Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäkestoista flunssaa tarjolla! Saa tulla hakemaan!

Vierailija
23.09.2012 |

Vain parin päivän vuodelepo mutta sitäkin sitkeämmät, päivästä toiseen jatkuvat flunssaoireet! Halvalla lähtee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaksi päivää poissa, sitten töissä. sain sit tällä viikolla kaksi päivää saikkua lisää, ja sitten töissä. olo ei juuri ole parantunut , yskä ja nuha vaivaa edelleen ja päänsärky. Pitäsi olla terve viikon päästä, mitähän tälle voisi tehdä? Pitikin juuri tulla, kun on pitkään odotettu leikkaus edessä.

Vierailija
2/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saatuaan ap:n tarjoaman flunssan. Sitä on oikein kiva täydentää meiltä saatavalla enterorokolla ja vatsaflunssalla. Kauheen kiva, ole hyvä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi flunssa 4 viikkoa sitten. Enää en ole varsinaisesti sairas, mutten ihan tervekään. Vittu jee! Oon ihan jumissa, neljä viikkoa ilman liikuntaa...

Vierailija
4/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskin vaan koko ajan ja jotenkin keuhkoputkissa. Saisi muutua räkäisemmäksi niin menisi ohi. Vasta yli viikon kestänyt. Viime viikon olin töissä nyt ajattelin olla 2 päivää sairauslomalla jos saisi ohi

Vierailija
5/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt jotain sellaista liikkeellä

Vierailija
6/6 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaks viikkoa kestäny, nyt alkaa vihdoinki tuntuu että saattais olla menossa ohi.. synnytyskin kohta edessä, ni sais kyllä mennä jo helevataan tää pöpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä