enkä siis puhu siitä että varpaanpäät/kärjet näkyvät, vaan siis siitä että kengät ovat niin syvään uurretut, että "varpaiden alut" (miksikä niitä nyt sanoisi) näkyvät. Jos selitin huonosti...
Kommentit (29)
Onko nyt niin hassusti, että kerrankin av- naiset ovat kaikki samaa mieltä?
Ongelma on kengissä mitä on tarjolla! Minäkin jouduin tyytymään tänä vuonna balleriinoihin, joissa näjyy vähän toeleavagea, kun en muuta löytänyt. Kengänkoko 42 ja leveä jalka, niin valinnanvaraa on muutenkin vähän. Mutta ei ole käveleminen vaikeaa, eikä tipu kengät jalasta, vaikka varpaanvälit vilahtaakin.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 13:21"]
Ongelma on kengissä mitä on tarjolla! Minäkin jouduin tyytymään tänä vuonna balleriinoihin, joissa näjyy vähän toeleavagea, kun en muuta löytänyt. Kengänkoko 42 ja leveä jalka, niin valinnanvaraa on muutenkin vähän. Mutta ei ole käveleminen vaikeaa, eikä tipu kengät jalasta, vaikka varpaanvälit vilahtaakin.
[/quote]
Todella rumaa se on! Olen osin samaa mieltä lainaamani viestin kirjoittajan kanssa. Isossa koossa ei ole paljoa valinnanvaraa. Minullakin on kengänkoko 42, joskus harvoin 41 on sitä vastaavan kokoinen. Olin tosi iloinen, kun löysin täksi kesäksi sellaiset gladiaattori-tyyppiset sandaalit, joista varpaiden kuuluukin näkyä. Lisäksi löysin mustat umpinaiset kangaskengät. En todellakaan olisi ostanut mitään avokkaita tai ballerinoja, joista näkyisi varpaita, en sittenkään jos kokoja olisi löytynyt.
En ole kiinnittänyt huomiota tällaiseen :D
Miten noilla pystyy edes kävelemään?
Tässä on sama ongelma kuin muissakin muotijutuissa. Silmä tottuu hitaasti, minulla menee monta vuotta. Ja juuri kun on alkanut tottua johonkin villitykseen niin että se alkaa miellyttää omaa silmää, se on jo ohi ja kaupassa on taas uusia kenkiä, jotka näyttää omiin silmiin ihan kauheilta.
Moneen kertaan olen joutunut toteamaan, että jos löytää mieluisat kengät, pitäisi ostaa saman tien kahdet, koska ei ole mitään takeita että kahden vuoden päästä kaupasta löytyisi mitään kivaa, kun pitäisi ostaa uudet.
Vastaaja nro 31, oletko tosissasi? Onko tuo todellakin joku muotijuttu? En ole kuullutkaan, vaan luullut näillä naisilla olevan vain epäsopivat kengät. Jos on muotia, niin onpa ruma villitys. Aloitus on muuten tehty syyskuussa 2012, joten eikös sen muodin olisi pitänyt jo mennä vanhentuneena ohi?
max 2 varpaanväliä saa näkyä, ei enempää
http://toecleavage2.blogspot.fi/2013/06/twitter-pix-may.html?m=1