Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat, pitäkää laukuistanne kiinni!

Vierailija
21.09.2012 |

Olin tänään Forumin Henkka Maukassa ja mua seurattiin siellä. En tiedä tuliko se ulkomaalainen, ilmeisesti itäblokin maista oleva, perässäni pitkänkin matkaa kauppaan sisälle.

Se oli niin outoa ja läpinäkyvää. Se kärtti ihan selvästi mun laukkua. Minne tahansa H&M:ssä menin tää seurasi perässä. Tein tarkoituksella ihan outoja käännöksiä ja vaihdoin äkisti suuntaa, aina se mues vaan oli siinä. Ihan alkoi pelottamaan. Koitti mukamas tosi tärkeän näköisenä hypistellä naisten paitaa ja housuja.

En keksinyt muuta kukn mennä hetkeksi sovituskoppiin ja toivoa että se mies häipyy. Jonkin ajan kukuttua poistuin ja menin kenkäosastolle, eiköhän se mies tullu siihen. Lähdin kovas pois ja toivoin että jos se mies vielä seuraa löytäisin vartijat, ihme kyllä ei seurannut..

Tosi hämärää! Mietin vaan jos tuolla lailla tekee jollekin teknitytölle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he olisivat hälyttäneet vartijat paikalle - tosin mies olisi häipynyt paikalta jo siinä vaiheessa kun huomaisi sinun mainitsevan hänestä myyjälle.

Mielenkiinnosta kysyn - minkälainen laukku sinulla oli, miten olit pukeutunut? Siksi kysyn, että valitseeko ne uhrit joillain tietyillä kriteereillä..

Vierailija
2/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat haluttua tavaraa, varsinkin jos kassi sellainen, että sieltä helppo napata.

Toinen juttu on ottaa kontaktia - kääntyä yllättäen, kysyä että voinko jollain tavalla auttaa. Häviävät aika nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kehdannut, kyllä mä olisin siinä nostanut todella hirveän äläkän jos se mies olisi yrittänyt jotakin.

Mulla oli Michael Korsin laukku (ei mikään öky-öky) ja huolitellusti olin pukeutunut. Musta ulsteri ja kaulahuivi, ei nyt mitään niin erikoista päällä. Olen 35v.

Vierailija
4/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat haluttua tavaraa, varsinkin jos kassi sellainen, että sieltä helppo napata.

Toinen juttu on ottaa kontaktia - kääntyä yllättäen, kysyä että voinko jollain tavalla auttaa. Häviävät aika nopeasti.

Vierailija
5/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mahdollista varasta katsoo silmiin ja lähestyy kysyen, hän lähtee. Voi myös ottaa kuvan puhelimella. Etkö ole koskaan ollut suurkaupungissa tai turvallisuuskurssilla?

Vierailija
6/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olisivatko urkkineet tunnusluvun ja sitten yrittivät napata rahapussin?

Vierailija
7/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mahdollista varasta katsoo silmiin ja lähestyy kysyen, hän lähtee. Voi myös ottaa kuvan puhelimella. Etkö ole koskaan ollut suurkaupungissa tai turvallisuuskurssilla?

Pariisissa ja Singaporessa on tullut käytyä mutta missään noissa kaupungeissa en ole törmännyt tällaiseen kun tänään täällä Helsingissä.

Pitää varmaan osallistua turvallisuuskurssille tms..

Vierailija
8/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että olisivatko urkkineet tunnusluvun ja sitten yrittivät napata rahapussin?

Siksi pyrin aina, joka kerta, näpytellessäni tunnusluvun peittää masiinan parhaallsmahdollisella tavalla. En ollut käynyt muussa liikkeessä ennen H&M:ää

Vierailija
9/9 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen vielä farkun lahkeet käännettynä tennareissa ilman sukkia ja ihmiset pukeutuu ulsteriin ja kaulahuiviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan