Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä eroamisessa oli sinulle vaikeinta?

Vierailija
21.09.2012 |

Oma eroharkinta päällä. Takana 24 yhteistä vuotta ja paljon hyviä muistoja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ettei se tapahtunut minun tahdostani

- että lasten isä kävi kaikki eroomme liittyvät neuvottelut ja keskustelut uuden kumppaninsa eikä minun, eron toisen osapuolen, kanssa

- että tämä uusi kumppani oli lasten isälle kaikkien tärkein, sitten hän itse ja lapset vasta kolmantena (minä en ollut edes listalla :)

- että minusta tuli yhtäkkiä yh, lasten isä EI HALUNNUT kuin joka toisen viikonlopun

Ja paljon muita asioita...

Vierailija
22/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avauksen tekijä. En todellakaan odota mitään roihuja enää tässä vaiheessa, mutta ihan normaalia parisuhdetta hyvine ja huonoine päivineen. Ennenkaikkea kumppania, joka jakaa elämän kanssani. Meillä on oikeasti kaikki ihan pystyyn kuollutta, emme käytännössä keskustele mistään enää, ei mitään tunteita, ei mitään kosketusta, ei yhtään mitään. Olemme kaksi toisistamme täysin vieraantunutta ihmistä saman katon alla. Ennen en voinut ymmärtää sanontaa ja eron syytä, että "kasvoimme erilleen". Nyt tajuan sen täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista maanpäällä olevista ihmisistä olikin se petollisin ja julmin. Varmasti hänellä oli noita vaikeuksia joita useat ovat kirjoittaneet, mutta minusta hän oli ne ansainnut.

Ymmärrän, jollain tasolla, noita kiusaa tekeviä ex:ä, he eivät ole olleet valmiita eroon jota toinen puoliso on mielessään pohtinut jo ehkä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä