Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Canada goose suomi, onko luotettava verkkokauppa?

Vierailija
22.09.2012 |

saisi edullisesti kensington parka rotsin, 200€

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laitoin korttini numeron, mutta vahvistuksen jälkeen tuli ilmoitus ettei kelpaa, meni kuitenkin läpi eka vaihe ja siitä aloin epäilemään.

Mulla on toisen pankin kortti käytössä myös, eli ei mitään haittaa tosta kuoletuksesta.

AP

Vierailija
42/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expedition malli:

https://stockmann.com/p/fi/Canada-Goose-Expedition-untuvatakki/371035?i…

Mulla on tuo takki, paras takki ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvän takin saa halvemmallakin. Tää on taas niitä bloggareiden juttuja. Ihan niin kuin kaikilla pitää olla Mullberryn "puuhuivi" Huoh..

Vierailija
44/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen enemmänkin 500€

Vierailija
45/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

houkuttaisi tilata

Vierailija
46/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

GG:ia ei myydä netissä, ainoastaan valtuutetuissa jälleenmyyntiliikkeissä.

Vierailija
47/100 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1" alt="http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1">http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1</a&gt;

laitoin korttini numeron mutta se ei kelpaa, voisiko olla huijaussivusto?

Tökerö huijaussivusto, ei MINKÄÄNLAISIA yhteystietoja, kaikki toimitus- ja palutussivut ovat tyhjiä... Ja luottokorttitiedot piti tuonnekin jo syöttää :D

Vierailija
48/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miltä nettisivuilta sen ostit ? Ja onneksi olkoon jos se on hyvä.

Vierailija
49/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri maailmaa myydään eioota eli firmalla ei ole mitään tarvetta myydä alennuksella ikinä missään koskaan. Stocka on myynyt kantiksen -20 % esim. viime vuonna, ja sekin oli aika pieni erä, jonka saivat myytniin. Jäätiin silloin ilman ja nyt ostettiin normihinnalla ajoissa.

Tiedoksi vain, että mikäli tulli huomaa tuoteen väärennökseksi, rapsahtaa sakot. Tulli tarkkailee erityisesti lähettäviä firmoja, ja ovat hyvin perillä, mitkä firmat myyvät aitoja. Olen itse törmänyt tällaiseen muiden tuotteiden kohdalla ja ollut tyytväinen, että olen ostanut ehtaa tavaraa, en väärennöksiä.

Vierailija
50/100 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1" alt="http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1">http://www.canadagoosesuomi.com/naisten-canada-goose-parka-1</a&gt;

laitoin korttini numeron mutta se ei kelpaa, voisiko olla huijaussivusto?

SALETISTI ON HUIJJAUSSIVUSTO! Eihän siellä ole edes niiden yhteystietoja.

Ja kattokaa nyt sen kaupan kieliasua ja layouttia. Kömpelöä ja virheellistä suomea, layout on amatöörimäinen.

Vierailija
51/100 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tilasi samantyyppiseltä sivulta CG:n takin parilla sadalla eurolla viime vuonna. Takki on muuten ihan samannäköinen, helvetin taitavasti tehty, mutta kopiohan se. Vetoketju paskana, lisäksi hiostuttaa saakelisti, eli materiaalit eivät hengitä. Kosteammalla kelillä kostuu sisuksia myöten kylmäksi. Vähän eri materiaalit siis käytössä, mutta jos haluaa hienonnäköisen takin parilla sadalla, siitä vaan.

Vierailija
52/100 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen itsekin ajatellut tuolta tilata. Oliko hupussa oleva karva myös sellainen tuuhea niinkuin canada takeissa on?

Vierailija
53/100 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen itsekin ajatellut tuolta tilata. Oliko hupussa oleva karva myös sellainen tuuhea niinkuin canada takeissa on?

Vierailija
54/100 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goosessa on se hologrammi lappu siellä pesulappujen vieressä ja siinä on myös sarjanumero.

Suomessa netistä voi tilata AITOJA Canada Gooseja mm Nelly.comista, Partioaitasta ja Retkiaitasta.Canada Goosen sivuilta löytyy kaikki jälleenmyyjät. Jos jotain kauppaa ei siellä mainita niin feikkejä myyvät. Tuo Canada Goose suomi kauppa on feikki!

Vierailija
55/100 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AITO,

Itselläni Partioaitasta ostettu aito Canada Goose Ladies Trillium parka ( maksoi 3.12.12 Partioaitassa 669,00 €...aito takki on toisaan sarjanumeroitu ja hologrammi löytyy sisävuoren saumasta. Jos omistat / ystävä omistaa Suomen ladun jäsenkortin, niin saat Partioaitasta -10% alennusta Canada Goosen takeista...tuntuu jo  -10% tuon hintaisessa takissa.

Himoitsin takkia pitkään ja pari vuotta meni, ennen kuin sain haluamani takkimallin...olin yleensä aina myöhässä ja itselle sopivat koot olivat menneet suosituista malleista ja väreistä heti kun olivat kauppoihin tulleet. Ostin takkini siis joulukuun alussa 2012...ja en ole kyllä täysin tyytyväinen aidonkaan takin materiaaliin, nimittäin jo nyt olen huomannut, että hihansuissa ja saumojen kohdalla on kangas vaalentunut ja näyttää kuluneelta...vaikka ollut vähäisessä käytössä vasta 4 kuukautta. Samoin ihmetelen että takin vuoren läpi tulee koko ajan pientä untuvaista "nöyhtää"... puuvilla/villavaatteet oikein imevät untuvan itseensä :(.

Olen säästänyt ostokuitin sekä takissa olevat lappuset ja aion reklmoida mm. värin muuttumisesta/kankaan kulumisesta Partioaittaan tällä viikolla. Kysyin jo aiemmin erään Partioaitan myyjältä, että miten näin kallis takki voi muutua vain alle kolmessa kuukaudessa tämän näköiseksi mm. hihansuista ja saumoista...hän ihmetteli samaa...epäili sen olevan pölyä tai likaa ( taakki siis musta väriltään )...mutta sitä se ei kyllä ole. Onko muilla aidon takin omistajilla ko. kokemuksia kankaan "kulumisen" suhteen? Katsotaan mitä sanovat Partioaitassa....ottavatko yhteyttä maahantuojaan. Kankaassa on käsittääkseni jokin suoja-aine...olisiko siinä prosessissa tullut jokin virhe...mielenkiinnolla odotan mitä sanovat.

Canada Goosen halusanalla tulee ensimmäiseksi eteen vain piraattitakkeja myyviä yrityksiä...joiden sivustot ovat näköjään kieliasultaankin melko epäilyttäviä...missään en ole niitä nähnyt myytävän alennuksessa. ( paitsi Stockmann myi viime talvena Expedition mallia kanta-asiakashintaan ). Jos noilta piraattisivustoilta tilaa...se on kyllä kaukana aidosta Canada Goosesta...ehkä saat hyvän kopion ulkonäöllisesti, mutta materiaalit ja laatu voivat olla mitä sattuu. 

Vaikka omat kokemukset nyt ovat aidostakin vähän harmittavat...luotan silti myyjäliikkeeseen ja tuotteen aitouteen...tässä tapauksessa reklamaatio lähtee Yrjönkadun Partioaitan kautta.

Vierailija
56/100 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-asiakastarjous ei varsinaisesti ole mikään "alennus". Alennukseen päädytään, kun tuotetta ei tahdota saada normaalihinnalla kaupaksi. Kanta-asiakashinta taas on hinta, jonka myyjä tarjoaa asiakasryhmälle sitouttakseen tämän tiukemmin asiakkaakseen – usein siis hyvinkin haluttua kamaa. Kanta-asiakashinta ei tee tuotteen imagolle samaa kuin "ale"-tarrat hintalapussa.

Vierailija
57/100 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 19:56"]Itselläni Partioaitasta ostettu aito Canada Goose[/quote]

Olen käyttänyt CG:n takkia nyt kolme talvea aina kovilla pakkasilla ja pohjoisessa, mutta värille ei ole käynyt mitenkään. Untuvaakaan ei puske läpi. 

Sen sijaan aito Monclerin takkini on saman kolmen talven ahkeran käytön jälkeen kulunut hihoistaan tuollaiseksi vaaleaksi. Mietin voisiko takin värjätä, kuitenkin 1000 euroa maksoi, mutta keinokuitu ei taida oikein värjäytyä. :p

Vierailija
58/100 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki takissa voi karva olla vaikka koiraa ja untuvat pesemättömiä, salmonellaisia ja lintuinfluenssaisia kanansulkia. ÄLÄ siis osta feikkiä.

Minulla on aito ja olen ollut tosi tyytyväinen, ei palella pakkasella yhtään. Ostin käytettynä toisen takin ja jouduin aika pitkään selvittämään sen aitoutta. Merkinnät kun vaihtelevat vuodesta toiseen. Parhaan arvion saa katselemalla brodeerattuja kohtia. Kiinalaiset eivät viitsi tehdä niin huolellista työtä brodeerausten kanssa kuin pitäisi.

Vierailija
59/100 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada,

Haista paska sun takki ei ole varmasti aito. Jos oot niin tyhmä et uskot rotsin olevan aito niin ammu ittes! =D Olisit mennyt aikanaan duuniin niin nyt sulla olis varaa mennä Partioaittaan kuten mulla!

T: Varakas

Vierailija
60/100 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset