Voiko limatulppa olla ihan kuin valkovuotoa?
Olen tähän asti luullut, että se on aina veristä, mutta äsken lueskelin jostain että se vain SAATTAA olla veristä... Valkovuotoa on tullut aika reippaasti viime päivinä, voiskohan se sittenkin olla tuota limaa?
Kommentit (6)
se siinä hämää, kun se voi tulla osissa, eikä yhtenä "tulppana". ei mulla ainakaan paljon tullut kerralla.
lima on limaa ja sitä tulee niin paljon, että kyllä ainakin, venyy ja paukkuu, minä sen olen huomannut.
Tästä voi tietysti olla erilaisia kokemuksia
No, ehkä elätän toivoa että se on ollut tuota limatulppaa ja tässä päästäisiin vielä joskus synnyttämäänkin;)
lima on limaa ja sitä tulee niin paljon, että kyllä ainakin, venyy ja paukkuu, minä sen olen huomannut. Tästä voi tietysti olla erilaisia kokemuksia
No, ehkä elätän toivoa että se on ollut tuota limatulppaa ja tässä päästäisiin vielä joskus synnyttämäänkin;)
itselläni valkovuodossa on selkeä limahetki ovuloidessa.Ei koskaan muulloin.
että aamulla ensimmäisellä vessakäynnillä jäi pyyhkiessä paperiin limamaista ainesta jossa oli aivan heikosti verta. Herätessä oli alkanut supistukset joita pystyin kellottamaan, ja kun kävin vessassa ja katsoin sitä paperia ajattelin: " Ei saakutti.." :D Ei siihen osannut varautua, vaikka oli täsmälleen laskettu päivä. Itse en olisi välttämättä sitä edes pitänyt limatulppana ellei olisi ollut supistuksia, sillä minäkin luulin sen olevan joku möhkälemäinen verinen möykky, joka irtoaa tuosta noin vain.
päivittäin jo pari kuukautta, joten niistä ei arvaa sanoa mitään... :D Tosin ehkä viikon ajan ne ovat olleet edes pikkaisen kivuliaita. Ehkä tämä tästä!
lima on limaa ja sitä tulee niin paljon, että kyllä ainakin, venyy ja paukkuu, minä sen olen huomannut.
Tästä voi tietysti olla erilaisia kokemuksia