Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että vauva pulauttaa aina imetyksen jälkeen reilusti, mutta korvikemaitoa ei?

Vierailija
27.10.2012 |

Neuvolassakaan ei osattu vastata, kuulemma yleensä on toisinpäin. Vauva siis osittaisimetyksellä ja tuntuu, että kaikki mitä rinnasta syö tulee ulos. Tuttipullosta syömisenkin jälkeen pulauttaa välillä, mutta ei läheskään niin paljon, eikä aina.

Mistäköhän johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinulta tulee paljon maitoa, ja koska se on vauvasta hyvää, syö mielellään vähän liikaa.

(suihkutissit on kamala imetysaktivistisana, mutta sillä voi koettaa googlata)

Vierailija
2/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maito virtaa rinnasta lujaa, esim. ihan suihkuamalla, on vauvan vaikeampi säädellä ottamansa maidon määrää. Pullosta tulee hitaampaa? Liikaa syödyt tulee ulos kummassakin tapauksessa. Mahdollista tietysti on myös, että on allerginen jollekin mitä syöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä olen syönyt jotenkin huonosti ja maito on "ohuempaa". Tai näin olen tulkinnut. Mulla myös tulee maitoa suihkuamalla ja varmaan tulee herkästi syötyä liikaa, jos rinta on kovin täynnä.

Meillä myös pulauttaa tosi helposti kaiken ulos, jos vähänkään käsittelen vauvaa syömisen jälkeen, esim. nostan syliin tms.

Vierailija
4/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä ruoka-aineallergiat.

Vierailija
5/5 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa syntyneellä lapsellani oli sama ongelma ja silloin ei ollut hyviä korvikkeita.

Seuraavaa ei nykyään voi suositella, mutta sairaalan lasten osaston ohje silloin oli keittää lehmän maidosta puoliksi vedellä laimennettua "korviketta"

ja se oli ainoa ruoka, joka pysyi vauvan masussa.Siihen aikaan kiinteät aloitettiin 2 kk ikäisenä, joten lapsi kasvoi hyvin.

Nyt "vauva on nelikymppinen isokokoinen ja terve aikuinen, ilman allergioita yms.

Tämä vain esimerkkinä siitä, että vauvat ovat vahvoja ja kaikelle ei löydy selitystä.

Lääkärit epäilivät oman maidon koostumusta syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan