Olen mies ja kysyn teiltä naisilta: onko pahempi jos 45 v. miehellä on
melko runsaasti ryppyjä vai jos hänellä on aika selkeät juonteet nenästä suupieliin + poskipäiden yläpuolella (ilmeen väsyneeksi tekevät juonteet.
Minusta nuo parit juonteet eivät ole niin pahoja kuin suht ryppyiset kasvot joilla ei kuitenkaan ole varsinaisia syvähköjä juonteita, mutta mitens teidän mielestä.
Itselläni on tuollaiset juonteet, mutta kaverillani taas ryppyjä runsaamminkin, mm. silmäkulmissa, kaulassa ja poskissakin.
Olemme heteroita ja haluamme kuulla naisen mielipiteen asiaan.
Kommentit (10)
Paljon olennaisempia haittoja:
- mies ei osaa puhua
- mies ryyppää
- mies on lihava
- mies tupakoi
- mies ajattelee vain itseään
- mies ei osaa käyttää rahoja järkevästi
Jos on paksu lompakko, ei juopahtava, eikä läski niin rypyillä tai juonteilla ei ole väliä!!!!
Ei niillä olekaan merkitystä mutta ei kyllä lompakollakaan. Ainakin minulle suurin arvo on sielunkumppanuus, ystävyys ja läheisyys.
Jos on paksu lompakko, ei juopahtava, eikä läski niin rypyillä tai juonteilla ei ole väliä!!!!
Ei niillä olekaan merkitystä mutta ei kyllä lompakollakaan. Ainakin minulle suurin arvo on sielunkumppanuus, ystävyys ja läheisyys.
Varakkailla miehillä on usein myös itsevarmuutta. Ja he pystyvät hemmottelemaan naistaan. Sitä minä tarvitsen!
johan teidän ikäisissänne miehissä saa elämä näkyäkin. Kuten joku jo sanoi, alkoholi- ja peliongelmat, elämäntapatyöttömyys, kyvyttömyys ottaa muita huomioon jne. merkitsevät paljon enemmän kuin rypyt tai hiusten väri tms.
Lisäisin tähän vielä että hygieniasta on hyvä huolehtia.
Deittailette naisia vai varattuja, jotka haluavat tietää, vieläkö kävis flaksi?
Ihan sama. Oikeesti.
Mutta miten on vyötärönympäryksen laita? Se kiinnostais. Ja arvaattekin varmaan, että hoikka tai normaali on pal-jon kivampi kuin tynnyrimäinen. Myös terveyssyistä. On kiva jos ei tarvitse pelätä miehen heti sairastuvan diabetekseen.
Pahinta on pinnallisuus. Luulisi sitä tuossa iässä löytävän elämästään jotain hieman syvällisempääkin kuin ulkonäkö.
Kerrassaan outoja pohdintoja teillä, eivät keskiverrot 40+-naisetkaan jokaista kasvoryppyään tuolla tavoin erittele.
mutta se ei välttämättä ole hyvä ominaisuus. Pikkurypistyneet tupakoivat nimittäin saavat todennäköisemmin keuhkoahtaumataudin kuin rypyttömät mutta en olekaan enää ns. biologisessa iässä.