Canada goose suomi, onko luotettava verkkokauppa?
Kommentit (100)
vaikka hintataso olisi mikä. Piraatteja saa vaikka millä mitalla.
Katsopa ap missä aito takkisi on valmistettu. Mitä lukee lapuissa (jos edes lappuja oli tehtailtu mukaan)?
http://www.canada-goose.com/faq/
Ylemmästä nettilinkistä löydät hologrammitunnistuksen. Onko takissasi sellainen?
Hei, canada goose takki saapui ja ikävä tuottaa epäilijöille ja haukkujille pettymys, että takki on aito.:=) Kävin tänään jälleenmyyjän kaupassa vertaamassa takkiani ja myyjän kanssa emme huomanneet mitään eroa heidän takkeihinsa verrattuna jotka maksoivat puolet enenmän.Jos haluat kuvia takista niin laita maili osoite. Naurattaa enenmänkin muitten tietämättömyys ja varmuus asioista mistä ei ole mitään tietoa. Mistä tiedät jos et ole kokeillut??:=)
Tiedän kokeilematta että piraattituotteita alihintaan myyville sivuille luottokorttitietojensa antaminen ja tuoteväärennösten maahantuonti ei ole erityisen fiksua hommaa.
Laita kuvia urpotuskookaiken@gmail.com niin saan minäkin naurut.
Mikään ei ole niin typerä ja naurettava kuin merkkiä kumartava snobi, buaahhhh...
Ehtikö maksu mennä perille sulla koska mulla kävi melkeen sama, paitsi että tuli sähköposti vahvistus. Kuinka nopee ehit kuolettaa sen kortin??
Niin sitten on varmaan ihan luotettava sivusto :) Osoite rekisteröity tällaiselle firmalle Kiinassa: JIANGSU BANGNING SCIENCE & TECHNOLOGY CO. LTD
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:26"]
:-D Huomasin saman kun kävin Espoossa niin varakkaan näköisillä merkkilaukkunaisilla on just niitä Parajumpersin tonnin toppiksia ja parkoja
[/quote]
Muutama ParaJumpers tullut vastaan tällä viikolla täällä Espoossa just tollasilla rikkaan näköisillä emännillä. Kateeksi käy kun nyt on niin helvetin kylmä! :(
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 11:09"]
Tapiolan Stoccalla oli lasten osaston Canada Gooset puoleen hintaan viime vuoden aleissa. Mutta kuka nyt niitä enää haluaisi! Tosi espoolainen pukeutuu Parajumpersin takkiin.
[/quote]
sorry, mutta PJ on niin last year kuten Moncler'kin.
[/quote]
älä huoli, niin minäkin yritän uskotella itselleni että kun minulla ei varaa johonkin superkalliiseen trendikkääseen, klassikkoon, ajankohtaiseen tai jopa globaalisti himottuun tuotteeseen niin se on joko last season tai ei ollenkaan mun juttu.
[/quote]
^ Tuo tuossa oli kyllä päivän paras ja osuvin kommentti! :-D
Canada Goosessa ja Parajumpersissa on se ero, että ensimmäinen on tehty aidosti työvaatteiksi Arktisiin olosuhteisiin. Jälkimmäinen on taas (muistaakseni) italialaisten suunnittelema merkki, jolle on luotu tarina pohjaksi. Tarina ei vaan ole totta.
Takeista jotain tietävät valitsevat laadukkaamman eli Goosen.
Se voi olla vaikka koiran turkis kun kiinalaisista on kysymys...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:02"]
Itse en halua kulkea Kiinassa elävänä nyljetyn supikoiran/kanin turkis (Parajumpers), saatikka raudoilla pyydetyn napaketun nahka (Canada Goose) päälläni. Olen aina luottanut Alpha Industrien tuotteisiin ja luotan jatkossakin.
[/quote]
Ei sinulla varmasti olisi varaakaan kulkea sellaisissa, joten miksi kiusaat itseäsi edes sillä ajatuksella....?
[/quote]
Niin, rahansa kun voi käyttää hieman paremminkin pönkittämättä omaa itsetuntoaan kulkemalla espoolaisten pissismutsien suosimassa ryysyssä... =)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:44"]
Ei niissä ole kanin vaan jäniksen turkkia. Eri juttu.
[/quote]
Tai kissan tai koiran tai... Kaikki kelpaa kiinalaisille turkistuottajille ja idiootit länsimaalaiset kuluttajat uskovat kaiken kun valmistaja tarpeeksi vakuuttavasti niin uskottelee. Mutta pääasia on, että päällä komeilee satoja euroja maksanut, ylibrädätty tuote siitäkin huolimatta, että siinä on jonkun kiinalaisen kulkusessen karva kauluksessa. =) Voi pyhä yksinkertaisuus!
Hyviä nämä perustelut 600-900e takin ostoon "on tosi lämmin". Lämmittää vielä enemmän valmistajaa, joka nauraa matkalla pankkiin.
Laatu vastaa varmaan noin 200-300e takin laatua, loput hinnasta on mielikuvalisää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 20:31"]
Kukaan ei pidä Canada Goosea enää, on ollut pari vuotta jo pois muodista. Suomi on junttivaatteiden mekka.
[/quote]
CG on liian blogitakki, siksi sen arvo putosi hienosta tavistallaajaan...
Tänä talvena ei pahemmin edes näitä Espootyylisiä eliitti&yläluokan toppiksia tarvinnut, joten kannattaako tästä enää keskustella? : )
Olen pysynyt kovillakin pakkasilla lämpimänä alennusmyyntien 30e maksaneella toppatakilla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 19:02"]
Itse en halua kulkea Kiinassa elävänä nyljetyn supikoiran/kanin turkis (Parajumpers), saatikka raudoilla pyydetyn napaketun nahka (Canada Goose) päälläni. Olen aina luottanut Alpha Industrien tuotteisiin ja luotan jatkossakin.
[/quote]
Napaketun eli naalin ja kojootin metsästyksestä ja siten niiden luonnonkarvan käytöstä nyt ei voi puhua samana päivänäkään. CG:n takeissa käytetään siis nimenomaan kojoottia. Olisi myös mielenkiintoista saada jokin lähde polkurautojen käytöstä ja ylipäänsä laillisuudesta noilla seuduin?
Mutta osittain juuri siksi on tärkeää vältellä feikkituotteita, sillä karvan alkuperä voi olla mitä tahansa, lajista lähtien. Villikojootista tuskin on ainakaan kyse näissä kiinanihmeissä. Niin tai näin, yksi syy lisää olla kannattamatta tätä feikkituotebisnestä.
[/quote]
Kanadassa on edelleen laillista metsästää raudoilla... EU direktiivit kun ei koske EU:n ulkopuolisia maita. Saavat myös tuoda raudoilla pyydettyjen eläinten turkiksia EU:n alueelle... Että se siitä valmistajan lupailemasta eettisyydestä...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:44"]
Ei niissä ole kanin vaan jäniksen turkkia. Eri juttu.
[/quote]
Milloin olet nähnyt missään myytävän jänisturkkia?
Siis se on todellakin feikkisivusto, ei aitoja saa tuohon hintaan. Järki käteen :)
Takkisi ei ole aitoa nähnytkään. Onneksi olkoon kuitenkin että sait edes jotain, kusetussivuille kun antaa luottokorttitietonsa niin ei yleensä hyvää seuraa.