Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisista blogeista?

Vierailija
23.09.2012 |

http://liianisotlihakset.blogspot.fi/

Itselleni tulee vähän myötähäpeäfiilis, kun joka postauksessa on samanlainen poseerauskuva. Tulee semmoinen tunne, että kirjoittaja rakastaa kroppaansa vähän liiankin paljon. Vai olenkohan vain kateellinen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on kyllä loistavat kuvat, pelkkää tuhruista meikää sarjatauolla ihan pikkuisen eri kulmista ja vaihtelevan värisissä (mustat tai harmaat) verkkareissa. Muttamuttamuttakun olen ihan superlaiska metsästämään mitään superviileitä motivaatioabseja ympäri intternettiä, ja ilman kuviahan tästä näkisi juttujen tylsyyden jo kauas. Ei semmoinen vetele. Nää on ehkä vähän tämmöisiä v. 2008 muotiblogien päivän asu -kuvia vastaavia päivän treenikampes -kuvia. Ja nyt kun totean sen ääneen, se on viiltävän ironista ajankuvaa, eikä säälittävää. "

Vierailija
2/3 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin mielelläni lukenut blogia. Paljon kiinnostavampaa kuin nää " ostin tälläiset kengät ja tollaisen laukun"-blogit.

Nyt olen niin kateellinen tosta kropasta , just tollaisen haluaisin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaatio ilmeisesti syntyy myös tavoitteista. Ja kropan ulkomuoto on osa sitä. Voi tietysti olla, että tuo jatkuva kuvailu on kiinnostavinta tuolle bloggarille itselleen. Mutta varmaan tuota lukee sellaisetkin, jotka haluaa tietää, millaisella treenillä tuollaisen kropan saa.